نحوه واریز پول به حساب پرفکت مانی | مزایای perfect money

اگر دارای یک حساب پرفکت مانی هستید، و مایلید که به حساب خود پول بریزید و یا آن را شارژ کنید، باید بدانید که راه‌های مختلفی برای این کار وجود دارد. واریز پول به حساب پرفکت مانی کار دشواری نیست؛ از طرفی پرفکت مانی از مزایای زیادی برخوردار است. پرداختینو برای نحوه عملکرد این روند و مزایای آن در کنار شما خواهد بود.

بروکر پرفکت مانی چیست؟ درباره تفاوت های وب مانی و پرفکت مانی نکات جالبی بدانید.

واریز پول به حساب پرفکت مانی

پرفکت مانی

پرفکت مانی جهت خدمات پرداخت الکترونیکی به صورت ایمن، در سال 2007 ایجاد شد. این سیستم دارای مزایایی نسبت به پول واقعی است که می‌توانید از آن بهره‌مند شوید. مزایایی همچون:

  • پرفکت مانی آزادی و راحتی انتقال پول بین کاربران را فراهم می‌کند.
  • دفاتر و واسطه‌های بسیاری وجود دارند که با پرفکت مانی سر و کار داشته و از آن استفاده می‌کنند؛ پس نیاز نیست راجع به تبدیل واحدهای پولی خود و یا برداشت از حساب، نگران باشید.
  • به شما آزادی کامل برای اجرای تراکنش‌های مالی خواهد داد، به طوری که سقفی برای این تراکنش‌ها مثل دیگر سیستم‌های پرداخت الکترونیکی و دیگر کیف پول‌ها، در نظر گرفته نشده است.
  • روی موجودی یا اصطلاحا بالانس شما مثل بانک‌های واقعی، سودی در نظر گرفته می‌شود؛ و این سود سالانه 4 درصد است که همانطور که ذکر کردیم شبیه یک بانک واقعی عمل می‌کند.
  • کارت پیش پرداخت شده پرفکت مانی آپشن‌ها و گزینه‌هایی مانند کارت‌های اعتباری در اختیار شما قرار می‌دهند و شما نیازمند پرداخت هزینه اضافی برای استفاده از آن نیستید.
  • انتقال و تراکنش‌های مالی از طریق دبیت کارت پرفکت مانی میسر است.

 

واریز پول به حساب پرفکت مانی

توسعه دهندگان سرویس پرفکت مانی روش‌های مختلفی برای پر کردن حساب‌های مالی برای کاربران ارائه داده اند. واریز پول به حساب پرفکت مانی و یا همان شارژ پرفکت مانی از چند طریق قابل انجام است:

واریز پول به حساب پرفکت مانی از طریق انتقال پول

اگر حساب بانکی ندارید، اما هنوز هم نیاز به شارژ حساب Perfect Money خود با ارز فیات هستید، می‌توانید از طریق انتقال پول اقدام کنید.
گزینه MoneyGram در پرداختینو در دسترس است.

ویژگی‌های اصلی شارژ پرفکت مانی از طریق مانی گرام (MoneyGram):

  • برای هر سفارش حداکثر 4000 دلار به عنوان انتقال پول ارسال کنید.
  • سفارش مانی گرام به پرفکت مانی 1 تا 2 روز طول می‌کشد.
  •  داشتن حساب بانکی یا حساب مانی گرام ضروری نیست.
  •  هزینه و کارمزدها از سایر سیستم های انتقال پول، کمتر است.

قبل از ثبت سفارش مطمئن شوید که می‌توانید به نزدیکترین دفتر MoneyGram بروید. انتقال را در 24 ساعت آینده ارسال کنید. در غیر این صورت، سفارش شما به پایان می‌رسد و باید سفارش دیگری ثبت کنید.

واریز پول به حساب پرفکت مانی

واریز پول به حساب پرفکت مانی از طریق بیت کوین

همه کاربران بیت کوین می‌توانند از معاملات سریع و ارزان بیت کوین لذت ببرند. تمام آنچه شما برای واریز پول به حساب پرفکت مانی از طریق بیت کوین نیاز دارید:

- یک حساب پرفکت مانی است؛
- و آدرس بیت کوینی که شامل بیت کوین باشد.

با تمام مزایایی که بیت کوین برای شارژ حساب پرفکت مانی دارد، مشکلاتی نیز همواره به همراه داشته است.

می بایست بیت کوین را به آدرس بیت کوین ارائه شده ارسال کنید. این آدرس قابل استفاده فقط یک بار قابل استفاده است.
درست بلافاصله پس از اینکه معامله بیت کوین 3 تأیید دریافت کرد، بیت کوین فروخته شده وحساب Perfect Money شما شارژ می‌شود، و در واقع پول بیت کوین به حساب پرفکت مانی شما واریز می‌شود.

 

واریز پول به حساب پرفکت مانی از طریق کارت‌ها و سیستم‌های پرداخت دیگر

شارژ و واریز پول به حساب پرفکت مانی از طریق کارت‌های اعتباری و سیستم‌های دیگر نیز میسر است. شما از طریق مسترکارت‌ها، کارت‌های اعتباری، دبیت کارت‌ها می‌توانید این عملیات را انجام دهید. درگاه‌ها و سیستم‌های پرداختی و انتقال پول دیگر نیز این کار را انجام می‌دهند. مثلا وسترن یونیون، پی پال و... واریز پول به حساب پرفکت مانی را برای شما مقدور می‌سازند. 

 

واریز پول به حساب پرفکت مانی از راه های دیگر

جدا از راه‌های ذکر شده برای واریز پول به حساب پرفکت مانی، راه‌های دیگری نیز برای این کار وجود دارند مثل ارزهای دیجیتالی دیگر که در این مقاله ما فقط درباره بیت کوین سخن گفتیم، درحالیکه لایت کوین نیز از آن دسته ارزهای دیجیتالی است که واریز با آن میسر است.

آیا شما یک کاربر حساب پرفکت مانی هستی؟ این سیستم را چگونه تحلیل می‌کنید؟ آیا تا بحال از هریک از این روش‌ها برای واریز پول به حساب پرفکت مانی خود استفاده کرده‌اید؟ کدام روش از نظر شما بهتر بوده و سهولت و سرعت و امنیت بیشتری را به همراه دارد؟

پرسش و پاسخ

  • تصویر آواتار
    ali ۱۱ آبان ۱۳۹۹ پاسخ دادن
    ببخشید داخل سایت صرافی آنلاین بنده برداشت پول به حساب پرفکت مانی رو زدم و یه کد بهم داد
    رفتم داخل سایت پرفکت مانی و نمیدونم او کد رو کجا وارد کنم . اگ میشه راهمایی کنید

    • تصویر آواتار
      پاکدامن ۱۹ آبان ۱۳۹۹ پاسخ دادن
      دوست گرامی شما در واقع ووچر پرفکت مانی خریده اید ، می بایست آن را در سایت هایی که امکان دریافت ووچر پرفکت مانی دارند خرج کنید

  • تصویر آواتار
    zahir zahedi ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ پاسخ دادن
    سلام و درود
    برای واریز دلار دیجیتال به حساب پرفکت مانی شماره حسابی که با حرف یو شروع میشه رو باید به سایت پرداخت کننده داد یا شماره خاص دیگری داره

  • تصویر آواتار
    رویا ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ پاسخ دادن
    سلام وقتتون بخیر یه شرکت خارجی قرار بود برای من پول واریز کنند دیروز ساعت حوالی ۷ صبح ایمیل زدن که انتقال پول موفقیت امیز بوده ولی هنوزحساب پرفکت من شارژ نشده چقدر طول میکشه معمولا

  • تصویر آواتار
    علی اکبری ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ پاسخ دادن
    سلام، از کارت های بانکی ایران چگونه میتوانم به حساب پرفکت مانی اروپا پول واریز کنم؟؟؟

  • تصویر آواتار
    علی اصغر خیرانی ۲۰ امرداد ۱۴۰۰ پاسخ دادن
    سلام اگر از پرفکت مانی خودمان به شماره پرفکت مانی شخص دیگری پول واریز کنیم چقدر وقت طول میکشد تا مبلغ به حساب آن شخص بنشیند؟

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت