آموزش پرفکت مانی و ووچر: نکات، ترفندها به صورت گام به گام و تصویری

خیلی از دوستانی که با تفاوت های وب مانی و پرفکت مانی آشنا می شوند؛ تمایل دارند که افتتاح حساب پرفکت مانی را در اولویت برنامه های خود قرار دهند. پرفکت مانی Perfect Money یکی از انواع سیستم های خدمات مالی است که برای کاربران این امکان را فراهم کرده است که پرداخت های خود را از طریق اینترنت به سراسر دنیا به صورت امن انجام دهند.

هدف اصلی شرکت بزرگ پرداخت اینترنتی پرفکت مانی ایجاد شرایطی برای انجام تراکنش ها در سطح بسیار عالی می باشد. ووچر پرفکت مانی یکی از پر طرفدارترین خدماتی است که پرفکت مانی ارائه می دهد. آیا اطلاعات کافی از نحوه جلوگیری از هک حساب پرفکت مانی دارید؟

اگر می خواهید صفر تا صد پرفکت مانی را بدانید؛ مطالعه این مقاله را از دست ندهید. مثل همیشه با پرداختینو همراه شوید.

پرفکت مانی

 

ویژگی های سیستم پرداخت پرفکت مانی

پرفکت مانی ویژگی های بسیار منحصر به فردی برای کاربران و دارندگان انواع حساب پرفکت مانی Perfect Money در نظر گرفته است. زمانی که شما از این سیستم استفاده می کنید از این امکانات برخوردار شوید.

این موارد عبارتند از :

شماره ویژگی های سیستم پرداخت پرفکت مانی
1 در پرفکت مانی Perfect Money نقل و انتقالات بین اعضا انجام می شود.
2 امکان پرداخت برای پروژه های کسب و کارهای مختلف در اینترنت.
3 انجام پرداخت های منظم در اینترنت
4 ذخیره ی امن دارایی در پرفکت مانی در اکانت های الکترونیکی و دریافت سود ماهانه
5 امکان پرداخت برای خرید کالاها و خدمات فروشگاه های آنلاین
6 امکان خرید ارز دیجیتال بیت کوین، طلا و ارزهایی نظیر دلار و یورو و ... به صورت آنلاین

 

جالب است بدانید که شرکت پرداخت های ارزی پرفکت مانی هیچ گونه تحریمی برای کاربران ایرانی در نظر نگرفته است. در ادامه به ذکر مزایای پرفکت مانی برای ایرانیان پرداخته ایم.

مزایا و معایب پرفکت مانی Perfect Money برای ایرانیان

به طور کلی تراکنش های مالی بین المللی در پرفکت مانی بسیار امن و سریع انجام می شود. ولی سوالی که برای بسیاری از کاربران که هنوز درگاه پرداختی را برای انجام تراکنش های مالی خود انتخاب نکرده اند وجود دارد، این است که چه ویژگی هایی برای این سیستم پرداخت وجود دارد که آن را از سایر درگاه های پرداخت الکترونیکی متمایز ساخته است و چرا از پرفکت مانی استفاده کنیم؟

برای پاسخ به این سوال برخی از مهم ترین قابلیت های پرفکت مانی را برای شما عزیزان بیان خواهیم کرد.

 

پرفکت مانی

و اما از مهم ترین مزیت های پرفکت مانی Perfect Money برای ایرانیان می توان به این مورد اشاره کرد که پرفکت مانی هیچ گونه محدودیتی برای کاربران ایرانی در نظر نگرفته است و هیچ گونه تحریمی برای آن ها در نظر نگرفته است. در حقیقت شرکت پرفکت مانی Perfect Money جز معدود شرکت هایی است که برای تحریم ایران اقدامی ننموده است و شهروندان ایرانی هنوز می توانند از امکانات این سیستم بزرگ پرداخت استفاده کنند و با کل دنیا تراکنش های مالی خود را انجام دهند.

از دیگر مزایای پرفکت مانی برای ایرانیان این است که چنانچه شما به عنوان یک فریلنسر با کارفرمایان خود در هر جای دنیا در حال همکاری باشید و بخواهید که پول دریافتی خود را از آن ها توسط پرفکت مانی دریافت کنید، این امکان برای شما وجود دارد و شما می توانید با امنیت و اطمینان کامل ارز دریافتی خود را از کلاینت ها در حساب پرفکت مانی Perfect Money خود تحویل بگیرید.

مزیت دیگری که پرفکت مانی برای کاربران ایرانی در نظر گرفته است این است که زبان فارسی جز زبان های وب سایت پرفکت مانی می باشد و کاربرانی که به زبان های دیگر به جز زبان فاری تسلط ندارند، به راحتی می توانند از پرفکت مانی استفاده کنید.

این مواردی که گفته شد از مهم ترین مزیت هایی بود که پرفکت مانی برای کاربران ایرانی در نظر گرفته است و برای استفاده از این سیستم پرداخت ارزی بین المللی، کافیست در پرفکت مانی Perfect Money حساب کاربری ایجاد کنید.

امکانات منحصر به فرد پرفکت مانی Perfect Money

سیستم پرداخت پرفکت مانی Perfect Money دارای قابلیت های ویژه ای می باشد که آن را به یک سیستم پرداخت منحصر به فرد تبدیل کرده است.

این ویژگی ها عبارتند از :

شماره امکانات منحصر به فرد پرفکت مانی
1 امکان خرید ارزهای رمزنگاری شده یا همان ارزهای دیجیتال نظیر بیت کوین و نیز ارزهای فیات مثل دلار و یورو و ...
2 نقل و انتقالات مالی بسیار ایمن و سریع با استفاده از پرفکت مانی از طریق صرافی ها امکان پذیر است.
3 در بسیاری از پروژه های مالی امکان پرداخت اینترنتی از طریق پرفکت مانی وجود دارد.
4 امکان ذخیره و نگهداری امن پول در حساب های الکترونیکی پرفکت مانی و دریافت سود ماهیانه ی آن.
5 استفاده از پرفکت مانی به عنوان درگاه پرداخت ارزی در بسیاری از فروشگاه های آنلاین امکان پذیر است و برای خرید کالا و استفاده از خدمات آن فروشگاه ها می توان از پرفکت مانی استفاده کرد.
6 امکان پرداخت های روتین در سایت های مختلف، از طریق پرفکت مانی امکان ذیر است.
7 از پرفکت مانی می توان بر اساس شرایط و ضوابط خاصی وام گرفت و مجدد طبق شرایط و قوانین تعیین شده برای آن، وام را پرداخت کنند.

مزایای و معایب پرفکت مانی

طبیعی است که هر سیستم پرداخت الکترونیکی علاوه بر مزیت ها و ویژگی های منحصر به فردی که دارد، دارای معایبی نیز هست، در این بخش از مقاله شما را با مزایا و معایب پرفکت مانی آشنا خواهیم کرد.

مزایای پرفکت مانی

شماره مزایای پرفکت مانی
1 عملیات سپرده گذاری و برداشت از پرفکت مانی با سرعت بسیار بالایی انجام می شود.
2 نقل و انتقالات مالی بسیار ایمن و سریع با استفاده از پرفکت مانی از طریق صرافی ها
3 گزینه های بسیاری برای سپرده گذاری و برداشت از حساب پرفکت مانی
4 امنیت بالای سپرده های کاربران
5 تراکنش های انعطاف پذیر بین برنامه های hyip

حال به بیان معایب پرفکت مانی می پردازیم.

شماره معایب پرفکت مانی
1 بسیاری از کسب وکارهای اینترنتی واقعی پرفکت مانی را قبول نمی کنند و علت آن تنها آزادی این شرکت در سرمایه گذاری دارایی خود می باشد
2 هزینه ی کارمزدها اندکی ناعادلانه بوده و به طور مثال تنها برای برداشت از حساب پرفکت مانی باید 2درصد کارمزد بپردازید
3 همه ی تراکنش ها ممکن است نهایی باشد
4 مشتریان ایالات متحده توسط پرفکت مانی پذیرفته نمی شوند

معایب پرفکت مانی

به طور کلی برای همه ی سیستم های پرداخت، ریسک ها و خطراتی وجود دارد و چه بسا شرکت های پرداخت ارزی که دارای کاربران زیادی بودند، مورد حمله ی هکرها و کلاهبرداران قرار گرفته اند. اما در این بخش از مقاله در مورد ریسک ها و خطراتی که در مورد پرفکت مانی وجود دارد برای شما خواهیم گفت.

با ریسک‌های پرفکت مانی آشنا شوید

شرکت خدمات پرداخت ارزی پرفکت مانی  در زمینه ی مسائل مالی چندان سخت گیرانه عمل نمی کند و بر خلاف دیگر شرکت های خدمات مالی، سرمایه های خود را در فعالیت های مختلف سرمایه گذاری می کند.

بنابراین پس انداز کردن پول در سیستم پرداخت های ارزی پرفکت مانی (Perfect money)  می تواند با ریسک همراه باشد. و این یکی از اصلی ترین دلایل عدم استفاده از این درگاه پرداخت اینترنتی توسط شرکت ها می باشد.

امنیت پرفکت مانی

تحقیقات بسیاری در زمینه ی امنیت پرفکت مانی انجام شده است و نتایج حاصل حاکی از این است که این سیستم پرداخت، با فرایندهای امنیتی چند سطحی ترکیب شده است و در عین حال کار با سیستم آن برای کاربران بسیار آسان و راحت می باشد.

برنامه ی جعبه ابزار سیستم امنیتی پرفکت مانی نیز از کلیه ی امکانات مدرن  برخوردار است.

به علاوه هر کاربر پرفکت مانی می تواند به صورت شخصی تنظیمات امنیتی را به صورت شخصی برای خود انجام دهد. در واقع رویکرد سیستم دموکراتیک پرفکت مانی به صورتی است که کاربران در آن می توانند به صورت کاملا مستقل برای تنظیمات امنیتی حساب خود تصمیم گیری کنند.

به این معنا که هر مشتری بر اساس نیازهای امنیتی خود تصمیم می گیرید که چگونه اکانت پرفکت مانی خود را تنظیم کند.

راهکارهایی برای ارتقا امنیت حساب پرفکت مانی

از آنجا که تراکنش های انجام شده در پرفکت مانی غیرقابل برگشت هستند، حفظ امنیت حساب ها و دانستن راه کارهایی برای ارتقا سطح امنیتی آن ها می تواند بسیار حائز امیت باشد. در این راستا پرفکت مانی اقدامات لازم را انجام داده است و شرایط ارتقا سطح امنیتی را برای کاربران فراهم کرده است که در این بخش به آن ها اشاره خواهیم کرد.

برای اینکه بتوانید به این امکانات امنیتی دسترسی پیدا کنید باید به وب سایت پرکت مانی به آدرس Perfectmoney.is مراجعه کنید و به اکانت خود لاگین کرده و پس از ورود به پنل کاربریتان از آنجا برای ارتقا امنیت حساب خود اقدام نمائید.

در سمت راست پنل کاربریتان گزینه ای وجود دارد به نام Security.

با استفاده از این گزینه شما می توانید امنیت اکانت خود را ارتقا بخشید. در این قسمت، گزینه ی change security setting را انتخاب نمائید.

حال به روش های زیر تنظیمات را انجام دهید:

Identity check : (چک کردن ویژگی های هویتی)

این گزینه مربوط می شود به ارتقا سطح امنیتی با استفاده از آدرس آی پی شخص وارد شونده به حساب کاربری. با فعال کردن این بخش پرفکت مانی آی پی شخصی که قصد دارد به حساب کاربری وارد شود را چک می کند. پس از اولین ورود به اکانت پرفکت مانی، آدرس آی پی شخص در سیستم ذخیره می شود و در دفعات بعدی هنگاهی که لاگین به اکانت پرفکت مانی با آی پی متفاوتی انجام شود، بلافاصله یک کد به ایمیل صاحب حساب ارسال شده و از او خواسته می شود با وارد کردن آن کد، به حساب خود ورود پیدا کند.

به این ترتیب یک آی پی ناشناس نمی تواند به حساب کاربری پرفکت مانی شما وارد شود. مگر اینکه ایمیل شما توسط هکرها هک شود.

SMS Login : (پیامک ورود یا لاگین)

با فعال کردن این گزینه حساب کاربری شما به خط موبایل شما متصل می شود و با هر بار ورود به حساب کاربری یک کد تائید به موبایل تان ارسال می شود. که مجددا با این کد می توان وارد حساب کاربری شد و به این ترتیب افراد ناشناس نمی توانند به اکانت شما وارد شوند. البته به ازای ارسال این پیامک ها از حساب شما کارمزد کم کسر می شود.

Anti–fraud filtration system (فیلتر ضد تقلب)

سیستم فیلتر کننده، سیستمس است که با استفاده از آن کلیه ی تراکنش های شما رصد می شود به عبارتی تراکنش های مورد بررس قرار می گیرد و تراکنش هایی که مشکوک هستند به کلاهبرداری، شناسایی می شود و به طور اتوماتیک به اپراتور ارجاع داده می شود تا برای بررسی و بازبینی مجدد به آن رسیدگی شود.

پس از اینکه نتایج بررسی مشخص شد و متوجه شدند که هیچ گونه کلاهبرداری یا مشکل خاصی در میان نبوده است، تراکنش مجددا به گیرنده باز گردانده می شود. معمولا این پروسه 24 ساعت طول می کشد، اما در صورتی که بیشتر از این زمان منتظر ماندید، حتما با سیستم پشتیبانی پرفکت مانی تماس بگیرید و مشکل خود را مطرح نمائید.

Code card (کارت کد)

کد کارت ها نوعی کارت های تصویری هستند که با فعال کردن آن ها این تصویر به شما نشان داده می شود. این تصویر شامل تعدادی کد است که در قالب یک ایمیل برای شما ارسال می شود. لازم است که به دقت از این کارت نگهداری کنید و ان را نزد خود نگه دارید؛ به این علت که زمانی که قصد دارید تراکنشی را انجام دهید، از شما سیستم از شما درخواست می کند که یکی از این کدها را وارد کنید.

بنابریان توصیه می شود که یک نسخه از این تصویر که شامل کدها می باشد را در یک مکان کاملا امن نگهداری کنید. این را هم بدانید که برای غیر فعال کردن کد کارت هم نیاز به یکی از همین کدها دارید، پس آن را به درستی حفظ و نگهداری کنید.

پرفکت مانی
آموزش افتتاح حساب پرفکت مانی

به منظور استفاده از سیستم پرداخت پرفکت مانی، ابتدا باید حساب کاربری ایجاد کنید. در پرفکت مانی امکان ایجاد دو نوع اکانت شخصی یا پرسونال و اکانت بیزینس وجود دارد. پس از ایجاد حساب کاربری و احراز هویت می توانید به راحتی از کلیه ی خدمات پرفکت مانی بهره مند شوید، البته فرایند ورود به حساب کاربری و احراز هویت آن چیز چندان پیچیده ای نیست و شما می توانید درکمتر از چند دقیقه این کار را انجام دهید.

جزئیات افتتاح حساب پرفکت مانی:

  • ابتدا به وب سایت پرفکت مانی وارد شوید و بر روی گزینه ی sign up در بالای صفحه کلیک نمائید تا فرایند ساخت اکانت پرفکت مانی برای شما آغاز شود.
  • در این مرحله پنجره ای باز می شود و از شما می خواهد تا یکسری اطلاعات وارد کنید. توجه نمائید که این اطلاعات باید واقعی باشد و به درستی وارد شود. سپس در این قسمت نوع حساب(Personal یا Business) خود را مشخص می کنید. و در نهایت با انتخاب یک رمز مطمئن برای حساب خود گزینه Register  را انتخاب می کنید.
  • در نهایت یک پیام به شکل زیر در صفحه نمایش شما نشان داده میشود که نشان میدهد عملیات موفق بوده. سپس ایمیلی حاوی Member ID شما برایتان فرستاده میشود.
  • پس از برداشت این Member ID، به صفحه اصلی سایت perfectmoney.is برگشته و از قسمت Log in اقدام به ورود به صفحه خود کنید. مطابق تصویر رمز و شماره عضویت را در محل مناسب هر یک وارد کنید.
  • پس از ورود به حساب کاربری خود، توجه داشته باشید که باید در جهت تایید مدارک هویتی خود اقدام کنید. به این منظور به قسمت "Setting" در پروفایل خود رفته و از قسمت Account Verification روی گزینه verification Management  کلیک کنید.
  • پس از ورود به این قسمت باید تصاویری از مدارک هویتی خود را برای پرفک مانی ارسال کنید. مدارکی همچون پاسپورت، قبض آب و برق و... .
  • در صورت تایید مدارک هویتی شما توسط پرفکت مانی حال شما میتوانید بدون هیچ محدودیتی از تمام امکانات حساب خود استفاده کنید.

شماره حساب پرفکت مانی من کدام است؟

توجه کنید که این کدی که برای شما در قالب یک ایمیل ارسال می شود، با شماره حساب شما متفاوت است. این کد به عنوان کد کاربری است و برای لاگین کردن به حساب خود باید از آن استفاده کنید. شماره حساب پرفکت مانی معمولا با حرف U آغاز می شود.

امنیت پرفکت مانی

بررسی های بسیاری در رابطه با امنیت پرفکت مانی انجام شده است. نتایج به دست آمده حاکی از آن است که این سیستم پرداخت الکترونیکی از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و کاربران هنگام استفاده از این سیستم پرداخت با ریسک کمتری مواجه خواهند بود. علاوه بر ویژگی های امنیتی که خود پرفکت مانی در نظر گرفته است، برای کاربران این امکان وجود دارد که بتوانن خودشما نیز به طور شخصی، به انجام تنظیمات امنیتی برای حساب پرفکت مانی شان بپردازند.

در حقیقت سیستم پرداخت های ارزی پرفکت مانی تکنیک ها، تاکیتک ها و ابزارهای امنیتی فوق العاده ای را در اختیار کاربارن قرار داده است تا بتوانند با استفاده از آنها به طور خاص و با توجه به نیازهای امنیتی خود تنظیمات لازم را انجام دهند. در ادامه به بررسی ویژگی های امنیتی درگاه پرداخت های ارزی پرفکت مانی پرداخته ایم.

ویژگی ها و امکانات امنیت پرفکت مانی

 پرفکت مانی به منظور ارتقا سطح امنیتی خود برای کاربران مواردی را در نظر گرفته است که در این بخش از مقاله به آن ها پرداخته ایم.

امکان تائید هویت از طریق پیام کوتاه

سیستم امنیتی تائید هویت از طریق پیام کوتاه برای کاربران پرفکت مانی در نظر گرفته شده است، که شما پس از ورود به سیستم یک پیامک که حاوی کد تائید است برای شما ارسال می شود.

بررسی ویژگی های هویتی

جالب است بدانید شرکت بزرگ پرداخت های آنلاین بین المللی پرفکت مانی مجهز به یک سیستم امنیت بسیار قدرتمند برای اهراز هویت می باشد و ویژگی های امنیتی را به طور فنی و تخصصی مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهد. به طور مثال، آدرس IP سیستم شما بررسی می شود و در صورتی که شخصی با آدرس آی پی جدید بخواهد وارد سیستم بشود، که این آی پی با آدرس اولیه شما یکی نباشد، از لحاظ امنیت اجازه ی ورود به اکانت شما را نمی دهد. سیستم امنیتی پرفکت مانی حساب شما را مسدود کرده و یک کد امنیتی به ایمیل شما ارسال می شود.

این ها از مهم ترین موارد امنیتی بود که برای پرفکت مانی وجود دارد و این ویژگی ها باعث شده است که بسیاری از متخصصان و کاربران سیستم های پرداخت ارزی بین المللی، پرفکت مانی را جز امن ترین سیستم های پرداخت بدانند و نقل و انتقالات مالی خود را با خیالی آسوده با استفاده از آن انجام دهند.

انواع حساب پرفکت مانی

زمانی که می خواهید به افتتاح حساب پرفکت مانی بپردازید باید از بین انواع حساب های موجود، بسته به نوع نیاز خود یکی، انتخاب کنید. انواع حساب پرفکت مانی عبارتند از :

  • حساب عادی : همه ی کاربرانی که در پرفکت مانی افتتاح حساب می کنند، به طور پیش فرض دارای حساب عتدی پرفکت مانی هستند. این نوع حساب برای کاربر هیچ گونه محدودیتی قائل نشده است.
  • حساب ویژه پرفکت مانی : کاربران عادی پرفکت مانی که حسابشان فعال است از سوی پرفکت مانی می توانند حساب عادی خود را ارتقا دهند و آن را به حساب ویژه تبدیل کنند. برای این منظور باید درخواست خود را به بخش خدمات مشتریان در وب سایت پرفکت مانی  اعلام نمایند. حساب ویژه دارای مزیت هایی برای صاحبان حساب می باشد، از جمله اینکه انتقال وجه از طریق بانک با استفاده از حساب ویژه با کارمزد 2 درصد می باشد.
  • حساب همکار پرفکت مانی : افرادی که سمت مدیریت در پرفکت مانی را بر عهده دارند می توانند حساب همکار در پرفکت مانی داشته باشند. این دسته افراد می توانند امکان تراکنش های کاری را در وب سایت خود فراهم کنند. به عبارت دیگر افرادی که دارای کسب و کارهای اینترنتی هستند می توانند به افتتاح حساب همکار پرفکت مانی بپردازند. از مزیت های این نوع حساب این است که کارمزد تراکنش ها 1.5 درصد است و دارای سود سالیانه ی کم و در حدود 8 درصد است.

کارمزد خدمات پرفکت مانی

کارمزد شارژ  
بانکی از 0.48%
بیت کوین 0%
تبدیل  
دلار آمریکا به یورو و بر عکس بر اساس نرخ بازار
سود  
افزوده شده به موجودی 4% در سال
انتقالات  
داخلی حساب ویژه 0.5%
حساب تایید شده 0.5%
حساب تایید نشده 1.99%
کارمزد برداشت  
انتقال بانکی از 2% + کارمزد بانک
بیت کوین اکسپرس (فوری) 0.5%
کارمزد تامین امنیت  
اطلاعیه با پیامک $0.1
خدمات سالانه $0

وریفای کردن حساب پرفکت مانی

پس از ایجاد حساب پرفکت مانی باید آن را وریفای کنید، چرا که قبل از وریفای شدن حساب، استفاده از آن برای شما محدود خواهد شد و برای استفاده از کلیه ی ویژگی ها و امکلانات سایت باید آن را وریفای کرده باشید.

پرفکت مانی به دلیل پرفکت مانی به دلیل سرعت و امنیت بالایی که دارد از محبوبیت خاصی برخوردار است. همچنین تبدیل ارز در این سیستم مبادله ی ارزی بین المللی با سرعت بالایی انجام می شود. به دلیل عدم وجود تحریم و ارائه ی کلیه ی خدمات برای کاربران ایرانی نیز پرفکت مانی به طور خاص در میان کاربران ایرانی بسیار محبوب می باشد.

اما توجه داشته باشید که حساب پرفکت مانی را می توان بدون وریفای و احراز هویت هم استفاده نمود، اما کارمزدی که در این حالت باید برای تراکنش ها بپردازید به مراتب بیشتر از حالتی است که از حساب وریفای شذه استفاده می کنید. بنابراین وریفای اکانت و احراز هویت با هدف کاهش هزینه و کارمزدها بسیار با اهمیت است.

چگونگی احراز هویت (وریفای) در پرفکت مانی

برای احراز هویت یا وریفای کردن حساب پرفکت مانی ابتدا باید به وب سایت رسمی پرفکت مانی وارد شوید و مراحل زیر را دنبال کنید.

پس از ورود به وب سایت پرفکت مانی، به حساب کاربریخود لاگین کنید گزینه ی Setting را کلیک نمائید و از آنجا گزینه ی modify Setting را انتخاب کنید.

توجه کنید که : در سایت پرفکت مانی امکان استفاده از امکانات سایت به زبان فارسی هم وجود دارد اما از آنجا که زبان فارسی سایت با کمی مشکل مواجه می باشد، اگر ادامه ی کار با زبان فارسی برای شما میسر نشد، زبان آن را به زبانی انگلیسی تغییر دهید.

حال که وارد بخش تنظیمات شدید، برای احراز هویت حساب کاربری پرفکت مانی، به این روش عمل کنید.

در صفحه ی پروفایل خود اطلاعات پروفایل وحساب کاربری را می توانید ویرایش کنید. پس از آن اطلاعات حساب خود را وارد کنید و در بخش آدرس، آدرس دقیق خود را وارد نمائید. (این آدرس باید عینا مطابق با آدرس موجود در قبضی باشد که با استفاده از آن قصد وریفای کردن حساب خودرا دارید.) اما چنانچه از اطلاعات کارت ملی یا گواهینامه برایاین کار استفاده می کنید، مشخصات خود را به طور دقیق و صحیح به زبان فارسی وارد کنید.

پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده، از بخش verification management ، گزینه ی Account Varification  را انتخاب کنید.

شارژ حساب پرفکت مانی (خرید پرفکت مانی)

بسیاری از کاربران بعد از اینکه به افتتاح حساب پرفکت مانی می پردازند، مستقیم به سراغ شارژ حساب پرفکت مانی می روند، اما عزیزان این رابدانید که شما بعد از افتتاح حساب کاری که باید انجام دهید این است که حساب خود را وریفای کنید. دراین صورت نه تنها کلیه ی هزینه هایی که برایشما در نظر گرفته شده است، از جمله هزینه تراکنش ها کاهش می یابد، بلکه با این کار امنیت حساب خود را ارتقا می بخشید.

پس بعد از اینکه حساب پرفکت مانی شما وریفای شد، برای شارژ حساب خود اقدام کنید. در ادامه نحوه ی شارژ حساب پرفکت مانی را برای شما عزیزان توضیح داده ایم.

به طور کلی کاربران ایریانی به سه روش می توانند حساب پرفکت مانی را شارژ کنند. این سه روش عبارتند از :

تبدیل حساب وب مانی به پرفکت مانی

یکی از راه های خرید پرفکت مانی، یا همان شارژ حساب پرفکت مانی به این روش انجام می شود که اگر شما حساب وب مانی داشته باشید و دیگر تمایلی به استفاده از آن نداشته باشید می توانید حساب وب مانی خود را به پرفکت مانی تبدیل کنید. به این ترتیب با استفاده از موجودی حساب وب مانی، حساب پرفکت مانی شما شارژ می شود.

شارژ حساب پرفکت مانی با ارز دیجیتال بیت کوین

شارژ حساب پرفکت مانی از طریق ارز دیجیتال نیز امکان پذیر است. به این ترتیب شما میتواند با استفاده از موجودی رمزارزخود در کیف پول ارز دیجیتالتان، حساب پرفکت مانی را شارژ کنید، یا به عبارت دیگر با استفاده از بیت کوین، پرفکت مانی بخرید.

شارژ حساب پرفکت مانی با استفاده از ووچر پرفکت مانی

یکی از انواع کارت های اعتباری ارزی، کارت ووچر پرفکت مانی است که با استفاده از آن می توانید حساب پرفکت مانی خود را شارژ کنید. مزیتی که ووچر کارت ها دارند این است که با اتسفاده از آن ها حساب شما بلافاصله شارژ می شود.

شارژ حساب پرفکت مانی با کمک شرکت های خدمات پرداخت های ارزی

اگر شما به هر دلیل قادر به شارژ حساب پرفکت مانی با هیچ کدام از روش های گفته شده نیستید، می توانید این کار را با کمک شرکت های خدمات پرداخت ارزی و صرافی های آنلاین انجام دهید. شرکت پرداختینو ارائه دهنده ی کلیه ی خدمات پرداخت های ارزی آنلاین شارژ حساب پرفکت مانی شما را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام خواهد داد.

انتقال پول از حساب پرفکت مانی

زمانی که بخواهید از یک حساب پرفکت مانی به حساب دیگر پول انتقال دهید، دو روش وجود دارد، این دو روش عبارتند از :

  • انتقال مستقیم
  • انتقال از طریق ووچر پرفکت مانی

البته توجه داشته باشید که اگر قصد دارید که در حساب پرفکت مانی خود پول انتقال دهید، کارمزد آن را هم باید پرداخت کنید، پس لازم است که در حسابتان موجودی کافی داشته باشید تا کارمزد انتقال پول مستقیما از حساب شما کسر شود. در غیر این صورت، تراکنش انتقال پول با مشکل برخورده و انجام نمی شود.

در ادامه ی این بخش مراحل انجام انتقال پول از حساب پرفکت مانی را به صورت گام به گام توضیح خواهیم داد.

مرحله ی اول : ابتدا به حساب پرفکت مانی خود لاگین کنید و پس از ورود به پروفایلتان، گزینه ی Send Money را انتخاب کنید.

  • Single payment : این گزینه مربوط می شود به انتقال پول مستقیم از یک حساب پرفکت مانی به حساب دیگر.
  • Payment to Email : این گزینه مربوط می شود به انتقال پول از طریق ایمیل.
  • Payment to Mobile : این گزینه مربوط می شود به انتقال پول از طریق موبایل
  • Scheduled payment : این گزینه مربوط می شود به انتقال پول به روش زمانبندی شده.

به این ترتیب با استفاده از این گزینه ها می توانید نحوه ی انتقال پول را مشخص کنید.

پرفکت مانی

برای مثال ما گزینه ی اول را یعنی Single payment را انتخاب کرده و از منوی باز شده بخش های مشخص شده را با اطلاعات خواسته شده پر کنید.

Amount : این گزینه مربوط می شود به مقدار پولی که باید انتقال دهید. ایم گزینه را با عدد مورد نظر مشخص کنید.

T account : در این بخش باید شماره ی حساب مقصد را واریز کنید.

Description : این بخش مربوط به توضیحاتی است که باید بنویسید در ارتباط با دلیل انتقال پول.

علاوه بر این موارد گزینه های دیگری نیز وجود دارد که باید آن ها را فعال کنید که در مورد هر کدام از آن ها توضیحاتی خواهیم داد.

  • گزینه ی “Add payee to my list” ، زمانی که این گزینه را فعل کنید، به این معنا است که شما مایل هستید تا گزارش انتقال پول را در لیست تراکنش ها قرار دهید و این کاربرد خاصی ندارد.
  • گزینه ی “Add Protection code”، زمانی که این گزینه را فعال کنید، به این معنا است که برای انتقال پول یک کدی ایجاد شود که تنها در صورتی که گیرنده آن کد را بداند، این پول به حسابش واریز می شود.

اگر گزینه ی انتقال با کد را فعال کنید، در کادر مربوط به Protection code باید خودتان یک کد انتقال ایجاد کنید، ولی اگر گزینه ی “Mark to generate random code” را فعال کنید، تولید کد را بر عهده ی خود سیستم قرار خواهید داد.

پس از اینکه اطلاعات خواسته شده را تکمیل کردید، گزینه ی payment preview را کلیک کنید تا جزئیات تراکنش را مشاهده نمائید. در نهایت پس از اینکه همه ی موارد خواسته شده را با اطلاعت دقیق و درستی تکمیل کردید، گزینه ی Send Money  را انتخاب کنید تا عملیات انتقال پایان یابد.

در پایان پس از اینکه تراکنش انتقال پول پایان یافتن، یک کد رهگیری یا همان شماره ی پیگیری تراکنش را بهه مراه تاریخ انجام تراکنش برای شما نمایش می دهد که این نشان دهندهی موفقیت آمیز بودن تراکنش می باشد.

انتقال پول با استفاده از ووچر پرفکت مانی

یکی دیگر از روش های انتقال پول پرفکت مانی، استفاده از ووچر پرفکت مانی است. ووچر پرفکت مانی در واقع نوعی کارت شارژ است که توسط دارنده ی حساب پرفکت مانی ارائه می شود و به مبلغ مورد نظر برای شما شارژ می شود. به این ترتیب با در دست داشتن این کد، می توان مبلغ مورد نظر را از کارت ووچر پرفکت مانی، به حساب پرفکت مانی خود انتقال دهید.

بنابراین دارندگان حساب پرفکت مانی می توانند با استفاده از ایجاد ووچر پرفکت مانی و انتقال شارژ آن به حساب پرفکت مانی، مبلغ مورد نظر را به حساب خود انتقال دهید.

هک حساب پرفکت مانی و راه های جلوگیری از آن

با وجودی که شرکت بزرگ پرداخت های اینترنتی پرفکت مانی از امنیت بسیار بالایی برخوردار است، اما نمی توان گفت که به طور قطعی و صد در صد از هر گونه حمله ی سایبری و هک مصون است. بنابریان در این بخش از مقاله راه ها مقابله با هک پرفکت مانی را برای شما عزیزان آورده ایم.

راه ها و روش هایی وجود دارد که با استفاده ازآن ها نه تنها ویژگیهای امنیتی حساب خود را ارتقا خواهی بخشید، بلکه احتمال آسیب به حساب کاربری پرفکت مانی شما تا حد زیادی کاهش خواهدیافت.

مثلا فعال کردن امنیت IP. زمانی که این گزینه را فعال کنید، هر گاه شخصی بخواهد با دستگاه دیگری غیر از دستگاه شما به حساب کاربریتان وارد شود، ازسوی پرفکت مانییک ایمیل برایشما ارسال می شود که حاوی یک کد است و درصورت وارد کردن آن کد، فرد می تواند به حساب شما وارد شود. در این صورت هکر قادر به ورود به حساب شما نخواهد بود، مگر اینکه ایمیل شما را نیز هک کرده باشد. اما علاوه بر راه های افزایش امنیت حسب پرفکت مانی، راه های دیگری وجود دارد که باعث جلوگیری از هک پرفکت مانی می شود که در ادامه خواهیم گفت.

چگونه از هک حساب پرفکت مانی جلوگیری کنیم؟

هک پرفکت مانی

اطمینان از صحت صفحه ی ورود

آیا می دانید یکی از راه هایی که هکرها می توانند از طریق آن به اطلاعات حساب شما دسترسی پیدا کنند از طریق صفحه ی ورود به حساب کاربری یا در اصطلاح صفحه ی لاگین است؟ شاید بپرسید چگونه؟ به این صورت که آن ها یک صفحه ی لاگین جعلی ایجاد می کنند و شما هنگام ورود به سایت به جای آنکه اطلاعات خود را به صفحه ی اصلی وارد کنید، به صفحه ی جعلی وارد می کنید و به این ترتیب به جای آنکه اطلاعات شما به پایگاه داده ی پرفکت مانی وار شود، به پایگاه داده ی هکرها وارد می شود و آن ها از طریق همین اطلاعات می توانند به حساب شما دسترسی پیدا کنند.

پس توصیه می شود که قبل از وارد کردن اطلاعات، مرورگر خود را چک کنید و از حضور در صفحه ی مربوط به وب سایت رسمی پرفکت مانی اطمینان حاصل کنید.

شناسایی ایمیل های فیشینگ

یکی دیگر از راه های هک حساب پرفکت مانی از طریق ایمیل های جعلی یا ایمیل های فیشینگ است. به این صورت که شما ممکن است یکسری ایمل هایی با عنواوین جذاب مثلا : ارتقا امنیت حساب کاربری دریافت کنید. به این ترتیب ممکن است وسوسه شوید که آن ایمیل را باز نموده و توصیه های آن را برای ارتقا سطح امنیت حساب خود به کار ببرید. در صورتی که حقیقت چیز دیگری است و آن ایمیل تنها یک ایکیل جعلی است که با باز کردن آن و وارد کردن اطلاعات خواسته شده، مجددا مثل روش اولیکه گفتیم، شما اطلاعات حساب خود را برای هکرها ارسال خواهید کرد. پس توصیه می شود هر ایمیلی که دریافت کردید را سریعا باز نکنید و ابتدا از جعلی نبودن آن اطمینان حاصل کنید.

استفاده از شناسه ی Gmail

برای ایجاد حساب کاربری پرفکت مانی، از شناسه ی جیمیل استفاده کنید، چرا که هک کردن شناسه ی جیمیل کار آسانی نیست.

همچنین به استفاده از تائید دو مرحله ای نیز برای جلوگیری از هک حساب پرفکت مانی توصیه می شود.

خرید دلار پرفکت مانی

خرید دلار پرکت مانی در واقع همان شارژ حساب پرفکت مانی با استفاده از واحد ارزی دلار است و برای این کار دو روش وجود دارد. روش اول : در این روش شما به هر میزان که بخواهید با استفاده از انواع روش های پرداختی، حساب پرفکت مانی خود را شارژ نمائید یا به عبارت دیگر دلار پرفکت مانی بخرید.

روش دوم : دراین روش شما می توانید با استفاده از ووچر کارت، حساب پرفکت مانی خود را شارژ نمائید.

فروش دلار پرفکت مانی (تبدیل دلار پرفکت مانی)

منظور از فروش دلار پرفکت مانی این است که شما موجودی حساب خود که به دلار است را به ریال تبدیل و دریافت کنید یا به واحد های ارزی دیگر تبدیل کنید. در این صورت ما به اصطلاح می گوییم شما دلارهای پرفکت مانی خود را فروخته اید.

با پرفکت مانی از چه سایت هایی میتوان خرید کرد؟

در باسخ به این سوال باید گفت معمولا در هر سایتی که روش پرداخت وب مانی وجود داشته باشد معمولا روش پرداخت پرفکت مانی هم وجود دارد. در زیر به چندمورد از سایت های پذیرنده وب مانی اشاره میکنیم.

نام سایت نوع خدمات
qhoster ارائه خدمات هاستینگ
Ibvpn خرید وی پا ان
CoinBase خرید و فروش ارز های رمزنگاری شده
Igolder خرید و فروش طلا
sonotel ارائه شماره مجازی

این تعدادی محدود از سایت هایی است که میتوان با پرفکت مانی از آن ها خرید کرد. به طور قطع تعداد بسیار زیادی از سایت های فروش آنلاین هستند که خدمات پرفکت مانی را حمایت میکنند.

برخی نکات کلیدی پرفکت مانی

در اینجا به برخی سوالات پرتکرار کاربران درمورد پرفکت مانی میپردازیم. با ما همراه باشید تا به پاسخ سوالات خود برسید.

چرا در هنگام رجیستر کردن اکانت خود با خطا رو به رو میشویم؟ 

گاها وب سایت پرفکت مانی در حال به روز رسانی و تغییر است که در این حالت بهتر است شما چند ساعت بعد دوباره اقدام به رجیستر کردن بکنید. همچنین ممکن است IP Adress شما توسط سیستم امنیتی DDOS بلاک شده باشد که در این حالت بهتر است IP خود را تغییر داده یا از قسمت تماس با ما این سایت(contact us) مشکل خود را مطرح کرده و منتظر پاسخ بمانبد.

چگونه می توانیم سوالات و مشکلات خود را مستقیما از اوپراتورهای پرفکت مانی بپرسیم؟

برای این کار به سایت پرفکت مانی رفته و گزینه Contact Us را انتخاب میکنید. سپس مطابق شکل روی گزینه click here to submit a ticket کلیک میکنید:

در نهایت وارد صفحه زیر شده که میتوانید در قسمت اول (فلش سبز) پاسخ به سوالات قبلیه خود را مشاهده کرده و در قسمت بعدی( فلش قرمز) تیکت جدید بفرستید.
برای فرستادن تیکت جدید باید تمام موارد خواسته شده را پرکنید و در اخر دکمه continue را بزنید.

آیا یک شخص میتواند با یک IP چندین حساب پرفکت مانی داشته

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت