بهترین مقاصد برای تنهایی سفر کردن در سال 2020

شما تا کنون تنهایی سفر کرده‌اید؟ آیا می‌دانید اگر تصمیم داشته باشید سفر به کشوری دیگر را تجربه کنید در حالی که کسی همراه شما نیست، چه کشورهایی را باید انتخاب کنید؟ به نظر شما کدام کشورها شرایط مناسب‌تری برای تنهایی سفر کردن دارند؟ با ما در پرداختینو همراه شوید تا شما را با بهترین مقاصد برای تنهایی سفر کردن در سال 2020 آشنا کنیم.

بهترین مقاصد برای تنهایی سفر کردن در سال 2020 را بشناسید

در این بخش از مقاله با کشورهایی در دنیا آشنا خواهید شد که چنانچه قصد داشته باشید به هر دلیل تنها به سفر بروید، خوب است این کشورها را انتخاب کنید.

ایالات متحده آمریکا (USA)

کشور آمریکا یکی از بهترین مقاصد برای تنهایی سفر کردن است و یکی از مهم‌ترین دلایل آن تنوع این کشور از لحاظ مناطق جغرافیایی است. به عبارت دیگر ایالات متحده آمریکا واقعا برای هر شخص با هر سلیقه، جاذبه‌ای دارد که با سلیقه‌ی او مطابقت خواهد داشت. شواهد نیز گویای این واقعیت می‌باشد، چرا که در سال 2017 شاهد این قضیه بوده‌ایم که تعداد مسافرانی که تنها به این کشور سفر کرده‌اند، عدد بسیار بزرگی بوده است.

مقاصد برای تنهایی سفر کردن

انگلیس

دومین کشوری است که جز بهترین مقاصد برای تنهایی سفر کردن محسوب می‌شود. شهر لندن نیز در سال 2017 بیشترین تعداد مسافر یا گردشگر را داشته است.  اتوبوس‌های قرمز لندن و تاکسی‌های مشکی و بازدید از کاخ باکینگهام و مواردی از این قبیل برای مسافران و گردشگران بسیار جذابیت خاصی دارد.

اسپانیا

هر شهر در اسپانیا دارای فرهنگ و آداب و رسوم خاص خود می‌باشد. به این معنا که شما می‌توانید ماه ها در این کشور از شهری به شهر دیگر سفر کنید و هنوز چیزهایی وجود داشته باشد که برای شما جذابیت داشته باشد.

استرالیا

استرالیا به قدری کشور جذابی است که هر گردشگری که قصد سفر به خارج از کشور را می‌کند، به خصوص وقتی بخواهد تنهایی سفر کند، اولین مکانی که به ذهنش می‌رسد، کشور استرالیا است. هتل‌های بسیار عالی، بهترین نقاط برای شنا و قواصی و ده‌ها مکان منحصر به فرد دیگر در کشور استرالیا آن را به یکی از بهترین مکان‌ها برای تنهایی سفر کردن تبدیل کرده است.

ایتالیا

شهر رم در ایتالیا دارای معماری کلاسیک بسیار زیبایی است، صخره‌های افسانه‌ای و اسکله‌های تاریخی جادویی هر بازدید کننده‌ای را به سمت بازدید از این شهر زیبا در کشور ایتالیا می‌کشاند. خوابگاه‌های عالی، غذاهای محلی و به خصوص پیتزای ایتالیایی نیز برای بسیاری از مسافران و گردشگران از محبوبیت خاصی برخوردار است.

تایلند

یکی دیگر از بهترین مقاصد برای تنهایی سفر کردن کشور تایلند است. شهر بانکوک یکی از شهرهای معروف تایلند است که به عنوان دروازه‌ی ورودی آسیای جنوب شرقی محسوب می‌شود و یکی از مقاصد گردشگری بسیار جذاب به شمار می‌آید.

آلمان

شهربرلین از جذاب‌ترین شهرهای کشور آلمان، شب‌های بسیار زیبایی دارد که در بین توریست‌ها و گردشگران از محبوبیت خاصی برخوردار است. علاوه بر این برلین برای هنرهای خیابانی‌اش، جشنواره‌های روزانه و زیبایی‌هایی که با این شهر گره خورده است، نیز هر ساله مسافران زیادی را به سمت بازدید از این مکان زیبا جذب می‌کند.

مقاصد برای تنهایی سفر کردن

فرانسه

مسافرانی که به دنبال شهری رویایی و نمونه‌ی مد و فرهنگ و تمدن می‌گردند، خوب است کشور فرانسه و شهر پاریس را برای سفر انتخاب کنند. بسیاری از شاعران و علاقه‌مندان به هنر شهر پاریس را برای سفر انتخاب می‌کنند. سواحل پر زرق و برق جنوب فرانسه و قایق‌های بادبانی جز جذابیت‌های این شهر رویایی محسوب می‌شود.

ژاپن

سفر به ژاپن بسیار لذت بخش است از این لحاظ که زمانی که شما به این کشور سفر می‌کنید، گویی به آینده سفر کرده‌اید، چرا که این کشور از لحاظ تکنولوژیکی بسیار پیشرفته است. وجود خوابگاه و سیستم حمل و نقل سریع و کارآمد در توکیو آن شهر را به یکی از بهترین مقاصد برای تنهایی سفر کردن تبدیل کرده است.

سخن آخر

کشورهایی که در این مقاله نام برده شده است، همگی از آن دسته مکان‌هایی است که نه تنها پر از جاذبه‌های توریستی و گردشگری است، بلکه از لحاظ امکانات و شرایط رفاهی ، می‌تواند برای افرادی که قصد دارند به تنهایی سفر کنند، بسیار مناسب باشد. 

شما دوستان عزیز نیز اگر تصمیم گرفته‌اید کشوری را برای سفر انتخاب کنید می‌توانید از میان مکان‌های ذکر شده در این مقاله انتخاب نموده و پس از انجام تحقیقات و بررسی‌های بیشتر در مورد آن مکان، مقصد مناسبی را برای مسافرت به آن جا برگزینید.

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت