تبدیل دلار پرفکت مانی به ریال

پرفکت مانی یکی از سیستم‌های مالی محبوب در میان ایرانیان است که از آن برای خرید از سایت‌های خارجی و انتقال و دریافت ارز استفاده می شود. یکی از سوالات زیادی که در خصوص این شبکه مالی از ما کرده‌اید، نحوه تبدیل دلار پرفکت مانی به ریال است. به همین خاطر، در این مقاله قصد داریم روش انجام این کار را به طور کامل به شما عزیزان آموزش دهیم. همراه ما باشید.

آیا امکان تبدیل دلار پرفکت مانی به ریال در ایران وجود دارد؟

همان طور که گفته شد، پرفکت مانی یکی از شبکه‌های پرداخت آنلاین محبوب در ایران است. چرا که برخلاف سایر شبکه‌های ارزی بین المللی، این موسسه مالی هیچگونه تحریمی برای افرادی که در ایران زندگی می‌کنند، در نظر نگرفته است. بنابراین شما می‌توانید به راحتی افتتاح حساب پرفکت مانی در ایران را انجام داده و از مزایای این کیف پول الکترونیکی بهره مند شوید. البته به خاطر داشته باشید که در حال حاضر این شبکه مالی از ریال به عنوان یکی از ارزهای موجود پشتیبانی نمی‌کند. بنابراین شما برای شارژ حساب پرفکت مانی و یا تبدیل دلار پرفکت مانی به ریال باید از خدمات ارزی شرکت‌های واسط استفاده کنید. در حال حاضر شما می‌توانید برای شارژ حساب خود از طریق خدمات ارزی پرداختینو، حسابتان را به دلار و یا یورو شارژ نمایید.

تبدیل دلار پرفکت مانی به ریال

نحوه تبدیل دلار پرفکت مانی به ریال

همان طور که گفته شد، برای انجام تبدیل دلار پرفکت مانی به ریال شما باید از خدمات ارزی شرکت‌های واسط نظیر پرداختینو استفاده کنید. برای انجام این کار، شما باید در سایت پرداختینو یک حساب کاربری ایجاد کرده و آن را وریفای کنید. به خاطر داشته باشید که تا قبل از اینکه اکانت خود را در سایت وریفای کنید، قادر به ثبت هیچگونه سفارشی نخواهید بود. بنابراین حتما ابتدا اکانت خود را با استفاده از تصویر کارت ملی و شماره تلفن همراهتان وریفای کرده و سپس درخواستتان را ثبت کنید. به خاطر داشته باشید که از طریق خدمات ارزی پراختینو می‌توانید هم دلار موجود در حساب پرفکت مانی را به ریال تبدیل نمایید و هم اینکه ووچر پرفکت مانی تان را به ما فروخته و معادل شارژ آن را به ریال تحویل بگیرید.

توجه: در صورتی که از حساب پرفکت مانی برای دریافت ارز و یا دستمزد خود استفاده می‌کنید، به شما پیشنهاد می کنیم که برای دریافت حواله ارزی در ایران، از روش‌های جایگزین استفاده کنید. چرا که در غیر این صورت برای هر بار نقد کردن درآمدتان باید کارمزد زیادی پرداخت نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه دریافت درآمد دلاری در ایران و نقد کردن آن، می توانید با مشاورین ما در تماس باشید.

تبدیل دلار پرفکت مانی به ریال

چه کسانی به تبدیل دلار پرفکت مانی به ریال نیاز دارند؟

  • افرادی که به عنوان فریلنسر در حال فعالیت بوده و درآمد ارزی خود را از طریق حساب پرفکت مانی دریافت می‌کنند.
  • افرادی که از حساب پرفکت مانی برای نقل و انتقالات مالی استفاده می‌کنند.
  • افرادی که ووچر پرفکت مانی هدیه گرفته و اما نیازی به آن ندارند.
  • افرادی که قصد بستن حساب پرفکت مانی را داشته و نیاز به نقد کردن موجودی حسابشان را دارند.

نتیجه گیری

با توجه به اینکه موسسه مالی پرفکت مانی در حال حاضر از ریال به عنوان یکی از ارزهای رایج و بین المللی پشتیبانی نمی‌کند، شما برای نقد کردن دلار پرفکت مانی و تبدیل آن به ریال باید از خدمات ارزی شرکت‌های واسط نظیر پرداختینو استفاده کنید. در صورتی که برای ثبت سفارش و ارسال درخواست سوالی دارید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود در سایت با ما در تماس باشید.

پرسش و پاسخ

  • تصویر آواتار
    امیر محمد ذاکری ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ پاسخ دادن
    سلام ببخشید من ۵۰ دلار در سایت پرفکت مانی دارم خواستم اون رو با کمک سایت شما(پرداختینو)به ریال و واریز به کارتم کنم میخواستم کامل حالا با عکس یا با متن راهنماییم کنید به صورت ۰ تا ۱۰۰ ممنون

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت