پرداخت با پی پال بدون کارمزد

به این دلیل که استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی پی پال بسیار ساده است و همچنین پی پال از امنیت بسیار بالائی برخوردار است، بسیاری از فروشندگان و فعالان در حوزه ی خرید و فروش اینترنتی و همچنین علاقه مندان به خرید آنلاین ترجیح می دهند از درگاه پرداخت پی پال استفاده کنند.

اما سوالی که برای بسیار از کاربران وجود دارد این است که، آیا علاوه بر مبلغ مربوط به خرید، مبلغ دیگری را برای استفاده از درگاه پی پال باید بپردازیم؟ پاسخ این سوال مثبت است. خرید از پی پال همراه با پرداخت هزینه ای به عنوان کارمزد می باشد.

اما برخی از مشتریان و کاربران مایند تا بدانند آیا امکان پرداخت با پی پال بدون کارمزد وجود دارد؟ در پاسخ به این سوال نیز باید بگوئیم بله، این امکان برای کاربران نیز فراهم شده است، اما چگونه؟ در این مقاله تا پایان با پرداختینو همراه شوید.

کارمزد پی پال چگونه محاسبه می شود؟

قبل از آنکه به چگونگی پرداخت با پی پال بدون کارمزد بپردازیم، لازم است تا از نحوه ی محاسبه ی کارمزد پی پال مطلع شوید.

زمانی که شما برای انجام پرداخت یک خرید از درگاه رداخت پی پال استفاده می کنید یا حساب پی پال خود را شارژ می کنید، توسط این سیستم پرداخت الکترونیکی، مبلغی به عوان کارمزد از شما کسر می شود. 

پرداخت با پی پال بدون کارمزد

کارمزدی که ما در تیم پرداختینو بابت پرداخت با پی پال برای شما در نظر گرفته ایم، مبلغی بسیار ناچیز است که این یکی از مزیت های پرداخت با پی پال به واسطه ی تیم پرداخت ارزی پرداختینو می باشد.

البته به اطلاع شما کاربران عزیز می رسانیم که سایت پرداختینو به منظور رفاه حال کاربران و جلب رضایت مشتریان در تاش است تا پرداخت با پی پال را بدون کسر کارمزد برای مشتریان عزیز ارائه دهد.

برای این منظور شرایطی را در نظرگرفته ایم که در ادامه ذکر کرده ایم . لطفا همچنان با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید : کارمزد پی پال (PayPal) و نحوه محاسبه آن

نحوه ی پرداخت پی پال بدون کارمزد توسط پرداختینو

دوستان عزیز توجه داشته باشید، تیم پرداختینو برای کاربران تحت شرایط مشخص شده، یکسری تخفیفاتی در نظر گرفته است که به اساس آن بتوانند از امکانات سایت پرداختینو برای پرداخت با پی پال بدون کارمزد استفاد کنند.

به طور مثال، در صورتی که مبلغ شارژ پی پال یا خرید با پی پال بیش از 100 دلار باشد، تیم پرداختینو برای شما یک کد تخفیف در نظر خواهد گرفت تا بتوانید پرداخت با پی پال را بدون کارمزد انجام دهید.

زمانی که شرایط دریافت کد تخفیف برای کاربری مشخص شد، دکمه ی "کد تخفیف شما" برای او ظاهر خواهد شد و کاربر با کلیک روی آن دکمه، موفق به دریافت کد تخفیف می شود که در هنگام خرید باید این کد تخفیف را وارد نموده و به این ترتیب سیستم به طور خودکار کارمزد را برای او صفر خواهد کرد.

جالب است بدانید، این کد تخفیفی که دریافت می کنید هم می توانید برای شارژ حساب پی پال از آن استفاده کنید و هم می توانید برای پرداخت با پی پال بدون کارمزد از آن استفاده نمائید.

پرداخت با پی پال بدون کارمزد

سخن آخر

تیم پرداختینو به منظور رفاه حال آن دسته از عزیزانی که به دلیل شرایط کسب و کار خود یا به دلایل دیگر ممکن است در ماه به دفعات خرید آنلاین داشته باشند و یا حساب پی پال خود را شارژ نمایند، شرایطی را در نظر گرفته است که تحت آن شرایط هنگام پرداخت با پی پال هیچ کارمزدی از حساب آن ها کسر نشود. برای این منظور سیستمی را طراحی و تنظیم نموده ایم که به کاربران کد تخفیف برای خرید با پی پال بدون کارمزد و یا شارژ حساب پی پال اختصاص می دهد.

به این ترتیب به ازای خرید بیش از یک میزان معین، شما واجد شرایط استفاده از کد تخفیف برای پرداخت با پی پال بدون کارمزد خواهید شد.

عزیزان، از توجه و همراهی شما تا پایان این مقاله صمیمانه سپاسگزاریم. در صورتی که در خصوص انجام پرداخت ها یا دیگر موارد با سوال یا مشکلی مواجه شدید با ما تماس بگیرید و مشکل خود را با در میان بگذارید.

شما عزیزان همچنین می توانید از خدمات مشاوره ای ما نیز بهره مند گردید. مشاوران مجرب ما در تیم پرداختینو آماده ی پاسخگوئی به کلیه ی سوالات شما عزیزان می باشند. لطفا با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید.

خدمت رسانی به شما افتخار ماست، لطفا با ما در تماس باشید، منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت