گوگل میت google meet چیست؟ چگونه از گوگل میت استفاده کنیم؟

شما با کدامیک از پلتفرم های ویدئو کال آشنا هستید؟ قطعا می دانید که از طریق این پلتفرم ها امکان برقراری ارتباط ویدئویی و یا ویدئو کنفرانس برای کاربران وجود دارد و آن ها می توانند از هر جای دنیا از این طریق با یکدیگر به صورت تصویری ارتباط برقرار کنند. اما آیا می دانید که بعضی از آن ها چندان امن نیستند؟ آیا گوگل میت google meet را می شناسید؟ آیا تا به حال با آن کار کرده اید؟ در این مقاله پرداختینو به معرفی این پلتفرم پرداخته است؛ لطفا با ما همراه شوید!

حتما بخوانید :

گوگل پی (Google pay) چست؟

شارژ حساب گوگل ادوردز

با گوگل میت google meet آشنا شوید!

گوگل میت google meet  یک برنامه چت ویدیویی از طریق تلفن همراه یا لپ تاپ می باشد که شما هم می توانید نسخه وب آن را استفاده کنید، هم اپلیکیشن آن را دانلود و نصب نمائید.

این برنامه به صورت رایگان در اپ استور وجود دارد و قابل استفاده در دستگاه های iOS نیز می باشد. همچنین این برنامه کاربردی در فروشگاه Google Play برای کاربران در دسترس می باشد. برای استفاده از برنامه وب آن می توانید به این آدرس https://meet.google.com/ مراجعه کنید.

گوگل میت google meet

برای استفاده از خدمات برتر آن، به طور مثال امکان اضافه کردن کاربران بیشتر و ضبط تماس ها می توانید نسخه پولی آن را خریداری کنید که امکان مکالمه برای 2 تا 250 نفر از طریق گوگل میت را فراهم می کند.

توجه کنید که تا تاریخ 30 سپتامبر استفاده از گوگل میت برای همه رایگان است، اما از آن تاریخ به بعد هزینه آن ماهیانه 6 دلار می باشد.

آیا گوگل میت google meet امن است؟

طبق صفحه پشتیبانی Google از برنامه گوگل میت ، همه ی جلسات برگزار شده به طور پیش فرض در برنامه وب رمزگذاری می شود، هم برای برنامه های Android و هم iOS. اگر شما یا شخص دیگری در جلسه خود تصمیم به ضبط جلسه دارید ، این جلسه در Google Drive ذخیره شده و رمزگذاری هم می شود. اما توجه داشته باشید، چنانچه با شماره گیری از طریق تلفن به جلسه ای می پیوندید ، صدا از طریق ارائه دهنده شبکه تلفن شما ارسال می شود و ممکن است رمزگذاری نشود.

اما به طور کلی گوگل می گوید که، گوگل میت google meet به تمام تعهدات محرمانه مربوط به حریم خصوصی و محافظت از داده ها، مشابه با سایر سرویس های سازمانی Google Cloud پایبند است. در حقیقت، این مشتریان هستند که داده های خود را در اختیار دارند و نه Google.

Google به هیچ عنوان از این داده ها برای تبلیغات استفاده نمی کند و همچنین داده های Google Meet را به اشخاص دیگر نمی فروشد. این سرویس از ویژگی های ردیابی توجه کاربر یا نرم افزار دیگر برخوردار نیست و شما می توانید سیاست های محافظه کارانه خود را برای ضبط جلسات خود تنظیم کنید.

گوگل میت google meet

چگونه از گوگل میت رایگان استفاده کنیم؟

برای ثبت نام در نسخه رایگان Google Meet ، به صفحه Google Meet بروید. نام ، ایمیل ، کشور و کاربرد اصلی خود را برای Google Meet (شخصی ، شغلی ، تحصیلی یا دولتی) وارد کنید. با شرایط خدمات Google موافقت کرده و گزینه ارسال را فشار دهید.

پس از ثبت نام ، مراحل زیر را همراه با ما انجام دهید.

مرحله اول : به آدرس Meet.google.com بروید، یا برنامه را در iOS یا Android باز کنید.

مرحله دوم : Start new meeting را کلیک کنید ، یا کد جلسه خود را وارد کنید.

مرحله سوم :  آن اکانت گوگل را که قصد دارید از آن استفاده کنید انتخاب کنید.

مرحله چهارم : گزینه Join meeting را کلیک کنید. شما همچنین می توانید افراد دیگر را به جلسه خود نیز اضافه کنید.

به این ترتیب شما می توانید از نسخه رایگان گوگل میت استفاده کنید.

پرداخت هزینه خرید گوگل میت توسط پرداختینو

پیش تر گفتیم اگر مایل باشید از امکانات بیشتری که در این پلتفرم برای کاربران در نظر گرفته است استفاده کنید، لازم است که نسخه پولی آن را تهیه کنید.

پرداخت هزینه نسخه پولی گوگل میت از طریق کارت های اعتباری نظیر ویزا یا مسترکارت امکان پذیر است.

اگر شما قادر به پرداخت هزینه نیستید، می توانید از طریق لینک زیر درخواست خود را برای ما ارسال نمائید. همکاران ما در تیم پرداختینو در کمترین زمان ممکن پرداخت هزینه را برای شما انجام خواهند داد.

برای درخواست پرداخت هزینه ، کلیک کنید!

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت