چگونه از eBesucher کسب درآمد کنیم؟

eBesucher وب سایتی است که برای اعضای آن شرایطی را فراهم کرده است تا بتوانند از طریق جستجو در وب، خواندن ایمیل ، کلیک روی تبلیغات و موارد دیگر درآمد کسب کنند. در این مقاله با پرداختینو همراه شوید تا شما را با چگونگی کسب درآمد از وب سایت eBesucher آشنا کنیم.

حتما بخوانید :

معرفی بهترین و کاربردی ترین راه های کسب درآمد از نوشتن

نحوه کسب درآمد از یوتیوب

معرفی وب سایت eBesucher

این سایت برای کاربران آنلاین این امکان را فراهم می کند تا زمانی که در خانه هستند بتوانند به درآمد خوبی برسند. عضویت در eBesucher رایگان و آسان است. تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که فرم ثبت نام را با اطلاعات خواسته شده پر کنید. به طور کلی کلیه ی اعضا می توانند برای فعالیت هایی که به صورت آنلاین انجام می دهند امتیاز بگیرند.

این وب سایت به گونه ای برای اعضای خود بهینه سازی شده است که بتوانند به سرعت عضو سایت شوند، کار مورد نظر خود را انجام دهند و از این طریق کسب درآمد کنند.

معرفی eBesucher

eBesucher یکی از قطب های صنعت کسب درآمد آنلاین است که از سال 2002 در حال فعالیت است و در حال حاضر بیش از 500000 مشترک دارد.

کار با eBesucher چگونه است؟

کاربران eBesucher می توانند به حساب کاربری خود وارد شوند و Surfbar را بررسی کنند تا بتوانند به راحتی انتخاب کنند که در چه وبلاگ ها ، فیلم ها ، معاملات و محتوایی مایلند فعالیت کنند و علاقه مندی های خود را پیدا کنند.

کسب درآمد از طریق eBesucher بسیار ساده است. پس از ورود به سیستم ، باید بر روی "TRAFFIC EXCHANGE" و سپس "SURFBAR" از زیر منوی ظاهر شده کلیک کنید. در این صفحه ، روی پیوندی که در جعبه "SURFBAR" نشان داده شده است، کلیک کنید تا پنجره جدیدی باز شود. حالا شما می توانید سایت ها را یکی پس از دیگری دنبال کنید. به این ترتیب شما برای هر سایتی که مرور می کنید حداکثر 4 امتیاز کسب خواهید کرد.

معرفی روش های کسب درآمد از eBesucher

در eBesucher عمدتا دو روش برای کسب درآمد وجود دارد که در ادامه این دو روش را برای شما معرفی کرده ایم.

روش اول : کسب درآمد از طریق جستجو و گشت و گذار در صفحات وب

 روش دوم : از طریق خواندن ایمیل.

این دو گزینه همیشه به طور جداگانه در eBesucher مورد استفاده قرار می گیرند و مقدار امتیازات هر کدام با یکدیگر متفاوت است؛ به این ترتیب که تمام امتیازات کسب شده از طریق autosurf در موجودی حساب شما جمع می شوند، در حالی که تمام اعتبارات دریافتی از طریق ایمیل ها در حساب ایمیل قرار می گیرد.

به این ترتیب، سایت از 0.8 تا 4 امتیاز برای هر بازدید از سایت به طور خودکار در نظر می گیرد، یعنی هر 15 ثانیه سیستم سایت بازدید شده را تغییر می دهد و شما پاداش خود را دریافت می کنید.

کسب درآمد دلاری از eBesucher

به علاوه شما می توانید از طریق معرفی eBesucher به دوستان خود، از این وب سایت به میزان 8 درصد پورسانت دریافت کنید.

به این ترتیب به سادگی و با استفاده از نکاتی که در این مقاله گفته شد، شما می توانید از طریق فعالیت در سایت فوق درآمد ارزی کسب کنید.

اما ممکن برخی از شما دوستان عزیز نگران نگران نقد کردن درآمد ارزی خود باشید و امکان نقد کردن آن برای شما وجود نداشته باشد و به همین دلیل ممکن است از فعالیت در چنین سایت هایی انصراف دهید. اما ما به شما می گوئیم که اصلا بابت این مسئله نگران نباشید و نقد کردن درآمد خود را به ما بسپارید.

ادامه مقاله را به دقت مطالعه کنید تا با خدمت پرداختینو در زمینه نقد کردن درآمد های ارزی کاملا آشنا شوید.

نقد کردن درآمد ارزی از وب سایت eBesucher توسط پرداختینو

شما می توانید جهت نقد کردن درآمد ارزی خود به ما در مجموعه پرداختینو درخواست دهید. برای این منظور می توانید از طریق لینک زیر درخواست خود را به ما اعلام نمائید.

برای درخواست نقدکردن درآمد ، کلیک کنید!

ما پس از بررسی درخواست شما، در کوتاه ترین زمان ممکن با کسر مبلغ ناچیز کارمزد، معادل ریالی موجودی شما را به حساب بانکی تان واریز خواهیم کرد.

با پرداختینو ؛ فقط به فکر افزایش درآمد دلاری خود باشید و بدون هیچ نگرانی به ریال خرج کنید.

از همراهی همیشگیتان بسیار سپاسگزاریم. لطفا در صورت وجود هرگونه سوال یا مشکل با ما تماس بگیرید و مشکلات و سوالات خود را با مشاوران ما در میان بگذارید.

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت