بروکر فارکس پرفکت مانی چیست؟

در حالی که به دنبال روش‌های سپرده گذاری در فارکس هستید، احتمالاً متوجه شده‌اید که تعداد کمی از بروکرها  از خدمات پرداخت آنلاینی به نام پرفکت مانی (Perfect Money) استفاده می‌كنند. در حقیقت، این یک سرویس مشهور است که مورد استقبال بسیاری از فروشندگان آنلاین، چه در داخل و چه در خارج از كشور قرار گرفته است. اما پرفكت مانی چیست و چگونه برای سپرده گذاری و برداشت‌های فارکس کار می‌کند؟ در ادامه با پرداختینو همراه باشيد تا اطلاعات بيشتری از مبادلات پرفكت مانی در فاركس و بروکر فارکس پرفکت مانی كسب نمایید. 

پرفكت مانی

پرفكت مانی يكي از سرويس‌های پرداخت آنلاين است كه از سال 2007 در پاناما كار خود را آغاز كرده و امروزه در بسيارس از كشورها مورد استفاده قرار میگيرد. این کیف پول الکترونیکی می‌تواند برای انتقال پرداخت‌ها، ذخیره ارزهای ديجيتالی یا ارزهای فیات، خرید آنلاین و موارد دیگر مورد استفاده قرار گیرد.

ماهيت دقيق پرفكت مانی مشخص نمیباشد، به طوريكه حتی رویترز نیز نتوانسته مالک اصلی آن را شناسایی کند. بنابراين شهرت پرفكت مانی در حاله‌ای از ابهام قرار دارد؛ چرا كه از طرفی سابقه‌ی كاری طولانی مدتی دارد و تا حدی در بين كاربران آنلاين محبوب است و از طرفی ديگر، مالک اصلی آن مشخص نيست و حتی خدمات آن تا حدی مبهم است.

بروکر فارکس پرفکت مانی

بروکر فارکس پرفکت مانی

 بروکر فارکس پرفکت مانی یک وب سایت تجاری است كه پرفكت مانی را برای سپرده گذاری یا برداشت از حساب می‌پذیرد. از آنجا که پرفكت مانی یک سیستم با سابقه در پرداخت‌های آنلاین به شمار می‌رود، مشاهده می‌كنيد که تعداد کمی از بروکرها  آن را به عنوان گزینه‌ای در صفحات بانکی خود لیست می‌کنند. اگر بروكری که با آن تجارت می‌کنید به شما امکان استفاده از پرفكت مانی را بدهد، باید تصمیم بگیرید که آیا از آن برای سپرده گذاری، برداشت یا هر دو استفاده کنید. برای سپرده گذاری با استفاده از پرفكت مانی تنها كافی است به وب سایت بانکی مراجعه كنيد و روش سپرده گذاری پرفكت مانی را انتخاب نماييد. سپس به صفحه اصلی وب سايت پرفكت مانی هدايت می‌شويد و از آنجا می‌توانيد وجه خود را به حساب تجاری‌تان وارد كنيد.

برای برداشت وجه خود كافی است شماره حساب پرفكت مانی خود را وارد نماييد تا سايت تجاری، وجه مورد نظر را در كيف پول الكترونيكی‌تان واريز کند. پس از انتقال وجه به كيف پول پرفكت مانی می‌توانيد آن را به حساب بانكی خود باز گردانيد.

 

انتخاب يک بروکر فارکس پرفکت مانی

هنگام انتخاب يك بروكر فاركس كه استفاده از پرفكت مانی را برای شما فراهم می‌كند، باید هم کیفیت کلی بروکر و هم ویژگی‌های مربوط به نقل و انتقالات با استفاده از این سرویس را در نظر بگیرید.

وقتی صحبت از ملاحظات کلی است، بروكر مورد نظر شما باید دارای ويژگی‌های ارائه شده در ادامه مطلب باشد:

  • يک بروكر پرفكت مانی بايد پلتفرمی با قابليت استفاده آسان و قابل اعتماد داشته باشد
  • بروكر مورد نظر بايد مطابق با نيازهای تجاری شما باشد
  • قابليت پشتيبانی عالی از مشتريان را داشته باشد
  • با هر نرم افزار تجار ی مورد نظر كه قصد استفاده از آن را داريد، سازگار باشد

 

دلیل استفاده از بروکر فارکس پرفکت مانی چیست؟

دليل اصلی استفاده از بروکر فارکس پرفکت مانی، سپرده گذاری يا برداشت وجه در حساب‌های فاركس و راحتی و امنیت بالای آن برای حفظ حریم خصوصی کاربران است. پرفكت مانی در هنگام ذخیره و انتقال وجه به صورت آنلاین بسيار انعطاف پذیری است و كاربران از آن به دليل پشتيباني از ارزهای ديجيتالی و فيات استفاده می‌كنند. در صورتیکه در محل زندگی شما سرويس‌های كيف پول الكترونيكی مورد نظرتان قابل دسترسی نباشند، می‌توانيد به راحتی و بدون هيچ محدوديتی از اين روش استفاده نمایید. 

 

بروکر فارکس پرفکت مانی

نتيجه گيری

آیا پرفكت مانی بهترین روش برای واریز و برداشت از حساب فارکس است؟ قطعاً گزینه‌های شفاف تر و معتبرتری براي واريز و برداشت از حساب فاركس وجود دارد. اما در برخی شرایط مبادله گران آن را جایگزین مناسبی برای سایر کیف پول های الکترونیکی و روش های پرداخت میدانند.

این ایده خوبی است که قبل از اینکه متعهد به استفاده از بروکر فارکس پرفکت مانی شوید، خودتان در مورد آن بيشتر تحقیق کنید و با توجه به نیازها و اطلاعات خود بهترین روش برای این کار را انتخاب کنید. برای تحقیقات بیشتر می‌توانید با تیم خدمات مشتری پرفکت مانی تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسيد و تصميم بگيريد. این یک روش عالی برای آزمایش تعهد اين وب سایت به نیازهای شما است.

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت