نحوه جلوگیری از هک حساب پرفکت مانی

رویکرد دموکراتیک سیستم پرداخت Perfect Money، هر مشتری را قادر می‌سازد تا بطور مستقل تصمیم بگیرد از کدام تنظیمات امنیتی برای استفاده از حساب خود استفاده کند. هر مشتری پرفکت مانی (PM) بسته به تصمیم و دیدگاه خودش یک روش را برای امنیت و راحتی استفاده از حساب خود انتخاب کرده و به کار می‌گیرد. در این میان افراد سودجوی بسیاری هستند که با هک حساب پرفکت مانی کاربران، در واقع دست به دزدی زده و خسارات زیادی را به کاربران پرفکت مانی می‌زنند. پرداختینو سعی دارد در جهت آگاهی کاربران، برای جلوگیری از هک حساب پرفکت مانی آن‌ها را از اقدامات لازم مطلع کرده و امنیت پرداخت آن‌ها را بالا ببرد.

در پرداختینو با افتتاح حساب پرفکت مانی و شارژ حساب پرفکت مانی آشنا شده و برای خرید و پرداخت با پرفکت مانی از طریق ما اقدام کنید.

هک حساب پرفکت مانی

چگونه از هک حساب پرفکت مانی (Perfect Money) خود جلوگیری کنیم؟

برای اینکه از هک شدن حساب وب مانی خود جلوگیری کنید، لازم است اقداماتی امنیتی را جهت ایمن سازی حساب خود انجام داده یا در صورت نیاز از برخی ابزارها استفاده کنید.

 

بررسی هویت (Identity Check) و امنیت IP

این ابزار برای شناسایی مشتری حساب پرفکت مانی استفاده می‌شود. این وسیله همچنین نوعی چشم مصنوعی برای Perfect Money است که ممکن است چهره مشتری را زنده نشان ندهد اما امکان شناسایی رایانه‌ای را که برای ورود به حساب کاربری دارد فراهم می‌کند. در صورتی که احراز هویت مشتری از شبکه یا زیر شبکه آدرس‌های IP که مربوط به مالک حساب نیست، تشخیص داده شود، سیستم پرفکت مانی ورود به حساب را مسدود کرده و یک کد ایمنی اضافی را به ایمیلی که از قبل در هنگام ثبت حساب مشخص شده، ارسال می‌کند. تغییر IP بصورت جداگانه با استفاده از مرکز پشتیبانی پرفکت مانی انجام می‌شود. پس امنیت IP خود را فعال کنید.

 

تأیید اعتبار از طریق پیامک (SMS)

این سیستم برای ایجاد ارتباطی منطقی بین حساب مشتری و شماره تلفن وی استفاده می‌شود که سیستم کد تأیید را برای شناسایی صاحب حساب واقعی ارسال می‌کند. سیستم SMSLogin ایده آل‌ترین و مطمئن‌ترین روش محافظت از مشتری در برابر هک حساب پرفکت مانی خود از طریق ورود به حساب به صورت غیر مجاز است، زیرا زمان صرف شده برای کل عملیات تعویض کد و ورود به حساب آن بسیار کوتاه است و این مدت زمان برای عملیات هک کافی نمی‌باشد.

 

حفاظت از طریق CodeCard

در این روش مشتری یک کارت با تصویر گرافیکی از کد ارسال شده به ایمیل خود دریافت می کند. برای تأیید معامله و تراکنش، سیستم رسیدی را در صورت تحویل سفارش تصادفی کد مشخصی از آن کارت، به مشتری ارسال می‌کند. این کد که همان CodeCard است، یک اقدام حفاظتی مناسب و قابل اعتماد برای تأیید معاملات است که در اکثر موسسات مالی برجسته جهان وجود دارد.

 

سیستم ضد تقلب و کلاهبرداری (Anti Fraud screening system)

Money Perfect دارای ویژگی‌های سیستم امنیتی به صورت هنرمندانه است که برای بهره‌مندی مشتریان و جلوگیری از هک حساب پرفکت مانی کار می‌کند. هر معامله و تراکنش از سیستم غربالگری Anti Fraud عبور می‌کند که حتی اگر اطلاعات ورود به حساب به خطر بیفتد از سرقت پول جلوگیری می‌کند. این سیستم از الگوریتم‌های منحصر به فرد نظارتی بر معاملات استفاده می‌کند که Perfect Money را به مکانی امن‌تر برای مشتریان تبدیل کرده و تجربه ناخوشایندی را برای افرادی که سعی می‌کنند به طور غیرقانونی از سیستم پرفکت مانی استفاده کنند، به وجود می‌آورد.

هک حساب پرفکت مانی

حساب کاربری خود را در پرفکت مانی ایمن کنید

عملکرد طبیعی پرفکت مانی توسط سیستم ایمنی و مجموعه‌ای از ابزارهای حفاظت ایمن می‌شود. با این حال، بخش امنیتی Perfect Money هشدار دادن به هر مشتری را که دربرابر خطرات احتمالی است، ضروری می‌داند. و از همه می‌خواهد که نسبت به حساب‌های خود مراقب باشند.

از این رو نیاز است مشتریان و کاربران پرفکت مانی نکاتی را به خاطر بسپارند:

کاربران عزیز!

  • از هرگونه فعالیت هکرها آگاه باشید! برای امنیت خود، فایروال و برنامه ضد ویروس خود را نگه دارید، مراقب key-logger ها باشید، و اگر از طریق مرورگرها به سایت پرفکت مانی مراجعه می‌کنید، باید آدرس روبرو در URL مشاهده شود. https://perfectmoney.is
  • لطفاً گذرواژه‌ها و کدهای دسترسی خود را دور از دسترس ناشناس‌ها نگه دارید. برای حفاظت از دسترسی به تمام داده‌های خود، که می‌تواند برای تأیید اعتبار کاربر در PM استفاده شود، راهنمایی‌ها را بخوانید.
  • فراموش نکنید که رمز عبور خود را برای ورود به سیستم هرچه سریع‌تر تغییر دهید.
  • از واگذاری گذرواژه خود به اشخاص ثالث خودداری کنید.
  • به خاطر داشته باشید، پرفکت مانی هرگز از شما نمی‌خواهد که رمزهای عبور و کدهای دسترسی خود را از طریق پست الکترونیکی یا ایمیل برایشان ارسال کنید.
  • مراقب ایمیل‌ها باشید و پیام‌هایی که از ارسال کننده‌های ناشناس هستند باز نکنید و پاسخ ندهید. آن‌ها ممکن است دارای ویروس‌هایی باشند که می‌توانند به رایانه شما وارد شده و تمام اطلاعات لازم برای دسترسی به حساب شما را در اختیار کلاهبرداران قرار دهند.
  • برنامه‌های ناشناخته را دانلود نکنید، حتی اگر تقویت محافظت از رایانه را به شما پیشنهاد می‌کنند. چنین برنامه‌هایی ممکن است حاوی بدافزار، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم، ویروس‌ها، ربات‌ها و... باشند.
  • حتما هنگام خروج از حساب کاربری خود، دکمه Log out را فشار دهید.
  • توصیه می‌کنیم تا حد امکان از تمام ابزارهای محافظتی ارائه شده توسط خود پرفکت مانی استفاده کنید.

آیا این مطالب ایمنی برای جلوگیری هک حساب پرفکت مانی برای شما مفید واقع شدند؟ راه‌های دیگری را برای جلوگیری از این نوع کلاهبرداری می‌شناسید؟ 

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت