چرا Woocommerce ? ساخت یک فروشگاه متمایز با woocommerce

WooCommerce یک پلت فرم تجارت الکترونیک لایه باز و کاملاً قابل تنظیم برای کارآفرینان در سراسر جهان است. این پلتفرم این امکان را به شما میدهد که از مرزهای تجارت الکترونیکی سنتی فراتر رفته و به تمام خواسته ها و تصورات خود برسید. با پرداختینو همراه باشید تا شما را با ویژگی های این پلتفرم آشنا کنیم.

 

چرا WooCommerce؟

این پلتفرم دارای ویژگی های فوقالعاده ای است که در ادامه به آن ها می پردازیم.

پشتیبانی از اعتماد: WooCommerce در وردپرس که بیش از 34٪ وب از آن قدرت میگیرند، ساخته شده است. این پلتفرم توسط Sucuri، یک رهبر امنیت صنعتی، رسیدگی میشود.

محتوا در هسته: WooCommerce با کار بر روی محبوب ترین سیستم مدیریت محتوای جهان ، تجارت و محتوا یکپارچه می کند. در اصل هر آنچه شما بخواهید به صورت یکپارچه در یک مکان موجود است.

یک سیستم مدولار: WooCommerce بهینه نگه داشته می شود ، بنابراین می توانید گزینه های مورد نظر خود را اضافه کنید. این پلتفرم همچنین به گونه ای ساخته شده است که میتواند در راستای پلاگین های وردپرسی مورد علاقه شما کار کند. بنابراین شما میتوانید فیچرها و ویزگی هایی که از قبل دوس داشتید را همچنان نگه دارید.

فروش متنوع: از محصولات فیزیکی و بارگیریهای دیجیتال گرفته تا اشتراک ، محتوا و حتی قرار ملاقات ها ، می توانید هر چیزی را با WooCommerce بفروشید.

بدون محدودیت: WooCommerce کاملاً لایه باز است ، به این معنی که شما می توانید هر چیزی را تغییر و تنظیم کنید. از آنجا که شما کنترل کاملی دارید، می توانید محصولات و کاربران نامحدودی را اضافه و سفارشات نامحدودی را بپذیرید.

جامعه جهانی: فروشگاه ها و توسعه دهندگان WooCommerce از سراسر جهان - از نروژ تا آفریقای جنوبی ، از کانادا تا ژاپن - میباشند.

Woocommerce

با Woocommerce یک فروشگاه متمایز بسازید

یک فروش موفق مدتها قبل از کلیک  بر روی گزینه "خرید" شروع می شود. فروشگاهی به خاصی و همتایی برندتان بسازید و یک تجربه فوقالعاده برای ارایه محصولات، محتوا و سایت خود ایجاد کنید.

تم های بیشمار: تم هایی را انتخاب کنید که برای کار شما مفید باشد. WooCommerce به گونه ای طراحی شده است که می تواند با تم هایی که میشناسید و دوست دارید کار کند. برای مثال تم های هر ساله وردپرس و تم های معروف از سراسر جهان.

شخصی سازی بدون محدودیت: هر قسمتی از سایت خود، از صفحه اصلی تا گزینه خرید را ویرایش کنید، به گونه ای که فروشگاهتان خاص و متفاوت باشد.  

وبلاگ نویسی داخلی: محتوای عالی منتشر کنید و یک برند قوی بسازید. از WooCommerce برای ادغام تجارت الکترونیک با محبوب ترین پلتفرم انتشار محتوای جهانی، استفاده کنید.

جاسازی محصولات ، پرداخت و سایر موارد در هر صفحه: از کد کوتاه استفاده کنید تا محصولات خود را به پست های وبلاگ اضافه کنید ، یا صفحات فرود ایجاد کنید که مستقیم به صفحه پرداخت آن محصولات برود.

دسته بندی ها ، برچسب ها و ویژگی ها، پیدا کردن محصولات را آسان تر می کند: به مشتریان کمک کنید با اضافه کردن برچسب ها به یک محصول ، آنچه را می خواهند پیدا کنند. ویژگیهایی مانند اندازه را اضافه کنید تا مشتریان بتوانند کالاهای متناسب با خود را پیدا کنند.

رتبه بندی ها و نظرات محصولات: بازخورد مشتری را مستقیماً در صفحه محصول نشان دهید.

باتوجه  به موقعیت مکانی خود، سایت را شخصی سازی کنید: واحد پول ، زبان و اندازه گیری (اینچ ، سانتی متر یا هر چیز دیگری) را که متناسب شماست تنظیم کنید.

مرتب سازی و فیلتر محصولات: به مشتریان اجازه دهید از دسته بندی محصولات بر اساس محبوبیت ، جدید بودن، قیمت، امتیاز و شهرت برای یافتن محصول متناسب خود استفاده کنند.

تصاویر و گالری های نامحدود: تعداد زیادی عکس را برای نمایش محصولات خود اضافه کنید. برای برجسته کردن بهترین عکس در سایت ، یک تصویر برجسته تنظیم کنید.

محصولات نامحدود: به هر تعداد کالایی که می خواهید بفروشید اضافه کنید - تنها محدودیت در این زمینه، محدودیت موجودی شما است.

Woocommerce

هر محصولی که میخواهید در هر زمانی که می خواهید بفروشید

فروش یک محصول مقصد است و فروشگاه آنلاین شما جایی است که مشتریان می توانند فرآیند خرید را نا تمام بگذارند یا  تا انتها رفته و محصول را خریداری کنند. با استفاده از WooCommerce ، مشتریان می توانند محصولات خود را به راحتی خریداری کنند. قابلیت هایی که Woocommerce ممکن میکند، در زیر آمده است.

فیزیکی ، دیجیتالی یا هر دو: محصولات فیزیکی که برای مشتری ارسال خواهد شد و محصولات دیجیتالی که مشتریان می توانند دانلود کنند و یا ترکیبی از هر دونوع را در فروشگاه خود بفروشید.

محصولات وابسته: محصولات موجود در سایت های دیگر را با پیوند وابسته برای خرید به مشتریان نشان دهید.

تغییرات نامحدود: هر نوع تغییر (مانند رنگ ، اندازه ، پارچه و غیره) برای هر محصول را به همراه گزینه تنظیم قیمت، موجودی و تصاویر برای هر تغییر، برای مشتریان ممکن کنید.

واردات و صادرات محصولات: با استفاده از پرونده CSV اطلاعات مربوط به محصول مانند نام ، توضیحات کوتاه ، قیمت معمولی و فروش و موارد دیگر را اضافه و به روز کنید.

پردازش پرداخت داخلی از طریق ارائه دهندگان پیشرو: از طریق Stripe و PayPal پرداخت را انجام دهید. کارت های اعتباری ، پرداخت های مستقیم بانکی ، چک یا پرداخت در زمان تحویل را بپذیرید.

گزینه های حمل و نقل: به مشتریان گزینه وانت ، تحویل محلی یا حمل و نقل بین المللی را ارائه دهید. گزینه های موجود را میتوانید بر اساس موقعیت مکانی مشتری محدود کنید.

نرخ حمل و نقل: نرخ مشخصی را تعیین کنید و برای محصولات مختلف مانند هزینه های اضافی برای محصولات سنگین نرخ مشخصی تعیین کنید. در زمان پرداخت نرخ های مناسب را به مشتریان نشان دهید.

حمل و نقل رایگان: حمل و نقل رایگان برای محصولات خاص یا مکان های خاص. انتخاب با شماست.

پشتیبانی از موقعیت جغرافیایی: آدرس مشتری خود را به صورت خودکار تشخیص دهید تا حمل و نقل و محاسبات مالیاتی ساده تر شود.

گزینه های مالیاتی: مالیات را بر اساس آدرس حمل و نقل مشتری ، آدرس صورتحساب یا آدرس اصلی فروشگاه خود نشان دهید. بطور خودکار نرخ اصلی مالیات کشور و ایالت را محاسبه کنید.

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت