شغل های آنلاین که می توانید از همین امروز شروع کنید!

در صورتی که درآمدتان کافی نیست یا در حال حاضر به دنبال کار جدیدی می‌گردید اما نمی‌توانید شغلی مناسب پیدا کنید، اصلا نگران نباشید! با استفاده از اینترنت شما قادر به انجام هر کاری می‌باشید. عصر تکنولوژی و اینترنت روشی قابل اطمینان برای کسب درآمد بدون هیچگونه سرمایه مالی است. در صورتیکه علاقه به کار در خانه و کسب درآمد از طریق مشاغل آنلاین دارید، در ادامه این مقاله با پرداختینو همراه باشید تا ضمن اینکه با انواع کسب و کارهای اینترنتی آشنا می‌شوید در مورد شغل های آنلاین که می‌توانید از همین امروز شروع کنید نیز اطلاعات بیشتری کسب کنید.

 

شغل های آنلاین و پر درآمد

 

در صورتیکه به دنبال کار می گردید، توصیه می کنیم یک بار هم شغل های آنلاین را امتحان کنید. برای اطلاع از میزان درآمد سالیانه کسب و کارهایی که قادر به انجام آنها بدون نیاز به هیچ هزینه‌ی اضافی می‌باشید، در ادامه با ما همراه باشید.

 

دستیار مجازی


بسیاری از مشاغل آنلاین، یک دستیار مجازی را برای سازماندهی و انجام کارهای خود استخدام می‌کنند. طبق اعلام انجمن بین المللی دستیاران مجازی، این افراد پیمانکاران مستقلی هستند که (از مکان هایی همچون خانه یا محل کارشان) با ارائه خدمات خلاق و فنی از چندین کلاینت در صنایع مختلف پشتیبانی می‌کنند.

وظایف مشاغل آنلاین همچون دستیار مجازی به طرز چشمگیری متفاوت است به عنوان مثال این وظایف عبارتند از  آهنگ‌سازی و پاسخ دادن به ایمیل، ایجاد و توزیع اسناد مربوط به مشاغل، پاسخگویی به سوالات رسانه‌ای و تجاری، نوشتن و ایجاد محتوا و موارد دیگر. برای دریافت شغل دستیار مجازی می‌توانید از سایت‌هایی همچون Upwork.com و Zirtual.com کمک بگیرید.

در حالی که هزینه‌ی پرداخت متفاوت است اما دستیاران مجازی می‌توانند به طور معمول حقوقی بین 15 تا 75 دلار در هر ساعت کسب کنند. با این وجود، درآمد روزانه‌تان بستگی به سطح مهارت فردی و افرادی دارد که با آن‌ها کار می‌کنید.

نسخه نویس پزشک شغل های آنلاین

نسخه نویس پزشکی


اگرچه بسیاری از نسخه نویسان در بیمارستان‌ها یا مطب پزشکان مشغول به کار هستند، اما برخی از آنها تنها قادر به کار در خانه و یک زمان یا مکان خاص مي‌باشند. از آنجا که وظيفه‌ي اين افراد تنها نوشتن نسخه مطابق با دستورات پزشکی ضبط شده است، از این رو به یک کامپیوتر، میز و هدفون نياز دارند.

براساس گزارش دفتر آمار کار (BLS)، نسخه نویسان دستمزد متوسط ‌ای بین 35720 دلار در ماه یا 17.17 دلار در ساعت دارند. اگرچه بسیاری از نسخه نویسان از طریق بیمارستان، پزشک، کلینیک یا مدرسه فنی و حرفه‌ای شغل پیدا می‌کنند، اما فرصت‌های شغلی آنلاین هم برای آنها کم نیست.

 

مترجم


براساس دفتر آمار کار بیشتر مترجمان، کار خود را از خانه انجام می‌دهند. اگرچه برخی از افراد برای انجام این کار به مدرک لیسانس نیاز دارند، اما مهمترین نیاز مترجمان، مسلط بودن به حداقل دو زبان است. حدود 22٪ از مترجمان در سال 2016 خود اشتغالی داشته‌اند و از طریق اینترنت کار خود را پیدا می‌کردند، مطمئنا اين تعداد در سال 2020 با افزایش چشمگيري همراه خواهد بود. دستمزد متوسط ​​برای این حرفه در سال 46.120 دلار می‌باشد، اما در صورتیکه جز 10 درصد از حرفه‌ای‌ها باشید، به طور متوسط  قادر به کسب ​​83010 دلار درآمد می‌باشید. در صورتیکه به دنبال شغل در این حیطه می‌گردید، می‌توانید از سایت‌هایی مانند Upwork.com کمک بگیرید.

 

توسعه دهنده وب


اگر از فرصت‌های یادگیری رایگان به صورت آنلاین استفاده کنید، می توانید وب سایتی برای خود طراحی کنید. خیلی از افراد زمان یا مهارت کافی برای ساخت یک سایت برای خود را ندارند، از این رو شما می‌توانید با استفاده از این مهارت شروع به ساخت وب سایت برای آنها کنید. حدود 16٪ از توسعه دهندگان وب خود اشتغال بوده‌اند و اکثریت قریب به اتفاق قادر به کار در خانه یا هرجای دیگر فقط با یک لپ تاپ و اتصال سریع به اینترنت می‌باشند. دستمزد متوسط ​​برای توسعه دهندگان وب در سال 66130 دلار می‌باشد، در صورتیکه جز 10٪ برتر این حرفه باشید می‌توانید به طور متوسط ​​119.550 دلار در سال درآمد داشته باشید. برای شروع کار در این زمینه به طور معمول نیازی به مدرک پیشرفته ندارید. تمام آنچه شما نیاز دارید آموزش‌های حرفه‌ای، تجربه قابل استفاده و سایت های موفقی است که ایجاد و مدیریت کرده‌اید.

تولید محتوا شغل های آنلاین

نویسنده محتوا به صورت فریلنسر

بیش از هر زمان دیگری به نویسندگانی برای تدوین مقالات خبری، ایجاد محتوا و ایده‌های خلاقانه و بهبود رتبه سایت‌های مختلف، نیاز است. گرچه بسیاری از سایت‌های بزرگتر دارای نویسندگان داخلی هستند اما تعداد زیادی از سایت‌ها نویسندگان مستقل را برای این کار استخدام می‌کنند. تجربه نوشتن بسیار مفید است، اما آنچه شما واقعاً برای شروع کار نیاز دارید، جاه طلبی و توانایی یافتن زاویه‌ای منحصر به فرد در رویدادهایی است که هر روز اتفاق می‌افتد. سایت‌هایی مانند Upwork.com ،Freelancer.com و Media Bistro دارای موقعیت‌های کاری زیادی در این حیطه می‌باشند. برای استخدام شدن در اين زمينه، نیاز به نمونه کار دارید. در حالی که هزینه نوشتن متناسب با شغل و فریلنسر متفاوت است اما به طور کلی بسیاری از محتوا نویسان حداقل 150 دلار برای هر مقاله و برخی از افراد حرفه‌ای حتی 1500 دلار به ازای هر محتوا درآمد کسب می‌کنند. دستمزد متوسط محتوا نویسان در سال معادل 61.240 دلار می‌باشد، در صورتیکه جز ده درصد افراد حرفه‌ای باشید حدود 118.640 دلار درآمد کسب خواهید کرد.

 

کلام آخر

در این مقاله تنها به تعدادی از شغل های آنلاین که قابلیت کسب درآمد بالایی دارند، اشاره شد؛ هزاران شغل آنلاین دیگر در اینترنت وجود دارد که ممکن است بیشتر از مشاغل ذکر شده با مهارت های شما همخوانی داشته باشند. از این رو وقت را از دست ندهید و همین امروز اقدام به یافتن شغل رویایی خود کنید! اما قبل از شروع کار با شرکت یا شخص به صورت آنلاین باید به درستی تحقیقات لازم را کرده باشید؛ مهم است که بدانید دقیقا برای چه کسی کار می کنید. زمانیکه شغل های آنلاین ای پیدا می کنید که به آنها علاقه مند هستید، درمورد شرکتی که پیشنهاد کار داده هم حتما تحقیق کنید. 

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت