روش های افزایش امنیت حساب پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی یکی از سیستم‌های پرداخت آنلاین می باشد که از آن می‌توان برای خرید از سایت‌های خارجی و یا انتقال ارز استفاده کرد. اما با توجه به اینکه برای استفاده از این حساب نیاز به اینترنت می‌باشد، تضمین امنیت موجودی در حساب کار مشکلی است. به همین خاطر در این مقاله قصد داریم روش‌های افزایش امنیت حساب پرفکت مانی را به شما عزیزان آموزش دهیم. همراه ما باشید.

همان‌طور که گفته شد، پرفکت مانی یکی از روش‌هایی است که از آن می توانید برای نقل و انقالات مالی بدون نیاز به سیستم سنتی بانکی استفاده کنید. به عبارت دیگر، شما با استفاده از یک حساب پرفکت مانی می‌توانید به سادگی و با کارمزدی کم، در سریع‌ترین زمان ممکن بدون آنکه درگیر مراحل اداری سخت و زمانبر شوید، به کشورهای خارجی ارز انتقال دهید. اما این مسئله تنها مزیت استفاده از پرفکت مانی نیست. مزیت اصلی افتتاح حساب پرفکت مانی برای افرادی که در ایران زندگی می‌کنند، امکان استفاده از تمام خدمات این کیف پول الکترونیکی می‌باشد. متاسفانه به دلیل تحریم‌هایی که علیه ایران وجود دارد، افرادی که ساکن ایران می‌باشند، قادر به استفاده از پی پال نمی‌باشند. به همین جهت، پرفکت مانی می‌تواند جایگزین مناسبی برای افرادی باشد که قصد خرید از سایت‌های خارجی و یا انتقال ارز به صورت مکرر به کشورهای دیگر را دارند.

اما نکته‌ای که نه تنها در خصوص این کیف پول الکترونیکی بلکه در خصوص تمام حساب‌های الکترونیکی باید به آن توجه داشت، تامین امنیتشان می‌باشند. اگرچه امنیت حساب پرفکت مانی از سوی این کمپانی تضمین شده است، اما روش‌های دیگری نیز جهت افزایش امنیت حساب پرفکت مانی وجود دارد. در ادامه ما 4 روش انجام این کار را به شما عزیزان آموزش می‌دهیم.

روش های افزایش امنیت حساب پرفکت مانی چیست؟

افزایش امنیت حساب پرفکت مانی چگونه انجام می‌شود؟

قبل از اینکه از روش‌های افزایش امنیت حساب پرفکت مانی استفاده کنید، باید حساب خود را وریفای نمایید. شما با وریفای کردن حساب پرفکت مانی نه تنها قادر به استفاده از تمام خدمات این نوع کیف پول الکترونیکی خواهید بود، بلکه امنیت حسابتان را افزایش داده‌اید. بعد از این، می‌توانید از طریق یکی از روش‌های زیر، خیالتان را بابت جلوگیری از کلاهبرداری های اینترنتی راحت کنید.

افزایش امنیت پرفکت مانی از طریق Identity Check

با توجه به اینکه هیچگونه تحریمی از سوی پرفکت مانی برای کاربران در ایران در نظر گرفته نشده است، شما می‌توانید به سادگی با استفاده از آی پی ایران وارد حساب شوید. بنابراین، شما می‌توانید از روش Identity Check امنیت حسابتان را به سادگی ارتقا دهید. چرا که در این روش از آی پی شخص وارد شونده به حساب جهت حفظ امنیت حساب استفاده می‌شود. به این صورت که هنگامی که شما برای اولین بار وارد حساب کاربریتان می‌شوید، آی پی در سیستم پرفکت مانی ذخیره می‌شود. بعد از آن در صورتی که آی پی شما تغییر کند، یک ایمیل به همراه یک کد برایتان ارسال می‌شود. شما تنها در صورت وارد کردن این کد قادر به ورود به حسابتان خواهید بود.

افزایش امنیت پرفکت مانی از طریق ارسال پیامک

همان طور که از اسم این روش مشخص است، در این روش به ازای هر بار ورود یک کد به تلفن همراهتان ارسال می‌شود. بنابراین، تا زمانی که کد ارسال شده را وارد نکنید، هیچ کس قادر به ورود به حسابتان نخواهد بود. البته لازم به ذکر است که استفاده از این روش امنیتی برای شما رایگان نخواهد بود. به ازای هر پیام کوتاهی که برای شما ارسال شود، 0.1 دلار از حسابتان کسر خواهد شد.

افزایش امنیت حساب پرفکت مانی از طریق Code Card

در این روش، مجموعه از کدهای امنیتی در اختیارتان قرار داده می‌شود. سپس برای هر بار ورود، سیستم از شما می‌خواهد تا یکی از این کدها را وارد نمایید. به عنوان مثال کد دهم! این کدها برای شما ایمیل می‌شود و حفظ امنیت آنها به عهده خودتان خواهد بود.

افزایش امنیت پرفکت مانی از طریق Anti Fraud Filtration System

در این روش، تمامی تراکنش‌های شما از طریق سیستم پرفکت مانی رصد می‌شوند. در صورتی که یکی از تراکنش‌ها مشکوک باشند، انجام آن به تعویق می‌افتد. تا کارشناسان پرفکت مانی بررسی بیشتری روی آن انجام دهند. اما بعد از آن در صورتی که تراکنش نوعی کلاهبرداری تلقی شود، وجه به حسابتان بازگردانده می‌شود.

روش های افزایش امنیت حساب پرفکت مانی چیست؟

چگونه از روش‌های افزایش امنیت پرفکت مانی استفاده کنیم؟

برای استفاده از هر یک از روش‌های گفته شده، باید وارد بخش Security Settings و سپس وارد بخش Account Security شوید. در این بخش هر 4 روش افزایش امنیت برای شما نمایش داده می‌شود. در صورت فعال بودن هر یک از آن‌ها، یک چراغ سبز رنگ در کنارش روشن می‌باشد. در صورتی که قصد دارید روش امنیتی حساب را تغییر دهید، باید یکی را Disable کرده و روش دیگر را انتخاب نمایید.

نتیجه گیری

همراهان گرامی، در این مقاله روش های افزایش امنیت حساب پرفکت مانی را به شما آموزش دادیم. به خاطر داشته باشید، زمانی می‌توانید از هر یک از روش‌های گفته شده استفاده کنید، که حسابتان وریفای شده باشد. در میان روش‌های گفته شده، همگی به جز ارسال پیام کوتاه رایگان بوده و هزینه اضافی برای شما نخواهد داشت.

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت