خرید کارت ووچر پرفکت مانی (Perfect Money Voucher)

Perfect Money یک سیستم جهانی است که به عنوان ابزاری مناسب برای پرداخت‌های آنلاین ایجاد شده است. نقل و انتقالات مالی که می‌توانید با استفاده از Perfect Money انجام دهید شامل این موارد می‌شود: انتقال پول بین کاربران، پراخت ارزی در سایت‌های خارجی، ذخیره وجه در یک حساب الکترونیکی و دریافت سود آن، ذخیره ارز دیجیتال بدون خطر و بدون نیاز به راه اندازی کیف پول و در نهایت خرید کارت ووچر پرفکت مانی . در ادامه  پرداختینو اطلاعات تکمیلی در رابطه با این کارت را در اختیارتان قرار خواهدداد. .کارت ووچر پرفکت مانی

کارت ووچر پرفکت مانی چیست؟

در سا‌ل‌های اخیر، امکان خرید و انتقال ارز به صورت اینترنتی، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. پرفکت مانی نیز یکی از همین شرکت‌هایی است که امکان نقل و انتقالات را به صورت یسن المللی برای افراد در سراسر جهان فراهم کرده است. ووچر پرفکت مانی یکی از خدماتی است که توسط این شرکت ارائه می‌شود.

ووچر پرفکت مانی به مانند یک چک بانکی اما به صورت الکترونیکی است که به عنوان ابزاری برای واریز و برداشت ارز از سیستم پرداخت Perfect Money ایجاد شده است. یک E-Voucher حاوی یک شماره دیجیتالی منحصر به فرد (16 رقمی)، یک کد فعال سازی (10 رقمی)، مقدار وجه و همچنین تاریخ انقضا است.

لازم به ذکر است که ووچر یک کارت فیزیکی نیست و به عنوان یک کارت مجازی الکترونیکی تحت سیستم پرفکت مانی شناخته می‌شود. این کارت عملکردی مانند گیفت کارت داشته و حتی افرادی که از کاربران حساب پرفکت مانی نیستند بدون نیاز به افتتاح حسای پرفکت مانی نیز می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

 

مزایای خرید کارت ووچر پرفکت مانی یا e-voucher 

اکنون نوبت شماست که تحت تأثیر فرصت‌های ارائه شده توسط محصول شگفت‌آور مالی پرفکت مانی موسوم به e-Voucher قرار بگیرید.

  • انتقال پول را به هر گیرنده‌ای در سراسر جهان انجام دهید. (گیرنده شماره ووچر پرفکت مانی و کد فعال سازی را از طریق پیامک دریافت می‌کند، حتی اگر حساب پرفکت مانی نداشته باشد).
  • کالاها و خدمات از هر سایت و فروشگاهی که پذیرنده پرفکت مانی است و در کل هزینه خرید با پرفکت مانی را، به صورت آنلاین پرداخت کنید.
  • کارت ووچر پرفکت مانی را به راحتی با سایر ارزهای الکترونیکی یا پول نقد از طریق خدمات آنلاین تبادل کنید.
  • پرداخت‌ها را به صورت کاملا ایمن و محرمانه انجام دهید.
  • حساب فرستنده در این نوع پرداخت نامشخص است.
  • مبادله و نقد کردن به پول واقعی برای ووچر امکان پذیر است.

 

چگونه یک کارت ووچر پرفکت مانی الکترونیکی ایجاد کنیم؟

برای ایجاد کارت ووچر پرفکت مانی، به سایت رسمی پرفکت مانی رفته و پس از ورود به قسمت Deposit و سپس e-Voucher، یک حساب خودتان را انتخاب کنید تا بتوانید از آن به e-Voucher پول واریز کنید؛ مقدار ارز دلخواه خود را برای شارژ ووچر انتخاب کنید. برای ایجاد کارت ووچر پرفکت مانی باید کارمزد کمی بپردازید. همانطور که ذکر کردیم E-Voucher حاوی یک کد دیجیتالی منحصر به فرد (16 رقمی)، یک کد فعال سازی (10 رقمی)، مقدار وجه و همچنین تاریخ معامله است. پس انجام این مراحل و فعالسازی، شما یک ووچر پرفکت مانی با مقدار پول مورد نظر دارید.

برای صدور ووچر پرفکت مانی از طریق پرداختینو، کلیک کنید!

 

کارت ووچر پرفکت مانی

چگونه می توانیم از کارت ووچر پرفکت مانی خود استفاده کنیم؟

مثلا کالا یا سرویسی که سفارش داده‌اید قرار است به زودی تحویل داده شود و نیاز است که هزینه آن را بپردازید. با این حال، شما بدون دسترسی به حساب Perfect Money خود مسافرت می‌کنید. اصلا نگران نباشید، به حساب Perfect Money خود وارد شوید، کوپن الکترونیکی ایجاد کرده و کد آن را برای گیرنده ارسال کنید. اگر از قبل دارای ووچر پرفکت مانی بودید، تنها لازم است کد ووچر خود را برای وی بفرسیتید.

اگر شما می‌خواهید برای شخصی پرداختی انجام دهید که به هر دلیلی شماره حساب Perfect Money خود را به شما نمی‌دهد، ابتدا شماره تلفن آن شخص را بگیرید. به حساب Perfect Money خود وارد شوید، مبلغ پرداختی را به تلفن همراه انجام دهید و در مدت زمان چند ثانیه دریافت کننده، پیامکی به تلفن همراه خود با جزئیات ووچر شما دریافت می‌کند.

آیا مسافر هستید و دوست ندارید با خود پول نقد حمل کنید؟ بیش از 200 صرافی معتبر پرفکت مانی در سراسر جهان مشغول به کار هستند. به بخش صرافی‌ها رفته و خدمات مبادله موجود در مقصد را بررسی کنید. پس از پیدا کردن یکی، به راحتی می‌توانید یک کارت ووچر پرفکت مانی ایجاد کرده و به سفر بروید.

پرفکت مانی به طور گسترده در بیش از 100 کشور جهان استفاده می‌شود و از طریق 22 زبان به مشتریان خود، خدمات ارائه می‌دهد.

همانطور که یادآور شدیم، شما از طریق پرداختینو می‌توانید با ثبت احراز هویت خود در چند مرحله ساده سفارش کارت ووچر پرفکت مانی دهید و آن را بخرید.

پرسش و پاسخ

    مقالات مرتبط

    عضویت در خبرنامه سایت