Xbox Live چیست؟ | آنلاین گیمینگ

علاقه مندان به انجام بازی های کامپیوتری در ابتدا تنها برای سرگرمی به انجام انواع بازی های کامپیوتری می پرداختند. اما امروزه انجام بازی های آنلاین و یا ضبط ویدئوهای گیمینگ به یک منبع درآمد برای افراد تبدیل شده است و به این ترتیب می توان به کسب درآمد از بازی پرداخت. بازی ها آنلاین استیم steam یکی از انواع این گیمینگ ها هستند. Xbox Live را می شناسید؟ در این مقاله قصد داریم یک پلتفرمآنلاین به نام Xbox را برای گیمینگ به علاقه مندان بازی های آنلاین معرفی کنیم. لطفا با پرداختینو همراه باشید.

مجموعه ی پرداختینو، فعال در حوزه ی انجام انواع پرداخت های ارزی بین المللی، آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان برای انجام هرگونه پرداخت های ارزی، ثبت نام آزمون های بین المللی و ... می باشد.

معرفی Xbox Live

Xbox Live توسط شرکت مایکروسافت برای انجام بازی های آنلاین و توزیع محتوا برای سیستم های بازی ویدیویی  Xbox، Xbox 360 و Xbox One ارائه شده است.

Xbox Live  این امکان را برای شما فراهم کرده است تا با دیگر شرکت کنندگان در سراسر دنیا بازی هایی را به صورت آنلاین انجام دهید و همچنین نسخه های نمایشی ، تریلرها و حتی بازی های کامل در را نیز دانلود و استفاده کنید. شما باید یک نام مستعار (به نام Gamertag) برای خود انتخاب کنید که به این ترتیب شما در میان سایر گیمرها که بازی می کنند، با این نام معرفی می شوید. شما می توانید علاوه بر انجام بازی های آنلاین، به دوستایابی در میان سایر گیمرها بپردازید و همواره با یکدیگر در ارتباط باشید.

Xbox Live

اشتراک در Xbox Live

شما برای اینکه بتوانید از خدمات Xbox Live بهره مند شوید باید اشتراک بگیرید. اشتراک ها به صورت یک ماهه، سه ماهه و حتی یک ساله می باشد؛ که باید برای هر کدام هزینه ی مربوطه را بپردازید. علاوه بر این می توانید کارت های اشتراک نیز خریداری کنید و یا از کارت های اعتباری خود برای عضویت در این پلتفرم استفاده کنید.

پرداخت هزینه ی اشتراک در Xbox Live

دوستان همیشه همراه پرداختینو، در صورتی که برای پرداخت هزینه ی حق اشتراک Xbox Live به هر دلیل با مشکل مواجه شده اید، می توانید پرداخت هزینه را به ما بسپارید. کافیست از طریق لینک زیر درخواست خود را به ما اعلام کنید. ما در کوتاه ترین زمان ممکن، پرداخت هزینه را برای شما انجام خواهیم داد.

درخواست پرداخت هزینه ی حق عضویت در Xbox

خدمات ارائه شده توسط Xbox Live

خدماتی که Xbox Live برای کاربران و مشترکین خود در نظر گرفته است در دو سطح ارائه می شود که عبارتند از :

  • خدمات رایگان : خدمات رایگان Xbox Live را می توانید از Xbox Live Marketplace دانلود کنید که با استفاده از آن می توانید با دوستان خود چت کنید، از اپلیکیشن هایی مثل : Netflix، شبکه ی WWE، ESPN و ... استفاده کنید. حتی می توانید پروفایل گیمرهای منتخب خود را برای دیگران به اشتراک بگذارید. اما توجه داشته باشید که نمی توانید بازی آنلاین انجام دهید چرا که این، جز خدمات پولی Xbox Live است.
  • خدمات پرداختی : خدمات پرداختی Xbox Live شامل کلیه ی خدماتی است که در خدمات رایگان وجود دارد به علاوه اینکه شما می توانید بازی آنلاین نیز انجام دهید.

Xbox Live

سخن آخر

ما به شدت توصیه می کنیم به جای قرار دادن اطلاعات کارت اعتباری خود در حساب Xbox Live خود ، از کارتهای هدیه و اشتراک استفاده کنید. اصولاً ، اگر اطلاعات کارت اعتباری خود را روی حساب خود قرار ندهید ، هیچ چیزی برای سرقت هکرها وجود ندارد.

 پس خوب است که این نکات را نیز مورد توجه قرار دهید.

در این مقاله یکی دیگر از پلتفرم های آنلاین بازی را برای شما معرفی کردیم به نام Xbox Live . همچنین خدمات و شرایط مربوط به آن را برای شما برشمردیم. امید است مطالب گفته شده مورد توجه و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد.

در صورتی که پس از مطالعه ی مقالات ما با سوال یا مشکلی مواجه شدید با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. همکاران و مشاوران ما در تیم پرداختینو با کمال میل به کلیه ی سوالات شما عزیزان پاسخگو خواهند بود.

لطفا با ما در تماس باشید. منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت