آموزش گام به گام و تصویری ایجاد کیف پول وب‌ مانی

در مقالات قبلی در مورد آموزش گام به گام افتتاح حساب وب مانی، نحوه برداشت پول از وب مانی، نحوه دریافت وب مانی رایگان و موضوعات مرتبط دیگر به وب مانی، به صحبت پرداختیم. پس از افتتاح حساب وب مانی باید به منظور ذخیره واحدهای ارزی وب مانی از کیف پول مخصوص آن استفاده کنید. از این رو در این مقاله قصد داریم در مورد آموزش گام به گام و تصویری ایجاد کیف پول وب‌مانی صحبت کنیم. برای ایجاد کیف پول وب مانی اول از همه باید هدف خود را به منظور استفاده از این کیف پول تعیین کنید؛ چرا که کیف پول‌ها دارای واحدهای ارزی مختلفی می‌باشند. پس از تعیین هدف قادر به ایجاد کیف پول می‌باشید. در ادامه با پرداختینو همراه باشید تا با نحوه ی ایجاد کیف پول وب‌ مانی به صورت کامل آشنا شوید.

 

ایجاد کیف پول وب‌ مانی

 

کیف پول وب مانی چیست؟

وب مانی به منظور کمک به کاربران و رفع نیازهای آنها، یک کیف پول استاندارد برای هر واحد پول در نظر گرفته است. هر شخص می تواند از بین 8 کیف پول مختلف ارائه شده توسط این شرکت با توجه به هدف خود یکی از آنها را انتخاب کند. به عنوان مثال در صورتیکه بیشتر با دلار آمریکا سر و کار دارید، می توانید از کیف پول های Z یا WMZ و اگر با یورو کار می‌کنید؛ می‌توانید از کیف پول WME استفاده کنید. بنابراین شما می‌توانید بر اساس نیاز به مبادلات آنلاین خود، کیف پول مورد نظر خود را انتخاب کرده و حتی به صورت همزمان چندین کیف پول هم نیز داشته باشید. در صورتیکه علاقه به آشنایی با انواع کیف پول وب مانی دارید، در ادامه به انواع آنها اشاره شده است:

Z-purse: کیف پول  z مخفف WMZ، معادل ذخیره و نگهداری از دلار آمریکا

R-purse: کیف پول R مخفف WMR، معادل ذخیره و نگهداری از روبل روسی

U-purse: کیف پول U مخفف WMU، معادل ذخیره و نگهداری از hryvnias اوکراین

B-purse: کیف پول B مخفف WMB، معادل ذخیره و نگهداری از روبل بلاروس

E-purse: کیف پول E مخفف WME، معادل ذخیره و نگهداری از یورو

G-purse: کیف پول G مخفف WMG، معادل ذخیره و نگهداری از طلا، به عنوان مثال 1 WMG معادل 1 گرم طلا است.



ایجاد کیف پول وب‌ مانی

برای ایجاد کیف پول وب مانی مراحل گفته شده در ادامه مطلب را دنبال کنید:

 

برای ایجاد کیف پول وب‌ مانی ، لازم است روی گزینه signup کلیک کنید، موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید و در مرحله ی بعدی اطلاعات شخصی خود را وارد نمایید در صورتیکه قبلا در این سایت ثبت نام کردید، با وارد کردن نام کاربری و پسوورد خود به صفحه کاربری تان بروید.

ایجاد کیف پول وب‌ مانی

 

 

ایجاد کیف پول وب‌ مانی

 

سپس روی علامت بعلاوه سبز کلیک کنید و در قسمت CREATE A WALLET ارز مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

ایجاد کیف پول وب‌ مانی

با انتخاب یکی از مدل‌های کیف پول، وارد صفحه قوانین و تایید می‌شوید، در این صفحه روی گزینه CONTINUE کلیک کنید.

ایجاد کیف پول وب‌ مانی

 

پس از تکمیل عملیات، صفحه‌ای همچون شکل ارائه شده در ادامه مطلب نشان داده می‌شود.

 

ایجاد کیف پول وب‌ مانی

 

نحوه مشاهده تعداد کیف پول خود در WM Keeper Standard


پس از ایجاد کیف پول وب‌ مانی برای مشاهده تعداد کیف پول WM که در WM Keeper Standard  ایجاد کرده‌اید، باید موارد ارائه شده در ادامه را انجام دهید:

1. وارد صفحه WM Keeper Standard شوید.

2. سپس شماره WMID ، ایمیل یا شماره تلفن و رمز عبور خود را وارد کنید.

3. در آخر روی کارت کیف پول، تعداد و باقیمانده کیف پول های خود را مشاهده کنید.

 

امنیت کیف پول وب مانی

وب مانی مانند سایر پول های مجازی دیگر، توسط یک مجموعه واحد مدیریت نمی‌شود. این بدان معنی است که برای هر کیف پول یک شرکت جداگانه به نام "guarantor" وجود دارد. شما می‌توانید آدرس این شرکت‌ها را در وب سایت شرکت Webmoney بیابید. Webmoney روش‌های بسیاری برای محافظت از حساب شما دارد. اولین و مفیدترین روش، ارسال پیام تأیید است. هنگامی که نام کاربری و رمز عبور خود را در وب مستر وارد می‌کنید، پیامکی به شماره تلفن همراه‌تان که با آن وارد سیستم شده‌اید ارسال می شود، بدین معنی که در حالی که این شماره تلفن همراه را دارید و پیام برای شما ارسال شد، پس هیچ خطری اکانت مورد نظر را تهدید نمی‌کند و هیچ شخص دیگری قادر به ورود به حساب کاربری شما نخواهد بود. همچنین، اگر نمی‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید یا رمز ورود خود را فراموش کرده‌اید، می‌توانید با سؤالاتی که قبلاً پاسخ داده‌اید، حساب خود را باز گردانید.

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت