آموزش گام به گام و تصویری وریفای حساب پی پال

پی پال یک روش پرداخت جهانی است که بیشتر افراد و کسب و کارهای آنلاین از آن به منظور درگاه پرداختی خود استفاده می کنند. این شبکه پرداختی غول پیکر که جایگزین روش های پرداختی سنتی نظیر چک و حواله نقدی است، پرداخت و انتقال وجه را به سرعت در ایران انجام می‌­دهد.

متاسفانه با وجود تحریم­‌های اخیر دیگر قادر به استفاده از خدمات این درگاه پرداختی نخواهیم بود، اما وب سایت‌های خدمات ارزی موجود همچون پرداختينو، خدماتی از قبیل افتتاح حساب وریفای شده پی پال را برای شما انجام می دهند. در ادامه با پرداختی نو همراه باشید تا از نحوه‌ی وریفای حساب پی پال و افتتاح حساب پی پال وریفای شده توسط آن، مطلع شوید.

حساب پی پال

چنانچه علاقه به داشتن یک حساب پی پال دارید، اما در کشوری زندگی می کنید که نمی­ توانید از خدمات پی پال استفاده کنید، با ما در ادامه مطلب همراه باشید:

اطلاعات و داده‌­های مورد نیاز برای داشتن یک حساب پی پال عبارتند از: آدرس ایمیل، VPN با مکان ایالات متحده، Payoneer حساب بانکی مجازی ایالات متحده.

اخطار: VPN شما هنگام انجام فرآیند ثبت نام، تأیید ایمیل و هنگام ورود به حساب پی پال نباید در حال اجرا باشد. برای ثبت نام به سایت paypal.com بروید و روی دکمه create account کلیک کنید تا مراحل ثبت نام را شروع کنید. سپس برای دریافت آدرس درستی از آمریکا از سایت fakenamegenerator.com برای تولید نمایه معتبر جعلی ایالات متحده جهت ثبت نام در پی پال مانند کد پستی، آدرس، شماره تلفن ، SSN و ... کمک بگیرید.

اطمینان حاصل کنید که از نام واقعی (باید نام شما در پی پال و  Payoneer مطابقت داشته باشد) و یک آدرس ایمیل معتبر استفاده می‌­کنید. سپس لینک تأیید صحت به ایمیل شما ارسال می‌شود، روی آن کلیک کنید تا مراحل ثبت نام پایان یابد.

وریفای حساب پی پال به صورت خلاصه

براي  وریفای حساب پی پال در صورتيكه  گزینه حساب بانکی را انتخاب کنید. بايد جزئیات حساب بانکی ایالات متحده Payoneer خود را به پی پال اضافه کنید. سپس پی پال دو سپرده کمتر از 1 دلار به حساب Payoneer شما وارد می کند. 2 تا 3 روز طول می کشد تا سرانجام واریز به Payoneer برسد. پس از انجام این کار، مبلغ واریز شده در پی پال را بررسی کنید! حساب پی پال شما تأیید شده است.

حالا که حساب PayPal تأیید شده دارید، باید به دستورالعمل ارائه شده در ادامه توجه کنید تا حساب تان محدود نشود:

  • برای ورود به حساب پی پال همیشه از همان IP VPN استفاده کنید.
  • برای تأیید VPN، از طریق whatismyip.com مکان IP  مرورگر خود را با موفقیت تغییر دهید.
  • کوکی مرورگر خود را قبل و بعد از استفاده از پی پال پاک کنید.

وریفای کردن حساب به صورت کلی و گام به گام

شما نمی توانید حساب خود را بدون داشتن کارت اعتباری یا دبيت تأیید کنید زیرا لازم است تا جزئیات کارت خود را با حساب پی پال خود همگام سازی کنید. برای وریفای حساب پی پال خود، فقط کافی است چند مرحله ساده را که در ادامه به آنها اشاره شده است را دنبال کنید و از درگاه پرداخت آنلاین مطمئن پي پال لذت ببرید.

زمانیکه حساب جدید پی پال خود را ایجاد کردید یک ایمیل برای تان ارسال می شود. ایمیل خود را باز کنید و روی دکمه ACTIVATE MY ACCOUNT  کلیک کنید.

پس از وارد شدن به حساب کاربری خود، دکمه "Get verified" را کلیک کنید. سپس برای وریفای حساب پی پال خود، باید کارت اعتباری داشته باشید. با کلیک روی گزینه add/edit credit card در صفحه وضعیت خلاصه پی پال خود می توانید کارت خود را به حساب پی پال تان اضافه کنید.

وریفای حساب پی پال

تمام قسمت های مورد نیاز را پر کنید و مطمئن شوید که شماره کارت را به درستی وارد کرده اید. پس از پر کردن تمامی فیلدها روی گزینه "add card" کلیک کنید.  در صورتیکه کارت اعتباری ندارید مجموعه پرداختینو در سریعترین زمان ممکن وریفای حساب پی پال شما را انجام می‌دهد.

 وریفای حساب پی پال

 

پس از افزودن کارت با موفقیت، پی پال مبلغ کمی را به عنوان مثال 1 دلار آمریکا از شارژ حساب شما کم می کند. این هزینه در عرض چند روز پس از تایید کد 4 رقمی به حساب تان باز خواهد گشت (بعد از افزودن کارت، گزینه "Add or Edit Credit Card" را دوباره انتخاب کنید، سپس روی "Confirm my card" کلیک کنید تا صفحه تأیید کارت نشان داده شود. پس از تأیید کارت، روی "Continue" کلیک کنید و کد 4 رقمی را درخواست کنید) .


  وریفای حساب پی پال

 وریفای حساب پی پال

بعد از دریافت کد 4 رقمی ، به صفحه ای که کارت اعتباری را اضافه می کنیم ، برگردید و سپس روی "Enter Paypal Code" کلیک کنید.

وریفای حساب پی پال

وریفای حساب پی پال

شرایط تأیید اعتبار حساب پی پال در هر کشور متفاوت است و ممکن است متناسب با موقعیت مکانی که در آن حساب پی پالی ایجاد می کنید، کمی متفاوت باشد.  خوانندگان عزیز، توجه داشته باشید که اگر حساب خود را با موفقیت تأیید کرده باشید، هزینه های ارسال کد تأیید به زودی تا حداکثر 3 تا 5 روز کاری برای تان ارسال می شود. 

  وریفای حساب پی پال توسط پرداختی نو

سایت خدمات ارزی پرداختی نو، به شما عزیزان در  وریفای حساب پی پال کمک می کند تا بدون هیچگونه مشکلی و به راحتی از حساب پی پال خود  برای انجام خدمات پرداختی استفاده کنید. برای اطلاع از هزینه افتتاح حساب پی پال وریفای شده لطفا با همکاران ما در پرداختی نو همراه باشید.

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت