درباره سورس های نامعتبر پی پال و دلارهای هک شده آگاه باشید

همانطور که احتمالا تاکنون کم و بیش آشنایی دارید، پی پال یکی از متداول ترین روش ها برای ارسال و دریافت پول بصورت آنلاین است. با بیش از 286 میلیون کاربر، جای تعجب نیست که هکرها این سرویس و دارندگان آن را هدف قرار دهند. سورس های نامعتبر پی پال و دلارهای هک شده موضوعی است که کاربران پی پال را نگران کرده و آنها را به اقدام برای امنیت حساب هایشان وا می دارد. هرچند که هکرهای حرفه ای در آخر راه خود را برای سوء استفاده و سرقت پیدا می کنند، اما مسلما بهتر است که هر کاربر پی پال نسبت به سورس های نامعتبر پی پال و دلارهای هک شده آگاهی پیدا کرده و در صدد انجام امن سازی حساب خود برای جلوگیری از هک پی پال برآید. پرداختینو شما را برای آگاهی از این موارد یاری کرده و اقدامات امنیتی را به صورت مختصر شرح خواهد داد.

سورس های نامعتبر پی پال و دلارهای هک شده

مراقب سورس های نامعتبر پی پال و دلارهای هک شده باشید

آیا حساب پی پال شما هک شده است؟ در این صورت، مراحلی برای محافظت از حساب پی پال و بالا بردن امنیت آن وجود دارد که می بایست هرچه زودتر اقدام به انجام آنها کنید. اگر تاکنون حساب شما مورد هک قرار نگرفته است، حتماً نکاتی را که ذکر خواهیم کرد در مورد چگونگی محافظت از حساب PayPal خود در برابر حملات هک و کلاهبرداری بررسی کنید.

آیا حساب پی پال شما هک شده است؟ آیا با یک هک و کلاهبرداری پی پال سر و کار دارید؟ آیا مایل به آشنایی با سورس های نامعتبر پی پال و دلارهای هک شدههستید؟ اگر مطمئن نیستید که با یک تخلف و جرم سایبری روبرو هستید یا تنها ارتباط ضعیفی برای وصل شدن به حساب خود دارید، این علائم را برای هک حساب PayPal در نظر بگیرید:

 

فعالیت های غیرمجاز

این مورد احتمالاً بارزترین نشانه هک پی پال است. اگر متوجه هرگونه معامله، چه ورودی و چه خروجی مثل شارژ حساب پی پال یا برداشت از آن، که مورد تأیید نبوده و مشکوک هستند، فوراً در مورد آنها تحقیق کنید. حتی مقادیر ناچیز دلار نیز باید جدی گرفته شود زیرا هکرها معمولاً مقادیر اندکی را برای آزمایش کار خود جابجا می کنند.

 

اعلان های عجیب و غریب

در مورد سورس های نامعتبر پی پال و دلارهای هک شده ، درست همانطور که باید بلافاصله فعالیت غیرمجاز را بررسی کنید، می بایست به دنبال اعلان هایی باشید که به شما در تغییر جزئیات مشخصات حساب یا مشخصات خود، مانند نام یا ایمیل خود اطلاع می دهند. حساب شما و اطلاعات آن ممکن است به خطر بیفتد.

 

پرداختهای رد شده

اگر شما قادر به تکمیل خرید پی پال به صورت آنلاین نیستید، باید بلافاصله دلیل عدم تایید تراکنش خود را جستجو کنید. اگر با یک حساب PayPal هک شده سر و کار دارید، بودجه شما در معرض خطر است. هربار منتظر نمانید تا ببینید چه خواهد شد.

چگونه حسابهای پی پال هک می شوند؟

اگر بدانید که هکرها چگونه می توانند حساب ها را به خطر بیاندازند، هنگام محافظت از حساب خودتان، آمادگی بهتری خواهید داشت. در اینجا برخی از متداول ترین راه هایی که هکرها به صندوق ها و حساب های پی پال دسترسی پیدا می کنند آورده شده است:

 

حملات فیشینگ

اگر مراقب نیستید، می توانید کلید را به حساب پی پال خود تحویل دهید بدون اینکه متوجه شوید. اگر تا به حال از طرف نمایندگی پی پال یک تماس تلفنی مشکوک دریافت کرده اید یا ایمیلی را باز کرده اید که از شما خواسته است رمز عبور پی پال خود را تأیید کنید، با احتیاط شدید عمل کنید.

سورس های نامعتبر پی پال و دلارهای هک شده

 

رمزهای عبور سرقت شده

PayPal در برابر نقض داده ها مصون نیست. یک نقض در سال 2017، نزدیک به یک و نیم میلیون مشتری را تحت تأثیر قرار داد. اگر داده های ورود به سیستم شما به خطر بیفتد، چه از طریق PayPal یا یک سایت دیگر، اگر از همان اعتبارها مثل رمزهای استفاده کنید، طولی نمی کشد که یک هکر بتواند به حساب شما دسترسی پیدا کند.

 

امنیت ضعیف

پی پال به کاربران امکان می دهد احراز هویت دو عاملی را فعال کنند. دارندگان حساب که تصمیم می گیرند از این مرحله امنیتی اضافی پرش کرده و آن را رد کنند، وقتی شخصی وارد حساب کاربری شان می شود، مطلع نمی شوند و وجوه خود را در معرض خطر قرار می دهند.

پی پال در نظارت بر فعالیت ورود به سیستم بسیار عالی است. در حقیقت، اگر شک کنند که به خطر افتاده است، حساب شما را محدود خواهند کرد. اما در آخر، به عهده هر دارنده حساب است که اطمینان حاصل کند که اقدامات احتیاطی لازم را برای جلوگیری از هک شدن حساب خود را انجام داده است.

 

پس از آگاهی از موضوع سورس های نامعتبر پی پال و دلارهای هک شده و انجام اقدامات مورد نیاز جهت حفظ امنیت حساب خود، امید است نگرانی برای موضوع کلاهبرداری و هک در بین کاربران کمتر شود. اگر شما نیز از کاربران پی پال هستید، سریعا اقدام کنید.

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت