پرداخت هزینه خرید از وب سایت VideoHive

اگر به انجام کارهای گرافیکی و موشن گرافیک علاقهمند هستید و با  نرم افزارهایی نظیر افترافکت کار می کنید، پس خوب است که با وب سایت VideoHive آشنا شوید. در این مقاله با پرداختینو همراه شوید، ما مطالب ارزنده ای را در مورد این وب سایت برای شما ارائه کرده ایم، این مطالب را با دقت مطالعه کنید.

برای درخواست پرداخت هزینه، کلیک کنید!

درباره وب سایت VideoHive

این وب سایت یکی از سایت های مجموعه Envato می باشد. VideoHive سایتی است که شما می توانید در آن داکیومنت های گرافیکی مورد نظر خود را جستجو کنید و با قیمت های باورنکردنی آن ها را تنها به قیمت چند دلار خریداری کنید.

VideoHive

البته قیمت انواع پروژه های موجود بسته به کیفیت کار و سطح پروژه با یکدیگر متفاوت است. شما حتی می توانید با انجام تغییراتی در فیلم ها، موشن گرافیک ها و پروژ های افترافکت، آن ها را مجددا بارگزاری کنید و به فروش برسانید و از این طریق کسب درآمد کنید.

آشنایی با محتواهای موجود در VideoHive

همانطور که گفته شد انواع محتواهای گرافیکی، فیلم ، موشن گرافیک و انواع پروژه های افترافکت را می توانید در این وب سایت پیدا کنید و از طریق درگاه پرداخت های ارزی بین المللی پی پال آن ها را خریداری کنید.

موشن گرافیک ها، یکسری کلیپ، قطعاتی از فیلم های دیجیتالی یا انیمیشن و ... هستند که دارای حرکات و افکت های جذاب هستند که می توان از آن ها برای تهیه ی پروژه های گرافیکی چند رسانه ای از آن ها استفاده کنید.

مطمئن ترین جایی که شما می توانید این قبیل داکیومنت های گرافیکی را با خیال راحت و مطمئن خریداری کنید، همین وب سایت VideoHive است.

محصولاتی که در سایت VideoHive ارائه شده است همه با این هدف تهیه شده اند که به کاربران کمک کند تا بتوانند ویدئوهای جذاب و زیبا تهیه کنند و حتی از طریق آن ها کسب درآمد کنند.

چرا از VideoHive خرید کنیم؟

مجموعه ی Envato ، همواره در تلاش است تا بهترین محصولات خود را با کیفیت بسیار عالی ارائه دهندو به این ترتیب رضایت خاطر مشتریان را جلب نماید.

 برای این منظور کلیه ی محتواهایی که به صورت  روزانه در سایت VideoHive قرار می گیرد توسط مجموعه ی Envato مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد و سپس روی سایت VideoHive بارگزاری می شود.

به همین خاطر شما می توانید با مراجعه به وب سایت VideoHive از خریدی که انجام می دهید اطمینان حاصل کنید و با خیالی راحت محصولی با کیفیت و با قیمت واقعی و مناسب خرید کنید.

جالب است بدانید!
وب سایت VideoHive به صورت ماهانه، محصولات مختلفی در زمینه موشن گرافیک، جلوه های تصویری، موسیقی، فایل های صوتی، قالب های گرافیکی برای عکاسی و ... را به صورت رایگان برای کاربران ارائه می دهد که کاربران می توانند این محصولات را به صورت رایگان دانلود نموده و استفاده کنند.

خرید و فروش در وب سایت VideoHive

وب سایت VideoHive دارای امکانات مختلفی است و یکی از این موارد وجود شرایط خرید و فروش کارهای گرافیکی در سایت برای کاربران می باشد.

اگر شما در کار طراحی گرافیکی، خلاق و خوش ذوق و با سلیقه باشید، می توانید کارهای گرافیکی خود را در سایت VideoHive برای فروش آپلود کنید.

VideoHive

یکی دیگر از امکانات موجود در این سایت، امکان مطرح کردن سوالات در انجمن سایت VideoHive است که به این ترتیب می توانید از نظرات دیگر افراد متخصص و حرفه ای در زمینه ی سوالی که مطرح می کنید، بهره مند شوید.

نقد کردن هزینه ی درآمد حاصل از فروش محصولات در VideoHive

دوستان عزیزی که به فعالیت های گرافیکی علاقه مند هستندو موشن گرافیک و کلیپ های زیبا و جذاب برای فروش در وب سایت VideoHive تولید می کنند و درآمدآن ها به حساب پی پال شان واریز می شود، می توانند نقد کردن دلارهای پی پال خود را به ما بسپارند. برای این منظور کافیست سفارش خود را برای ما ثبت نمائید. ما در کوتاه ترین زمان ممکن موجودی حساب شما را به ریال تبدیل خواهیم کرد و به حساب پی پالتان واریز می نمائیم.

پرداخت هزینه ی خرید از وب سایت VideoHive

آن دسته از دوستانی که مایلند از وب سایت VideoHive محصولات گرافیکی خریداری نمایند اما برای پرداخت هزینه ی آن با مشکل مواجه شده اند می توانند این کار را به ما بسپارند.

برای این منظور کافیست از طریق لینک زیر درخواست خود را برای ما ارسال کنید. همکاران ما در تیم پرداختینو درخواست شما را بررسی می کنند و در کمترین زمان ممکن پرداخت هزینه را برای شما انجام خواهند داد.

برای درخواست پرداخت هزینه، کلیک کنید!

 

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت