انواع گیفت کارت : کاربردهای گیفت کارت (Gift Card) در دنیای اینترنت

اگر تا کنون تراکنش های مالی بین المللی انجام داده باشید، قطعا انواع کارت اعتباری را هم می شناسید و ممکن است تا کنون با استفاده از گیفت کارت ها یا همان کارت های هدیه خرید و پرداخت هزینه انجام داده باشید. انواع کارت های اعتباری در قالب گیفت کارت (Gift Card) کاربردهای زیادی دارد. در این مقاله با پرداختینو همراه شوید تا شما را با کاربردهای گیفت کارت (Gift Card) در دنیای اینترنت آشنا کنیم.

درباره ی کارت های هدیه یا همان گیفت کارت ها (Gift Card)

همانطور که می دانید، کارت های هدیه یا همان گیفت کارت ها، نوعی کارت اعتباری هستند که دارای یک میزان شارژ یا اعتبار می باشد و از سوی یک شرکت یا فروشگاه خاص به منظور خرید از همان فروشگاه یا شرکت خدماتی صادر و به کاربران ارائه می شود.

کاربردهای گیفت کارت (Gift Card) در دنیای اینترنت

لازم به ذکر است که امکان برداشت نقدی از طریق گیفت کارت وجود ندارد و با استفاده از اعتبار موجود در کارت تنها می توانید خرید کنید.

به طور مثال با استفاده از گیفت کارت های آی تیونز می توانید از اپ استور محصولاتی که ارائه می دهد، از جمله نرم افزار، کتاب، ویدئو و ... را خریداری نمائید. یا با گیفت کارت های آمازون می توانید محصولات موجود در فروشگاه آمازون را خریداری نمائید.

آیا خرید با کارت هدیه (Gift Card) یا گیفت کارت محدودیت دارد؟

گیفت کارت ها نیز مانند دیگر کارت های اعتباری، به مبالغ گوناگون شارژ می شود که با استفاده از شماره سریال درج شده بر روی کات هدیه شما می توانید آن را به میزان مجاز و مورد نظر خود شارژ کنید.

به این نکته نیز توجه کنید که پس از شارژ کارت، مبلغ مورد نظر شما دیگر قابل استرداد نمی باشد و تنها با آن می توانید خرید کنید و پرداخت انجام دهید.

شما حتی می توانید گیفت کارت ها را خریداری نمائید و قبل از استفاده از آن، به فرد دیگری هدیه دهید، یا آن را واگذار کنید.

به طور کلی گیفت کارت ها در دنیای اینترنت نیز کاربردهای زیادی دارد که در ادامه مهم ترین کاربردهای آن را برای شما بیان ذکر کرده ایم. لطفا همچنان با ما همراه باشید.

انواع  گیفت کارت و کاربردهای گیفت کارت (Gift Card) در دنیای اینترنت

یکی از مهم ترین ویژگی های گیفت کارت ها این است که به آسانی قابل دسترس هستند. ما نیز در تیم پرداختینو انواع مختلف گیفت کارت را برای شما عزیزان ارائه داده ایم. که شما می توانید از طریق لینک زیر درخواست صدور گیفت کارت را برای ما ارسال نمائید تا ما در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی کنیم و کارت هدیه را برای شما صادر کنیم.

برای درخواست صدور گیفت کارت ، کلیک کنید!

کاربردهای گیفت کارت (Gift Card) در دنیای اینترنت

انواع گیفت کارت و کاربردهای گیفت کارت (Gift Card) در دنیای اینترنت عبارتند از :

  • گیفت کارت مایکروسافت (Microsoft Gift Card) : این کارت هدیه جهت خرید از فروشگاه مایکروسافت مورد استفاده می باشد.
  • گیفت کارت گوگل پلی (Google Play Gifts) : این گیفت کارت جهت خرید از فروشگاه گوگل پلی و جهت خرید محصولات اندرویدی می باشد.
  • گیفت کارت آی تیونز (iTunes Gift Cards) : این نوع گیفت کارت برای خرید محصولات از اپ استور شرکت اپل کاربرد دارد.
  • ایکس باکس گیفت کارت (Xbox Gift Cards) : این نوع کارت هدیه جهت خرید بازی ها و محصولات سرگرمی از فروشگاه مایکروسافت می باشد.
  • آمازون گیفت کارت (Amazon Gift Card) : این نوه کارت هدیه جهت خرید انواع محصولات اعم از محصولات دیجیتال و غیر دیجیتال از سایت آمازون می باشد.
  • پلی استیشن گیفت کارت (PlayStation Gift Card) : بااستفاده از این نوع گیفت کارت می توانید بازی و آیتم های جدید را از فروشگاه سونی تهیه کنید.

این مواردی که گفته شد از مهم ترین نوع از انواع کارت های هدیه می باشد و هر نوع از آن ها برای کاربردهای گیفت کارت (Gift Card) در دنیای اینترنت در موارد مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم شما عزیزان را با انواع کارت های هدیه آشنا کنیم و درباره ی انواع کاربردهای گیفت کارت (Gift Card) در دنیای اینترنت مطالبی را برای شما عنوان کنیم.

امید است آنچه در باره ی کاربردهای گیفت کارت (Gift Card) در دنیای اینترنت برای شما عزیزان گفته شد، مورد توجه و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد. در صورتی که با هر گونه سوال یا مشکلی مواجه شدید، با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید.

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت