بهترین صرافی های بدون احراز هویت (KYC) که خرید و فروش ارز را ممکن می کنند

هرچند بسیاری از صراقی های بزرگ همچون Coinbase Pro برای انجام خرید و فروش ارز دیجیتال نیازمند احراز هویت هستند، صرافی های بدون احراز هویت دیگری وجود دارند که این کار را بدون احراز هویت انجام می دهند. در اینجا تعدادی از بهترین صرافی های ارز دیجیتال که احتیاجی به احراز هویت KYC ندارند، معرفی میشوند. با پرداختینو همراه باشید.

معرفی بهترین صرافی های بدون احراز هویت 

دربیشتر کشورها، انجام معاملات بدون قوانین اهراز حویت KYC غیر ممکن است. این قوانین اجازه کار در ایالت متحده بدون احراز هویت را به صرافی های ارز دیجیتال نمیدهد. با این حال، بسیاری از صرافی های مستقر در خارج از این حوزه ها هنوزKYC را به قوانین خود اضافه نکرده اند. این خبر خوب برای سرمایه گذاران است که ترجیح می دهند ناشناس بمانند ، اما به خاطر داشته باشید که این مبادلات به ندرت از سپرده های فیات پشتیبانی می کنند. سپردن و برداشت های فیات تقریباً همیشه به KYC احتیاج دارد.

در این اینجا تعدادی از این صرافی های بدون احراز هویت را معرفی میکنیم:

صرافی های بدون احراز هویت

Binance

بین میلیون ها کاربر، Binance اغلب از نظر حجم معاملات، شماره یک در جهان است. مهمتر از همه، آنچه شما نیاز دارید یک آدرس ایمیل برای تجارت در بورس است. فقط با ابتدایی ترین ثبت نام ، می توانید روزانه تا سقف 2 BTC، ارز دیجیتال برداشت کنید. Binance بهترین صرافی های بدون احراز هویت برای کسانی است که به دنبال رهایی از قوانین KYC هستند. اما توجه داشته باشید که آمریکایی ها از اواسط ماه سپتامبر 2019 دیگر قادر به استفاده از صرافی بدون احراز هویت نیستند.

StormGain

StormGain یک صرافی است که به تازگی راه اندازی شده و برای ثبت نام فقط به یک ایمیل نیاز دارد. اگرچه این صرافی از ارزهای دیجیتال محدود تری نسبت به Binance پشتیبانی می کند ( پشتیبانی از بیت کوین ، بیت کوین نقدی ، اتریوم، ریپل و Litecoin) اما با این وجود گزینه ای جذاب برای مبادلان چندگانه است. این تنها صرافی قانونی به غیراز BitMEX است که دارای یک multiplier تا سقف 100 برابر می باشد. به تازگی این صرافی با تیم لیگ برتر انگلیس نیوکاسل یونایتد FC توافق بزرگی را پشت سر گذاشت و به معروفیت رسید. 

صرافی های بدون احراز هویت

KuCoin

KuCoin اغلب با Binance مقایسه شده است. KuCoin اغلب با Binance و به دلایل خوب مقایسه شده است. توابع KuCoin (KCS) با داشتن انتخاب گسترده ای از altcoin ها ، بسیار شبیه به Binance Coin (BNB) هستند. این صرافی بدون نیاز به KYC / AML ، هزینه های معاملاتی کم دارد و از جمله صرافی های بدون احراز هویت است.

غالبا گفته میشود که تریدر های آمریکایی پس از اعمال ممنوعیت مبادلات بدون احراز هویت در Binance به KuCoin روی خواهند آورد.

BitMax

 BitMax یکی دیگر از صرافی های رو به رشد است که به احراز هویت KYC احتیاج ندارد. با این حال ، چند کشور از نظر جغرافیایی مسدود شده اند. در این صرافی، همچون  Binance ، اگر از قوانین KYC استفاده نکنید سقف برداشت ها 2 BTC است. این صرافی از مجموعه گسترده ای از آلت کوین ها پشتیبانی می کند اما به دلیل پول شویی بدنام شده است. با این حال هنوز هم یک صرافی امن برای انجام مبادلات است. فقط به یاد داشته باشید که ارز های دیجیتال خود را در یک کیف پول ذخیره کنید.

صرافی های بدون احراز هویت

BitFinex

Bitfinex نسبت به سال گذشته تا حدودی از محبوبتش کاسته شده است، با این حال هنوز یک صرافی گسترده است. بدون استفاده از قوانین احراز هویت KYC ، هر فرد میتواند تا سقف 10 BTC در طول یک روز برداشت کند. با این حال آمریکایی ها در حال حاضر از استفاده از این صرافی منع شده اند. Bitfinex در حال حاضر دارای انتخاب گسترده ای از جفت های تجاری است و اغلب خانه بسیاری از بازاریابان است.

شایان ذکر است، این صرافی های بدون احراز هویت ممکن است برای مبادلات ارزی مفید باشند اما توصیه می کنیم ارز های دیجیتال خود را برای مدت طولانی در آن ها نگه ندارید. در حالی که صرافی های معتبری مانند Coinbase و Gemini بیمه شده اند ، صرافی های بدون احراز هویت مانند BitFinex اینطور نیستند. بنابراین، هوشمند باشید و اگر از صرافی های ذکر شده در بالا استفاده می کنید، همیشه پس از معامله، ارزهای دیجیتال خود را پس بگیرید.

آیا صرافی های دیگیری را میشناسید که بدون احراز هویت بتوان خرید و فروش داشت؟ تجربیات خود را برای ما بنویسید.

پرسش و پاسخ

  • تصویر آواتار
    حامد رستمی ۰۹ تیر ۱۴۰۰ پاسخ دادن
    عالی بود ، اتفاقا توی بابننس الان عضو شدم و جالبه بدون احراز هویت تا ۲ بیتکوین روزانه میشه برداشت کرد!

  • تصویر آواتار
    Samanyari ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ پاسخ دادن
    به نظر بنده بهترین صرافی خارجی موجود کوینکس هست.
    چون هم احراز هویت نیاز نداره
    هم امنیت مالی داره
    هم اپلیکیشن داره
    زبان فارسی هم که پشتیبانی میکنه
    خودم هم دارم استفاده میکنم و راضیم
    در ضمن میتونید با لینک من هم ثبتنام کنید تا تخفیف کارمزد بگیرید

    https://www.coinex.com

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت