آموزش گام به گام و تصویری افتتاح حساب اسکریل

اسکریل (Skrill) یک سیستم تجارت الکترونیکی و آنلاین است که امکان پرداخت و نقل و انتقال پول را از طریق اینترنت برای کاربران فراهم کرده و بر نقل و انتقالات پول بین المللی با هزینه کم، تمرکز می کند. افتتاح حساب اسکریل نیز امری ساده است.. Skrill همچنین با افتخار یکی از سیستم هایی است که کمترین کارمزد را اخذ می کند. در حال حاضر ارسال پول فقط به اندازه 1٪ از مبلغ ارسال شده هزینه دارد (و حداکثر به ده دلار محدود شده است). دریافت پول بدون هیچگونه هزینه و همچنین بارگذاری و واریز وجه به حساب، به صورت رایگان انجام می شود. پرداخت در یک فروشگاه یا انتقال وجه بین شما و هر کسبه و مبادله کننده دیگر نیز با داشتن یک حساب اسکریل به طور رایگان قابل انجام است.

سیستم اسکریل در واقع یک شرکت است. این شرکت متعلق به Skrill Limited، یک شرکت مستقر در انگلیس است که به عنوان یک سرویس خدمات پول ثبت شده، اداره می شود. این شرکت توسط یک سازمان مالی تنظیم شده و دارای مجوز فعالیت در منطقه اقتصادی اروپا است. امروزه بسیاری از مردم از این سیستم استفاده کرده و دارای یک حساب بین المللی و الکترونیکی اسکریل هستند؛ پرداخت ها، خریدها، واریزها و برداشت ها و... را از طریق حساب اسکریل خود به راحتی به انجام می رسانند. افتتاح حساب اسکریل، تنها کاریست که شما باید قبل از پرداخت هزینه های آنلاین برای محصول خارجی خود، انجام دهید.

افتتاح حساب اسکریل از جمله خدماتی است که با پرداختینو در کمترین زمان ممکن قابل انجام است.

افتتاح حساب اسکریل

بیشتر بدانید:
کسب درآمد دلاری در ایران داشته باشد، سایت های برتر فریلنسری را بشناسید و از طریق حساب اسکریل خود، در آمدتان را دریافت کنید.

افتتاح حساب اسکریل

کاربران اغلب اوقات هنگام استفاده از Skrill با مشکل روبرو می شوند زیرا آنها نتوانسته اند به درستی یک حساب کاربری ایجاد کنند. بنابراین تصمیم گرفته ایم دستورالعمل مفصلی را در مورد ثبت نام به عنوان یک کاربر جدید Skrill با نکات کلیدی برجسته ای که باید در نظر گرفته شوند، ارائه دهیم. در حقیقت، ثبت نام در Skrill بسیار ساده است.

لطفا توجه داشته باشید! قبل از ایجاد حساب کاربری در Skrill، ما به شما توصیه می کنیم که یک کارت اعتباری (به یورو یا دلار) در یک بانک باز کنید (VISA Electron یا VISA Classic با گزینه ای برای انجام معاملات اینترنتی). این کار برای فعال کردن حساب Skrill شما ضروری است.

 

مراحل افتتاح حساب اسکریل

مرحله اول: ورود به سایت؛

به وب سایت اسکریل به نشانی www.skrill.com مراجعه کنید. دکمه "Register" را زده تا مراحل ثبت نام را انجام دهید.

افتتاح حساب اسکریل

مرحله دوم: ثبت نام در حساب اسکریل؛

بعد از زدن دکمه "Register" صفحه ای نمایش داده می شود که اطلاعات خود را وارد کنید. برای انجام مرحله اول هنگام ثبت نام Skrill، باید مشخصات حساب خود را وارد کنید. نوع حساب را انتخاب کنید، کشور محل اقامت خود، ارز مورد نظر به عنوان ارز اصلی حساب خود (به خاطر داشته باشید که در آینده نمی توانید آن را تغییر دهید) و همچنین انتخاب زبان را انجام دهید.

افتتاح حساب اسکریل

مرحله سوم: وارد کردن جزئیات شخصی در اسکریل؛

اطلاعات شخصی خود را مشخص کرده و وارد کنید (شامل چند مرحله است). اطلاعاتی که وارد می کنید باید از روی اطلاعات گذرنامه تان باشد و در واقع با پاسپورت شما همخوانی داشته باشد. اطلاعات و جزییات را صحیح بنویسید و اطلاعات غلط وارد نکنید، در غیر این صورت شما نمی توانید مراحل تأیید اعتبار را انجام دهید. بعد از وارد کردن تمام اطلاعات، دکمه "Next" را فشار دهید. (توجه داشته باشید، که به غیر از بقیه اطلاعات، نام کشور ایران را در آدرس های خود ذکر نکنید و در صورت امکان از آدرس یکی از آشنایان در خارج از کشور استفاده کرده و یا این کار را به یک شرکت واسط خدمات ارزی بسپارید.)

افتتاح حساب اسکریل

مرحله چهارم: اعتبارنامه حساب؛

در این مرحله باید آدرس ایمیل، تاریخ تولد خود را وارد کرده و یک رمز عبور نیز برای حساب خود قرار دهید. توجه داشته باشید که آدرس ایمیلی که شما نامگذاری کرده  و به سیستم داده اید به عنوان ابزاری برای ورود به سیستم و سایت Skrill و انجام معاملات پولی مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین، لطفا از آدرس ایمیل اصلی خود که به آن دسترسی دارید، استفاده کنید. اطلاعات تاریخ تولد شما برای انجام پرداخت ضروری خواهد بود.

افتتاح حساب اسکریل

مرحله پنجم: تأیید آدرس ایمیل؛

شما با موفقیت یک حساب کاربری در Skrill ایجاد کرده اید و برای استفاده آماده است. تنها کاری که باید انجام دهید تأیید آدرس ایمیلی است که قبلاً به آن اشاره کرده اید.

اکنون می توانید هویت خود را تأیید کرده و اصطلاحا حساب خود را وریفای کنید، از سیستم پرداخت Skrill استفاده کرده و زمان خوبی را سپری کنید!

 

افتتاح حساب اسکریل از طریق پرداختینو به سادگی قابل انجام است. کافیست روی لینک روبرو کلیک کنید: افتتاح حساب فول وریفای اسکریل

 

در صورت ایجاد مشکل در روند افتتاح حساب اسکریل و یا داشتن سوال، مشکل خود را با پرداختینو درمیان بگذارید.

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت