راه اندازی کسب و کار در لندن

یکی از دلایل مهاجرت به دیگر کشورها، راه اندازی کسب و کار در آن کشور می‌باشد. به طور مثال شما ممکن است با افراد زیادی برخورد کرده باشید که قصد دریافت ویزای کار در کانادا، آلمان و ... را دارند. آن‌ها قطعا پس از تحقیق و مطالعات کافی کشور مناسبی را برای کسب و کار مورد نظر خود انتخاب کرده‌اند. اما اگر شما دوست عزیز نیز به دنبال یک مکان مناسب برای شروع کار و بیزینس می‌گردید، خوب است به مهاجرت به شهر لندن فکر کنید. در این مقاله با پرداختینو همراه باشید، ما دلایلی را بیان خواهیم کرد که متوجه خواهید شد چرا راه اندازی کسب و کار در لندن می‌تواند نتایج خوبی برای صاحبان کسب و کار به همراه داشته باشد.

چرا به راه اندازی کسب و کار در لندن بپردازیم؟

شهر لندن، مرکز کشور انگلستان، یکی از پر بازدیدترین شهرهای دنیا می‌باشد که سالانه گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند. این می‌تواند یکی از دلایلی باشد که این شهر را به یکی از بهترین شهرهای دنیا برای راه اندازی کسب و کار و بیزینس تبدیل کرده است.

کسب و کار در لندن

امکان دریافت کمک از دولت لندن

یکی از دلایل اهمیت راه اندازی کسب و کار در لندن این است که دولت کشور انگلستان به طور خاص طرفدار شرکت‌های کوچک و در حال رشد است و این باعث شده است که بسیاری از کارآفرینان برای راه اندازی کسب و کار در این شهر تمایل زیادی از خود نشان دهند. همچنین دولت انگلیس برای کارآفرینان کمک‌های مالی در نظر گرفته است و به عنوان مثال از طریق برنامه‌ی وام، می‌تواند از کارآفرینان حمایت کند.به علاوه طرح‌های بسیار کارا و موثری در نظر گرفته است که از طریق آن‌ها میزان مالیاتی که صاحبان کسب و کار باید بپردازند را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد.

شهر لندن در این کشور نیز یک مکان بسیار مناسب است که افراد می‌توانند برای بیزینس و کسب و کارهای خود از برنامه‌های حمایت مالی فوق العاده‌ای برخوردار بشوند.

 

وجود نیروی‌های کار ماهر و متنوع در لندن

از دیگر دلایل موفقیت کسب و کار در لندن این است که در شهر 8.1 میلیون نفری لندن، شما به تعداد زیادی نیروی کار بالقوه دسترسی خواهید داشت و آنچه از اهمیت بیشتری برخوردار است و لندن را به یک شهر غیرقابل مقایسه با سایر شهرها تبدیل کرده است، این است که در شهر لندن اقوام متنوع و مختلفی ساکن هستند. بر اساس آنچه Trust for London منتشر کرده است، 41 درصد مردم لندن، از نژاد سیاه هستند و بقیه جمعیت آن از اقیلت‌های قومی هستند. این ویژگی است که لندن را به یکی کشور چند فرهنگی تبدیل کرده است.

ایجاد ارتباطات جدید، سرمایه گذاری مطمئن

تنها تا سال 2016 بود که مشاغل جدید در لندن به ثبت رسیده است. طبق نتایج به دست آمده از تحقیقات اخیر CBRE، این شهر همچنین بزرگ‌ترین مرکز فناوری در منطقه EMEA به شمار می‌آید. همچنین تعدادزیادی جلسات سازمان یافته به صورت هفتگی در کارگاه‌ها به صورت تخصصی برگزار می‌شود که امکان یادگیری مهارت‌ها و ایده‌های جدید را برای کار آفرینان فراهم می‌کند. سرمایه گذاری در لندن بسیار زیاد انجام می‌شود و این کشور یک مکان بسیار مناسب برای پیشرفت تجارت و رشد کسب و کارها می‌باشد.

کسب و کار در لندن

ارائه‌ی خدمات گسترده‌تر به مشتریان

لندن با وجود شش فرودگاه بین المللی، ده مرکز اصلی حمل و نقل زمینی و سیستم حمل و نقل زیر زمینی دارای یکی از بهترین سیستم‌های حمل و نقل در دنیا می‌باشد و یکی از بهترین مراکز برای تجارت می‌باشد، به این علت که امکان سرویس دهی به بسیاری از مشتریان در اقصی نقاط جهان از لندن وجود دارد.

لندن علاوه بر سیستم حمل و نقل فوق العاده‌ای که دارد، از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار است به طوری که شما می‌توانید در کمترین زمان ممکن از اروپا، بین قاره آمریکا و آسیا، در کمتر از یک روز به مهم‌ترین مراکز مالی لندن برسید.

وجود فضای لذت بخش و مکان‌های تفریحی فوق العاده

در لندن،بسیاری از فضاهای دلپذیر برای گردش و تفریح وجود دارد، همچنین دولت لندن خود را متعهد کرده است که فضای کاری جدید و متنوعی را برای کارکنان فراهم کند. مکان‌های گردشگری بسیاری برای بازدیدکنندگان در لندن وجود دارد، از موزه‌ها و مکان‌های تاریخی گرفته تا رستوران‌های مدرن چند ستاره.

مواردی که ذکر کردیم از مهم‌ترین ویژگی‌های شهر لندن بود که آن را منحصر به فرد کرده و به یکی از بهترین مکان‌ها برای بیزینس و راه اندازی استارت اپ‌ها توسط کارافرینان تبدیل کرده است.

دوستان عزیز از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما کمال تشکر را داریم.

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت