معرفی بهترین افزونه های ارز دیجیتال وردپرس در سال 2020

اگر در حال ساخت یک وب سایت وردپرسی در ارتباط با ارزهای دیجیتال هستید، مطمئناً به پلاگین ها یا همان افزونه های ارز دیجیتال وردپرس نیاز خواهید داشت. با توجه به ویژگی هایی که هر کدام از این پلاگین ها ارائه کرده اند، ممکن است شما در ارتباط با کار خود به افزونه های ارز دیجیتال مختلفی نیاز داشته باشید. به همی دلیل در این مقاله پرداختینو به معرفی برخی از بهترین افزونه های وردپرس در سال 2020 پرداخته است. لطفا با ما همراه باشید.

بیشتر بدانید : 

بهترین افزونه های وردپرسی برای نمایش قیمت ارز دیجیتال

خرید انواع قالب وردپرس

افزایش تعداد وب سایت های ارز دیجیتال!

در حال حاضر با فراگیر شدن تبلیغات مربوط به استخراج و ترید رمزارزها ، فراخوانی گسترده برای وب سایت های مرتبط با این صنعت رخ داده است. امروزه، نه تنها همه در مورد بیت کوین و Altcoins صحبت می کنند ، بلکه بسیاری از این افراد کسب و کار خود را با فراهم کردن شرایطی برای پذیرش و پرداخت با ارزهای دیجیتال گسترش داده اند.

به این ترتیب، افراد زیادی به سمت و سوی طراحی سایت هایی برای ارائه خدمات ارزهای دیجیتال در حرکت هستند و تعداد این نوع وب سایت ها در حال افزایش است.

افزونه های ارز دیجیتال وردپرس

در ابتدای مقاله گفتیم که وب سایت ها نیاز به یکسری پلاگین دارند و سایت های ارز دیجیتال نیز از این قاعده مستثنی نیستند، به همین دلیل در ادامه بهترین افزونه های ارز دیجیتال وردپرس را برای شما معرفی کرده ایم. چناچه شما نیز یکی از دارندگان سایت های ارز رمزنگاری شده هستید، ادامه ی مقاله را با دقت مطالعه کنید.

بهترین افزونه های ارز دیجیتال وردپرس در سال 2020 را بشناسید!

در این بخش از مقاله چند پلاگین از بهترین افزونه های وردپرس را معرفی کرده ایم و توضیحات مختصری در مورد هر کدام آورده ایم. لطفا همچنان با پرداختینو همراه باشید.

Coin Table

Coin Table یک سیستم مدیریت محتوا است که منحصراً برای اطلاعات در زمان واقعی در ارتباط با ارزهای رمزنگاری شده ساخته و ارائه شده است. این برنامه با به روزرسانی خودکار 24 ساعته از بیش از یک هزار ارز و کلیه اطلاعات مربوط به آن ها پشتیبانی می کند. در کوین تیبل شما نیازی به انجام دستی هیچ کاری ندارید ، Coin Table کار مورد نظر شما را برایتان انجام خواهد داد. در کنار ارزهای دیجیتال ، Coin Table از 156 نوع ارز رایج دیگر مانند دلار و یورو نیز به طور کامل پشتیبانی می کند.

Coinpress

Coinpress یکی دیگر از بهترین افزونه های ارز دیجیتال وردپرس است که با بیش از 3500 صفحه در ارتباط با جزئیات ارزهای دیجیتال که به طور خودکار و در زمان واقعی ایجاد می کند.

از طریق این افزودنه ی بسیار ساده ، می توانید اطلاعات زیادی در مورد ارزهای دیجیتال به دست آورید و این مطالب را به کاربران خود پیشنهاد دهید تا بهترین نتایج را از جستجوی خود در سایت شما داشته باشند. تمام اطلاعات مربوط به هر رمز ارز به صورت خودکار تولید و به روز می شود.

Tradex

Tradex یکی دیگر از بهترین افزونه های ارز دیجیتال وردپرس است که برای تمام سرمایه گذاران خارج از کشور که مایل به ایجاد بستر معاملاتی خود با وردپرس هستند ، ابزاری بسیار مناسب است.

افزونه های ارز دیجیتال وردپرس

در حقیقت شما می توانید بدون نیاز به استخدام یک برنامه نویس و صرف هزینه های سنگین ، با استفاده از Tradex ، یک بستر حرفه ای معاملاتی ارز دیجیتال برای خود ایجاد کنید. این افزونه از بیش از 55 نوع آلت کوین با ویژگی مستقیم خرید و فروش، پشتیبانی می کند.

از دیگر افزونه های ارز دیجیتال وردپرس می توان به مواردی که در ادامه نام برده ایم، اشاره کرد.

  • assive Cryptocurrency Widgets
  • Premium Cryptocurrency Widgets
  • Cryptocurrency Search Addon
  • Cryptoniq
  • Cryptocurrency Exchanges List Pro
  • Crypto ICO List Widgets Pro
  • Coinbase
  • Multi-Currency Crypto Wallet
  • Crypto Portfolio Tracker
  • Coin Market Cap Rankings
  • Ultimate Crypto Widgets
  • Coin Market Cap & Prices

دوستان همراه! شما می توانید پرداخت هزینه خرید پلاگین های وردپرس را از ما در مجموعه پرداختینو بخواهید!

پرداخت هزینه خرید افزونه های ارز دیجیتال وردپرس توسط پرداختینو

عزیزان! چنانچه برای پرداخت هزینه خرید افزونه های وردپرس با مشکل مواجه شده اید یا امکان پرداخت هزینه به صورت بین المللی برای شما وجود ندارد، می توانید این کار را به ما بسپارید. تنها کافیست از طریق لینک زیر درخواست خود را برای ما ارسال نمائید. ما پس از بررسی های لازم، پرداخت هزینه را درکمترین زمان ممکن برای شما انجام خواهیم داد.

برای درخواست پرداخت هزینه ، کلیک کنید!

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت