رزرو بلیط ارزان در Cheapflights

شما قبل از سفر به هر کجا، لازم است که مقدمات آن را فراهم کنید. به طور مثال اسباب و لوازم ضروری را با خود بردارید، برای نحوه ی اقامت خود در کشور مورد نظر برنامه ریزی کنید، هتل رزرو کنید و با توجه به نوع سیستم حمل و نقلی که در نظر دارید، بلیط رزرو کنید. در این مقاله برای دوستانی که بیشتر سفرهای خود را به صورت هوایی انجام می‌دهند وب سایتی را معرفی کرده‌ایم به نام CheapflightsCheapflights یک وب سایت گردآورنده‌ی خدمات سفر می‌باشد و از یک موتور جستجوگر بسیار قوی برخوردار است. در ادامه‌ی این مقاله با پرداختینو همراه شوید تا با نحوه‌ی رزرو بلیط ارزان در Cheapflights آشنا شوید.

معرفی وب سایت Cheapflights

Cheapflights توسط KYAK مدیریت می‌شود و یک شرکت کاملا مستقل از Booking Holdings  می‌باشد. Cheapflights در انگلستان تاسیس شده و کار خود را در سال 2003 از ایالات متحده آغاز نمود. اکنون Cheapflights سالانه شاهد بیش از 120 میلیون نفر بازدیدکننده می‌باشد و برنامه‌های آن در سطح جهانی بازدید می‌شود و این به لطف استفاده از یک فناوری اختصاصی و مستقل برای جستجوی ، مقایسه و پیدا کردن پروازهای موجود در میان انواع نمایندگی‌های مسافرتی از کوچکترین آن‌ها تا بزرگ‌ترین شرکت هواپیمایی، می‌باشد.

در این وب سایت قیمت پروازهای مختلف را می‌توانید ببینید و با قیمت شرکت هوایی اصلی ارائه دهنده‌ی آن پروازها مقایسه کنید. در این شرکت خدمات رزرو بلیط هواپیما، سیستم پرداخت به ازای کلیک و نمایش تبلیغات نیز وجود دارد. در حقیقت عامل‌ها، تبلیغات خود را بر روی وب سایت Cheapflights قرار می‌دهند و به ازای هر کاربری که از طریق تبلیغ آن‌ها و به واسطه‌ی کلیک بر روی آن، وارد این وب سایت می‌شود، مبلغی پرداخته میشود.

از طریق Cheapflights شما قادر خواهید بود تا به جستجو بپردازید و با مقایسهی قیمت‌ها، ارزان‌ترین  و مناسب‌ترین بلیط‌ها را رزرو کنید. در واقع برای این منظور در وب سایت فوق از یک سیستم تکونولوژیکی بسیار منحصر به فرد و جدید استفاده شده است تا شما بتوانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن مناسب‌ترین گزینه را با کمترین قیمت پیدا کنید.

در ادامه نحوه‌ی رزرو بلیط از وب سایت Cheapflights را برای شما آموزش داده‌ایم. لطفا همچنان با ما همراه باشید.

آموزش گام به گام و تصویری رزرو بلیط در Cheapflights

برای رزرو بلیط هواپیما ابتدا باید به وب سایت Cheapflights.com وارد شوید و مراحل زیر را دنبال کنید.

مرحله‌ی اول :

در صفحه‌ای که پیش روی شما نشان داده می‌شود، مطابق آنچه در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، می‌توانید، پرواز مورد نظر خود را جستجو کنید. به این ترتیب که مبدا و مقصد را مشخص می‌کنید، نوع پرواز که رفت و برگشت باشد یا نه فقط رفت، همچنین تاریخ سفر به همراه تعداد مسافران باید مشخص شود. پس از تکمیل این موارد گزینه‌ی Find deals را کلیک نمائید.

Cheapflightsمرحله‌ی دوم :

در این مرحله انواع پروازها با ارزان‌ترین قیمت‌ها، طبق مشحصات پروازی که شما مشخص کرده‌اید، از کمترین قیمت به ترتیب در لیستی برای شما نشان داده می‌شود. این موارد را مطالعه کنید و مورد مناسب را کلیک کنید تا وارد مرحله‌ی بعد شوید.

Cheapflightsمرحله‌ی سوم :

در صفحه‌ای که باز می‌شود، مشخصات مسیر رفت و برگشت نشان داده شده است و همچنین مشخصات مسافرها. در صورتی که نیاز باشد، می‌توانید در این مرحله به تعداد مسافران اضافه کنید. در نهایت ایمیل و شماره تلفن را وارد می‌کنید و با انتخاب دکمه‌ی Next وارد صفحه‌ی بعد می‌شوید.

Cheapflights

Cheapflights

مرحله‌ی چهارم :

در مرحله‌ی چهارم باید مشخصات پرداخت را وارد کنید. پس از آنکه نوع کارت اعتباری را مشخص کردید و مشخصات خواسته شده را نیز وارد نمودید، با کلیک بر گزینه‌ی پرداخت هزینه انجام می‌شود و فرایند رزرو بلیط هواپیما از وب سایت Cheapflights به پایان می‌رسد.

Cheapflights

پرداخت هزینه‌ی رزرو بلیط هواپیما در وب سایت Cheapflights توسط پرداختینو

برای آن دسته از عزیزانی که امکان پرداخت هزینه به روش‌های موجود در سایت Cheapflights وجود ندارد، ما در پرداختینو پرداخت هزینه را بر عهده خواهیم گرفت.

دوستان، اگر قادر به پرداخت هزینه به صورت آنلاین در سایت Cheapflights نیستید، می‌توانید روی کمک ما حساب کنید و درخواست پرداخت هزینه را برای ما ارسال کنید. اما قبل از آن باید در سایت پرداختینو ثبت نام کرده و حساب کاربری ایجاد کنید. پس از احراز هویت می‌توانید درخواست خود را ثبت کنید.

با پرداختینو تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با همکاران و مشاوران ما در میان بگذارید.

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت