خرید آنلاین بلیط هواپیما خارجی و رزرو بلیط پرواز به صورت اینترنتی و ریالی چگونه انجام می شود؟

این روزها با استفاده از اینترنت، انجام بسیاری از امروز، نظیر خرید آنلاین بلیط هواپیما خارجی و رزرو بلیط پرواز به سادگی امکان‌پذیر شده است. چرا که وب سایت‌های بین المللی بسیاری در زمینه فروش آنلاین بلیط هواپیما با بهترین نرخ در حال فعالیت هستند. بنابراین، شما برای خرید بلیط ارزان هواپیما، تنها کاری که باید انجام دهید این است که با این وب سایت‌ها و نحوه خرید از آن‌ها آشنا شوید.

 

یکی از مزایای اصلی خرید آنلاین بلیط هواپیما خارجی و رزرو بلیط پرواز آنلاین، خرید با قیمت مناسب است. چرا که شما با استفاده از مقایسه‌ای که بین وب سایت های گوناگون انجام می‌دهید، به راحتی می‌توانید بهترین قیمت را با بهترین امکانات پیدا کرده و بلیط را خریداری نمایید. در ادامه، ما بهترین سایت‌های ررزو بلیط پرواز و خرید بلیط هواپیما را به شما معرفی می‌کنیم. و در آخر روش خرید از هر یک از این سایت‌ها را به شما عزیزان آموزش می دهیم.

بهترین سایت های خرید آنلاین بلیط هواپیما خارجی و رزرو بلیط پرواز

قبل از اینکه به معرفی بهترین سایت‌های خرید آنلاین بلیط هواپیما خارجی و رزرو بلیط پرواز بپردازیم، لازم به ذکر است که هر یک از این سایت‌ها، قوانین منحصر به خودشان را دارند. بنابراین، قبل از اینکه هزینه خرید بلیط را پرداخت نمایید، حتما بخش قوانین و مقررات سایت، ایرلاین و ... را مطالعه نمایید.

خرید بلیط هواپیما از  Expedia

در سایت Expedia نه تنها بلیط هواپیما، بلکه هتل نیز می‌توانید رزرو کنید. اما برای انتخاب بهتر، به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما نرخ هتل‌های موجود را با سایت‌های دیگر مانند بوکینگ دات کام ، مقایسه کنید. مزیت اصلی خرید بلیط هواپیما از سایت Expedia این است که در هر مرحله هزینه‌هایی که باید و نباید پرداخت کنید را به شما نشان می‌دهد. به عنوان مثال هزینه اضافی احتمالی که برای رزرو صندلی باید پرداخت کنید.

خرید آنلاین بلیط هواپیما خارجی و رزرو بلیط پرواز به صورت اینترنتی و ریالی چگونه انجام می شود؟

خرید بلیط از Travelocity

اولین نکته‌ای که در خصوص Travelocity باید به آن اشاره کرد این است که صاحب اصلی آن، کمپانی Expedia می‌باشد. بنابراین، قیمت و پیشنهاداتی که در این سایت مشاهده می‌کنید، دقیقا همان مواردی است که در سایت Expedia وجود دارد. منتهی با یک رنگ و لعاب دیگر!

مزیت خرید آنلاین بلیط هواپیما خارجی از این سایت ، استفاده از سیستم امتیازدهی آن است. چرا که هر پروازی که در این سایت وجود دارد، بخش‌های مختلف آن از 1 تا 10 از سوی کاربران واقعی امتیاز می‌گیرند. بنابراین، اگر می‌خواهید از میزان درستی انتخاب خود مطمئن شوید، حتما نگاهی به امتیاز پرواز مورد نظرتان در این سایت داشته باشید.

خرید و رزرو بلیط هواپیما از Google Flights

با توجه به اینکه گوگل همیشه به دنبال راهی جهت پاسخ دادن به نیاز و سوال کاربران است، دارای مجموعه ای به نام Google Flights می‌باشد. تا از این طریق بتواند بهترین نرخ‌های بلیط هواپیما را در اختیار افراد قرار دهد.

مزیت اصلی خرید آنلاین بلیط هواپیما خارجی و رزرو بلیط پرواز از طریق Google Flights این است که شما به راحتی می‌توانید تاریخ رفت و برگشتتان را به مقصد مورد نظر وارد کرده و به دنبال پایین ترین نرخ‌ها بگردید. علاوه بر این، می‌توانید با استفاده از نقشه‌ای که گوگل در اخیتارتان قرار می دهد، تا اندازه ای برنامه ریزی سفرتان را انجام دهید.

رزرو و خرید بلیط از TripAdvisor Flights

بسیاری از افراد وب سایت TripAdvisor را به دارا بودن نظرسنجی‌های معتبر و اطلاعات گردشگری می‌شناسند. اما به تازگی یک قابلیت جدید به این سایت اضافه شده است که افراد با استفاده از آن می‌توانند نسبت به خرید آنلاین بلیط هواپیما خارجی و رزرو بلیط پرواز نیز اقدام کنند. مزیت خرید بلیط از این سایت این است که شما می‌توانید با استفاده از سیستم FlyScores به سادگی متوجه نحوه و کیفیت عملکرد ایرلاین مورد نظر شوید. اما به خاطر داشته باشید که نرخ‌هایی که در این سایت به شما پیشنهاد داده می‌شوند، لزوما پایین ترین نرخ نیستند. بنابراین، قبل از خرید حتما قیمت‌ها را با سایت‌های دیگر مقایسه کنید.

خرید آنلاین بلیط هواپیما خارجی و رزرو بلیط پرواز به صورت اینترنتی و ریالی چگونه انجام می شود؟

خرید آنلاین بلیط هواپیما خارجی و رزرو بلیط پرواز به صورت اینترنتی و ریالی

برای خرید از هریک از سایت هایی که در بخش قبل معرفی کردیم، باید وارد سایت شده و یک حساب کاربری ایجاد کنید بعد از آنکه پرواز مورد نظرتان را پیدا کرده، آن را انتخاب کنید و به مرحله پرداخت بروید. سپس برای پرداخت هزینه، بسته به روش‌هایی که سایت در اختیارتان قرار می‌دهید، از یکی از روش‌های زیر برای پرداخت هزینه استفاده کنید:

خرید با ویزا کارت / مسترکارت

خرید با ویزا کارت و مسترکارت یکی از روش‌هایی است که در بسیاری از سایت‌های بین المللی فروشگاهی وجود دارند. برای استفاده از این روش، شما به یک ویزا کارت و یا مسترکارت با شارژ نیاز دارید. شما برای پرداخت هزینه از این طریق می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید:

برای خرید با مستر و ویزاکارت، کلیک کنید!

خرید با پی پال

خرید با پی پال یکی دیگر از روش‌های امنی است که در بسیاری از سایت های فروشگاهی وجود دارد. برای پرداخت از طریق این کیف پول الکترونیکی شما یک حساب پی پال وریفای شده نیاز دارید. در صورت دارا بودن این حساب، می‌توانید از طریق لینک زیر پرداخت را انجام دهید:

برای خرید با پی پال، کلیک کنید!

پرداخت ارزی توسط پرداختینو

در صورتی که به هر دلیلی قادر به استفاده از روش‌های گفته شده نیستید، می‌توانید پرداخت هزینه خرید آنلاین بلیط هواپیما خارجی و رزرو بلیط پرواز به صورت اینترنتی و ریالی را به پرداختینو بسپارید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که لینک پرواز مورد نیاز به همراه هزینه پرداختی از طریق لینک زیر برای ما ارسال نمایید:

پرداخت هزینه خرید از طریق سفارش پرداختینو

نتیجه‌گیری

در این مقاله تعدادی وب سایت جهت خرید آنلاین بلیط هواپیما خارجی و رزرو بلیط پرواز به شما عزیزان معرفی کردیم که با استفاده از خدمات ارزی پرداختینو امکان خرید اینترنتی و ریالی از هر یک از آن‌ها وجود دارد. در صورتی که جهت ثبت درخواست سوال و یا مشکلی دارید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود در سایت با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

 

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت