آموزش نحوه ی ارسال لینک پرداخت پی پال

اگر به کرات پرداخت های بین المللی انجام داده باشید، قطعا درگاه پرداخت الکترونیکی پی پال را می شناسید. با استفاده از رگاه پرداخت پی پال شما می توانید پرداخت های آنلاین بین المللی انجام دهید. اما قبل از آن باید لینک پرداخت از طریق پی پال را در وب سایت خود قرار دهید. آیا می دانید چگونه؟ در این مقاله با پرداختینو همراه شوید تا برای شما عزیزان نحوه ی ارسال لینک پرداخت پی پال را آموزش دهیم.

برای درخواست پرداخت هزینه ، کلیک کنید!

 

مجموعه ی پرداختینو، فعال در حوزه ی انجام پرداخت های ارزی بین المللی و آماده ی هر گونه خدمت رسانی به شما عزیزان در زمینه ی پرداخت هزینه ی ثبت نام آزمون های بین المللی، پرداخت هزینه ی خرید از فروشگاه های آنلاین خارجی، ارسال حوالجات ارزی  و ... می باشد.

از آنجا که درگاه پرداخت الکترونیکی پی پال از امنیت بسیار قابل قبولی برخوردار است و بسیاری از صاحبان کسب و کارها و مشتریان، ترجیح می دهند که پرداخت های خود را از طریق این درگاه انجام دهند، لازم دانستیم تا نحوه ی ارسال لینک پرداخت پی پال را برای شما عزیزان آموزش دهیم.

لینک پرداخت پی پال

آموزش نحوه ی ارسال لینک پرداخت پی پال

در این بخش از مقاله برای شما عزیزان خواهیم گفت که چگونه می توانید لینک پرداخت پی پال را به وب سایت خود ارسال کنید تا مشتریان بتوانند در وب سایت فروشگاهی شما از طریق این لینک پرداخت های بین المللی خود را انجام دهند.

مرحله ی اول

ابتدا به صفحه ی رسمی سایت پی پال به آدرس www.paypal.com وارد شوید. اگر از قبل در پی پال اکانت ساخته اید که هم اکنون به اکانت خود لاگین کنید، در غیر این صورت باید برای خود اکانت پی پال لیجاد کنید.

پس از ایجاد اکانت پی پال، ایمیل و پسورد خود را وارد کنید و به حساب کاربری پی پال خود لاگین کنید.

مرحله ی دوم 

حال در صفحه ای که مشاده می کنید بر روی تب SEND & REQUEST  PAYMENTS کلیک کنید.

مرحله ی سوم

چند گزینه برای شما نشان داده می شود. از میان این گزینه ها Create invoice یا Request from friends or customers را انتخاب کنید.

شایان ذکر است که این دو گزینه مانند یکدیگر عمل می کند با این تفاوت که درگزینه ی Create invoice یک صورتحساب ایجاد می شود که اطلاعات بیشتری را برای مشتریان به نمایش می گذارد.

همچنین نیاز به آدرس ایمیل مشتریان، تاریخ سررسید، هزینه ی کالا، شماره صورتحساب و ... دارد.

اما گزینه ی دوم تنها نیاز به یک ایمیل آدرس شخصی دارد که قرار است لینک پرداخت پی پال به آن ارسال شود.

پس از تکمیل این موارد یک نمونه صورتحساب برای شما نشان داده خواهد شد.

مرحله ی چهارم

با توجه به موارد گفته شده، گزینه ی مورد نظر خود را انتخاب می کنید و اطلاعات خواسته شده را وارد می کنید و سپس گزینه ی Continiue را انتخاب کنید.

مرحله ی پنجم 

در این مرحله باید گزینه ی Send را انتخاب کنید تا اینک پرداخت پی پال برای شما ارسال شود.

لینک پرداخت پی پال

به این ترتیب شما می توانید یک لینک پرداخت را ایجاد و سپس ارسال نمائید.

کلام آخر

دوستان و همراهان همیشگی پرداختینو، در این مقاله سعی کردیم نحوه ی ساخت و ارسال لینک پرداخت پی پال را به شما آموزش دهیم. امید است آنچه گفته شد مورد توجه و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد و با ارائه ی این مقاله توانسته باشیم براطلاعات مفید شما در این زمنیه بیافزائیم و مطالب فوق کاربردی و مفید واقع شده باشد.

عزیزان، در صورتی که در خلال مطالعه ی مقالات ما با هر گونه سوال یا مشکلی مواجه شدید، با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید.

همکاران ما در مجموعه ی پرداختینو آماده ی پاسخگوئی به کلیه سوالات شما عزیزان هستند و با کمال میل در اسرع وقت همه ی تلاش خود را خواهند کرد تا مشکل شما عزیزان حل شده و پاسخ پرسش های خود را دریافت نمائید.

دوستان گرامی ما در مجموعه ی پرداختینو آماده ی  ارائه ی خدمات  خود در زمینه ی انجام انواع پرداخت های ارزی بین المللی هستیم. لطفا با ما تماس بگیرید و یا سفارشات پرداخت خود را از طریق لینک زیر برای ما ارسال نمائید.

برای درخواست پرداخت هزینه ، کلیک کنید!

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت