آموزش تصویری و گام به گام افتتاح حساب پرفکت مانی

پرفکت مانی یکی از شرکت‌های ارائه خدمات اینترنتی در سطح عالی می‌باشد که صورت کامل تجارت الکترونیک می‌باشد. شروع توسعه پرفکت مانی، از یک گروه موسس متشکل از متخصصین در امر بانکداری، اقتصاددانان و برنامه‌نویسان ذی صلاح در صنعت مالی و الکترونیکی می‌باشد. به منظور آشنایی بیشتر با سیستم پرداخت الکترونیکی پرفکت مانی و آموزش افتتاح حساب پرفکت مانی با پرداختینو همراه شوید.

سیستم پرداخت الکترونیکی پرفکت مانی

تحلیلگران Perfect Money تمام سیستم‌های پرداختی را که امروزه در جهان وجود دارد و همچنین همه رویکردهای مربوط به تخمین هزینه‌ها در این دسته اقتصادی را با دقت مطالعه کرده‌اند و متعاقباً سیستم پرداخت جدیدی به جهان ارائه کرده‌اند كه تمام پیشرفت‌ها و بهترین دستاوردهای اقتصاددانان و فن آوران جهانی در زمینه‌ ی انواع پرداخت های ارزی در بر می‌گیرد.

امنیت پرفکت مانی

پرفکت مانی یک سیستم پرداخت بسیار امن است. جعبه ابزار پرفکت مانی بسیار امن و در برگیرنده‌ی تمامی ابزار و تکنولوزی‌های مدرن سیستم‌های پرداخت است.

سرعت تراکنش‌های پرفکت مانی

سیستم بانکی در ساختار مدرن خود بسیار محافظه کار و کند است و همچنین تحت تأثیر اوضاع سیاسی جهان است که سرعت معاملات را تحت تأثیر قرار می‌دهد. برنامه‌های کنترل مدیریت و امنیت ملی با وجود ضرورت اجرای برخی از روش‌های جدید همکاری تجاری بین پیمانکاران ، سرعت معاملات مالی را کاهش می‌دهد. و اینجاست که ما اهمیت سرعت معاملات را درک می‌کنیم بنابراین تنها عاملی که می‌تواند بر سرعت پردازش معاملات تأثیر بگذارد عدم نقص فنی کانال‌های ارتباطی مدرن و خطوط انتقال داده است.

افتتاح حساب پرفکت مانی

و اما مهم‌ترین نکاتی که خوب است در مورد پرفکت مانی بدانید.

نکاتی مهم در مورد سیستم پرداخت الکترونیکی پرفکت مانی

پیش‌تر گفتیم که پرفکت مانی یک سیستم پرداخت الکترونیکی جهانی است که نه تنها هیچ گونه تحریمی برای ایرانیان قائل نشده است، بلکه دارای زبان فارسی در وب سایت خود نیز می‌باشد. در این سیستم پرداخت 4 نوع حساب دلار، طلا، یورو و بیت کوین وجود دارد و شما می‌توانید موجودی خود را از هر کدام از آن‌ها به دیگری تبدیل کنید.

شما با افتتاح حساب پرفکت مانی می‌توانید درآمد خود را از سایت‌های مختلف به صورت بین المللی دریافت کنید. همچنین می‌توانید از فروشگاه‌هایی که دارای درگاه پرداخت پرفکت مانی هستند، خرید خود را انجام دهید.

جالب است بدانید که پرفکت مانی سالانه به هر حساب حدود 4 درصد سود پرداخت می‌کند، که این درآمد حاصل از سرکایه گذاری است که این بانک با سپرده‌های کاربران  انجام می‌دهد.

همچنین پرفکت مانی در ازای انجام تراکنش‌ها کارمزد بسیار کمی در حدود 0.5 تا 1.99 درصد محاسبه می‌کند.

در ادامه با ما همراه شوید تا شما را با نحوه‌ی افتتاح حساب پرفکت مانی آشنا کنیم.

آموزش افتتاح حساب پرفکت مانی

در این بخش از مقاله برای شما عزیزان خواهیم گفت که چگونه می‌توانید افتتاح حساب پرفکت مانی را انجام دهید.

مرحله اول : به منظور افتتاح حساب پرفکت مانی ابتدا باید وب سایت پرفکت مانی وارد شوید. پس از ورود به سایت هم می‌توانید زبان آن را به فارسی تغییر دهید و هم با زبان انگلیسی افتتاح حساب را انجام دهید.

مرحله دوم : به محض ورود به سایت در بخش بالا، سمت راست از منوی اصلی سایت گزینه‌ی "ساخت یک حساب" را انتخاب کنید.

افتتاح حساب پرفکت مانی

مرحله سوم : در این مرحله صفحه‌ای برای شما نشان داده می‌شود که حاوی یک فرم است و از شما خواسته تا اطلاعات مربوطه را در آن وارد کنید. پس از اینکه اطلاعات را به طور کامل و دقیق وارد کردید، دکمه‌ی ثبت نام را کلیک کنید.

افتتاح حساب پرفکت مانی

به همین سادگی شما افتتاح حساب پرفکت مانی را انجام دادید.

پس از تکمیل این فرایند، یک شماره Member ID به ایمیلتان برای شما ارسال می‌شود که باید از آن به عنوان نام کاربری استفاده کنید و هنگام Login کردن این آی دی را به همراه یک پسورد وارد کنید.

از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم.

چنانچه پس از مطالعه ی مقالات ما با سوال یا مشکلی مواجه شدید، از طریق تماس تلفنی سوال یا مشکل خود را با ما در میان بگذارید. خدمت رسانی به شما افتخار ماست. شما می توانید همواره برای انجام پرداخت های آنلاین بین المللی خود روی کمک ما حساب کنید. گروه پرداختینو آماده ی پاسخگویی به هر نوع سوال از جانب شما می باشد. با ما در تماس باشید. منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت