هک پی پال (paypal hack) : چگونه از آن مطلع شویم؟

سیستم پرداخت‌های ارزی پی پال به دلیل اینکه از امنیت کافی چه برای فروشندگان و چه برای خریداران برخوردار است، توسط بسیاری از کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای استفاده از این درگاه پرداخت شما می‌بایست ابتدا به افتتاح حساب بپردازید. با وجود امنیت بالای پی پال، مواقعی هم پیش می آید که به دلایلی هک پی پال (paypal hack) اتفاق می‌افتد. آیا می‌دانید چگونه می‌توانیم از آن مطلع شویم؟ مقاله‌ی درستی را برای مطالعه برگزیده‌اید. ما در پرداختینو نحوه‌ی مطلع شدن از هک پی پال را برای شما گفته‌ایم. لطفا با ما همراه شوید.

استفاده از پی پال یکی از رایج‌ترین راه‌های پرداخت آنلاین می‌باشد که بیش از 286 میلیون کاربر از آن استفاده می‌کنند، بنابراین تعجبی ندارد که هکرها حساب کاربران را در پی پال مورد هدف قرار دهند. اما سوالی که وجود دارد این است زمانی که هک پی پال اتفاق افتاد و حساب کاربران پی پال هک شد، کاربران از کجا مطلع شوند؟ آیا تا کنون شما با این مشکل مواجه شده‌اید؟

هک پی پال (paypal hack)

شما دوستان عزیز برای اینکه به خوبی بتوانید متوجه این مسئله شوید باید در مورد چگونگی هک پی پال (paypal hack) اطلاعات کافی داشته باشید. بنابراین قبل از هر چیز برای شما عزیزان نکاتی را خواهیم گفت که مربوط به چگونگی هک پی پال می‌باشد.

هک پی پال (paypal hack) چگونه اتفاق می‌افتد؟

اگر شما بدانید که هکرها چگونه ممکن است حساب پی پال را هک کنند، در این صورت بهتر می‌توانید از حساب‌های خود محافظت کنید. در ادامه به برخی از متداول‌ترین راه‌های هک پی پال (paypal hack) اشاره خواهیم کرد.

حملات فیشینگ

آیا می‌دانید که اگر به درستی مراقب نباشید ممکن است کلید حساب پی پال خود را از دست بدهید، بدون آنکه خودتان متوجه آن باشید؟ این اتفاق می‌تواند از طریق یک تلفن مشکوک از سوی پی پال و یا یک ایمیل جعلی از سوی این شرکت برای کاربر پی پال ارسال شود. بنابراین در چنین مواقعی باید جوانب احتیاط را رعایت کنید.

سرقت پسوردها

آیا می‌دانید پی پال در مقابل نقض داده‌ها، مصون نیست؟ در سال 2017 یک نقض داده در پی پال اتفاق افتاد که آسیب آن متوجه بسیاری از کاربران پی پال شد.

عدم رعایت نکات امنیتی

پی پال برای کاربران خود امکان احراز هویت دو مرحله‌ای را فراهم کرده است و کاربرانی که از این فرصت برای افزایش امنیت حساب خود استفاده نمی‌کنند، ممکن است حساب آن‌ها در معرض خطر هک پی پال (paypal hack) قرار گیرد.

این‌ها مهم‌ترین مواردی بود که از طریق آن‌ها حساب کاربران پی پال می‌تواند مورد حمله‌ی هکرها قرار گیرد.

حال سوالی که برای بسیاری از کاربران وجود دارد این است که در صورتی که هک پی پال اتفاق افتاد، چگونه از آن مطلع شویم؟

نشانه‌های هک پی پال (paypal hack) چیست؟

اگر مواردی را که در ادامه متذکرخواهیم شد، در مورد حساب پی پال خود مشاهده کردید، بدانید که مورد هک پی پال قرار گرفته‌اید. این موارد عبارتند از :

فعالیت غیر مجاز (Unauthorized activity)

دریافت پیامی تحت عنوان Unauthorized activity، یکی از واضح‌ترین نشانه‌های هک پی پال (paypal hack) است. در چنین مواقعی اگر هر گونه تراکنشی داشتید که چه خروجی و چه ورودی بود و شما انتظار آن را نداشتید، فورا در مورد آن تحقیق کنید و آن را مورد بررسی قرار دهید.

هک پی پال (paypal hack)

دریافت اعلان‌ها عجیب و غریب (Strange notifications)

دقیقا پس از آن که نشان فعالیت غیر مجاز در حساب پی پال خود دریافت کردید، منتظر دریافت پیام‌های عجیب و غریب نیز باشید. این اعلان‌ها از شما خواسته است تا اطلاعات حساب کاربری خود را تغییر دهید، مثلا نام، ایمیل و ... . که در این صورت اطلاعات شما ممکن است به خطر بیفتد.

پرداخت‌های مردود

اگر هنگام خرید و پرداخت از طریق پی پال، متوجه شدید که امکان پرداخت برای شما وجود ندارد، بلافاصله پیگیر شوید که چرا این اتفاق افتاده است، به این علت که احتمال هک پی پال (paypal hack) در چنین مواقعی بسیار زیاد است.

سخن آخر

با وجود امنیت بالای هر سیستم پرداخت، هنوز ریسک‌هایی برای آن‌ها وجود دارد. حال که با نشانه‌های هک پی پال آشنا شدید، می‌توانید به محض اینکه هر کدام از نشانه‌های گفته شده را دریافت کردید، باید بلافاصله بررسی‌های لازم را انجام دهید تا بتوانید به موقع اقدامات لازم را انجام دهید.

دوستان، اگر سوال یا مشکلی در ارتباط با مقالات وجود دارد، لطفا با ما تماس بگیرید و مشکلات خود را مطرح نمائید و در اسرع وقت پاسخ خود را دریافت نمائید.

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت