خرید از فروشگاه آنلاین Gearbest ، یکی از بهترین فروشگاه ها برای خرید اینترنتی

آیا تا کنون تجربه ی خرید از فروشگاه های آنلاین خارجی را داشته اید؟ از کدام فروشگاه ها خرید کرده اید؟ Banggood ، Best buy ، DX و ... برخی از بهترین فروشگاه های آنلاین هستند که ممکن است شما تجربه ی خرید از آن ها را داشته باشید. فروشگاه Gearbest چطور؟ آیا با گیربست آشنا هستید؟ آیا می دانید به چه علت این فروشگاه از محبوبیت زیادی در بین کاربران اینترنت برخوردار است؟  پرداختینو  در این مقاله شما را با مطالب بیشتری در مورد Gearbest آشنا خواهد کرد. با ما همراه شوید.

چرا از Gearbest خرید کنیم؟

از میان علاقه مندان به خرید آنلاین، افراد زیادی هستند که بیشتر خریدهای خود را از این فروشگاه آنلاین انجام می دهند. در این بخش از مقاله به شما خواهیم گفت که چرا این افراد خرید از گیربست را به فروشگاه های دیگر ترجیح می دهند.

Gearbest

مزیت های خرید از فروشگاه آنلاین Gearbest

  • تنوع محصولات در Gearbest بسیار زیاد است و شما می توانید هر آنچه لازم دارید را در میان محصولات ارائه شده در این وب سایت بیابید. به این ترتیب شما می توانید از میان طیف وسیعی از کالاهای موجود در فروشگاه به انتخاب بپردازید. به علاوه در این وب سایت به طور متناوب کاتالوگ هایی از محصولات جدید برای کاربران در معرض نمایش گذاشته می شود و مرتبا به روز رسانی می شود و شما همواره از کالاها و اقلام موجود در سایت آگاه خواهید شد.
  • آیتم های موجود در سایت Gearbest دارای قیمت های بسیار رقابتی و پائین هستند. شما می توانید کالای مورد نظر خود را با کمترین قیمت نسبت به سایر فروشگاه های آنلاین خریداری نمائید.
  • وجود مرکز پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته، در فروشگاه آنلاین Gearbest برای کاربران بسیار خوشایند است. تیم پشتیبانی فروشگاه گیربست خدمات خود را در زمینه پیش فروش محصولات، ردیابی سفارشات، ضمانت ارسال کالا و ... برای مشتریان ارائه می دهد.
  • علاوه بر مرکز پشتیبانی 24/7  در این فروشگاه اینترنتی، امکان چت آنلاین نیز با اپراتورهای حرفه ای برای مشتریان وجود دارد و به سوالات آن ها در 24 ساعت شبانه روز پاسخگو خواهند بود.
  • کلیه ی محصولات موجود در Gearbest ، دارای ضمانت نامه جامع هستند. اکثر کالاهای موجود در آن شامل سیاست های تعویض و تعمیر کالا به مدت یک سال می باشد.
  • سیستم حمل و نقل Gearbest برای مشتریان بسیار مقرون به صرفه است؛ به علاوه امکان ارسال کالا به برخی از کشورها به صورت رایگان وجود دارد.

به دلیل این مزایایی که برای خرید از فروشگاه آنلاین Gearbest وجود دارد، این فروشگاه دارای مشتریان زیادی است. در ادامه شما را با نحوه ی خرید از این فروشگاه آشنا کرده ایم. همچنان با ما همراه باشید.

آموزش خرید از فروشگاه Gearbest

  1. پس از ورود به وب سایت Gearbest ، ابتدا ثبت نام کنید و در این سایت عضو شوید.
  2. از میان محصولات موجود سایت، کالاهای مورد نظر خود را انتخاب کنید و آن ها را به سبد خرید خود  اضافه کنید. بیش از 110 هزار محصول در این وب سایت ارائه شده است با قیمت های بسیار پائین که انتخاب را برای شما بسیار آسان کرده است.
  3. در مرحله بعد شما باید پرداخت هزینه را انجام دهید. خوشبختانه گزینه های پرداخت مختلفی در سایت Gearbest وجود دارد که پس از وارد کردن اطلاعات پرداخت شما و آدرس ارسال کالا، می توانید آیتم های خریداری شده را مستقیما درب منزل خود دریافت کنید.

Gearbest

جالب است بدانید که برای انتخاب برخی از روش های پرداخت، تخفیف های ویژه ای نیز در نظر گرفته شده است.

سخن پایانی

فروشگاه Gearbest یکی از بهترین فروشگاه ها برای خرید آنلاین است که محصولات متنوع خود را با قیمت های بسیار پائین عرضه کرده است و ارسال محصولات به برخی از کشورها نیز رایگان است.

کلیه ی محصولات دارای ضمانت نامه و بیمه هستند و کلیه ی مرسولات به صورت آنلاین ردیابی می شوند تا به مقصد برسند.

پرداخت هزینه خرید از Gearbest توسط پرداختینو

دوستان همیشه همراه! اگر شرایط پرداخت هزینه بین المللی به هر دلیل برای شما وجود ندارد، پرداخت هزینه خرید از فروشگاه آنلاین Gearbest را به ما بسپارید و از خرید خود لذت ببرید!

تنها کافیست از طریق لینک زیر درخواست پرداخت هزینه را به ما اعلام نمائید.

برای درخواست پرداخت هزینه ، کلیک کنید!

ازتوجه و همراهی همیشگیتان صمیمانه سپاسگزاریم. لطفا با ما در تماس باشید!

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت