تفاوت پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی چیست؟

زمانی که نوبت به انتخاب یکی از روش‌های پرداخت ارزی جهت خرید از سایت‌های خارجی و به طور کلی پرداخت در سایت‌های خارجی می‌رسد، سؤالی که برای بسیاری از افراد مطرح می‌شود این است که کدام روش بهتر است؟ و از طریق کدام روش می‌توانند کارمزد کمتری پرداخت کنند.

پرفکت مانی یکی از همین روش‌هایی است که هم برای انتقال ارز به کشورهای خارجی و هم برای پرداخت در سایت‌های بین‌المللی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما با این وجود برخی به دلیل عدم آگاهی در خصوص تفاوت پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی نمی‌دانند که از کدام یک باید استفاده کنند. اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید، در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

تفاوت پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی

برای آنکه متوجه تفاوت پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی شوید، بهتر است ابتدا تعریفی از هر دو روش پرداخت در اختیارتان قرار دهیم.

پرفکت مانی چیست؟

همان‌طور که گفته شد، پرفکت مانی یک سیستم مالی بین‌المللی است که از آن برای پرداخت ارزی و انتقال و دریافت ارز استفاده می‌شود. اما نکته قابل توجهی که در خصوص این شبکه پرداخت آنلاین وجود دارد این است که برخلاف پی پال افرادی که در ایران زندگی می‌کنند را تحریم نکرده است.

بنابراین، افرادی که در ایران زندگی می‌کنند، می‌توانند به راحتی افتتاح حساب پرفکت مانی در ایران را انجام داده و سپس آن را به مقدار مورد نیازشان شارژ نمایند. اما مسئله‌ای که در خصوص این شبکه پرداخت باید به آن توجه داشت این است که این روش پرداخت در بسیاری از کشورهای اروپایی معتبر نمی‌باشد. چرا که از قوانین این کشورها، برای انجام امور مالی استفاده نمی‌کند. با این وجود شما می‌توانید در برخی از فروشگاه‌های اینترنتی از حساب پرفکت مانی برای پرداخت هزینه استفاده کنید.

تفاوت پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی چیست؟

ووچر پرفکت مانی چیست؟

ووچر پرفکت مانی یا کارت هدیه پرفکت مانی به نوعی یک کارت اعتباری می‌باشد که از آن می‌توانید فقط برای خرید و پرداخت در سایت‌های خارجی استفاده کنید. این کارت‌ها با مقادیر شارژ مختلف قابل خریداری و هدیه به دیگران می‌باشند. نکته قابل توجهی که در مورد این کارت‌ها باید به آن اشاره کرد این است که تمامی افراد قادر به استفاده از آن می‌باشند. به عبارت دیگر مهم نیست که شما حساب پرفکت مانی دارید یا نه. می‌توانید از این کارت برای پرداخت هزینه ارزی استفاده کنید.

تفاوت پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی در خرید چیست؟

تنها تفاوت پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی در خرید، کارمزدی است که باید پرداخت کنید. افرادی که دارای حساب پرفکت مانی باشند خریدشان بدون کارمزد انجام می‌شود. در حالی که افرادی که از ووچر پرفکت مانی برای خرید استفاده می‌کنند باید 1.99 درصد از مبلغ کل را به عنوان کارمزد پرداخت نمایند.

تفاوت پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی چیست؟

نتیجه‌گیری

تفاوت پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی تنها از نظر کارمزدی است که باید هنگام خرید پرداخت کنید. در خریدهایی که با استفاده از ووچر انجام می‌شوند، باید 1.99 درصد از مبلغ کل به عنوان کارمزد پرداخت شود. بنابراین انتخاب نهایی به عهده خودتان است که کارمزد پرداخت کنید یا نه.

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت