شارژ حساب پی پال با روبل روسیه توسط پرداختینو

آیا می دانید که امکان شارژ حساب پی پال با روبل روسیه نیز وجود دارد؟ کاربران زیادی هستند که تمایل دارند کیف پول پی پال خود را با روبل روسیه شارژ کنند. عده ی زیادی نیز از ما در تیم پرداختینو سوال پرسیده اند که آیا امکان شارژ حساب پی پال با روبل روسیه در شرکت پرداخت های ارزی پرداختینو وجود دارد؟ برای پاسخدهی به نیاز این عزیزان ما مقاله ای که پیش رو دارید را تهیه کردیم تا راهنمائی های لازم را در این زمینه برای شما ارائه دهیم. لطفا با پرداختینو همراه شوید.

بیشتر بدانید : وریفای حساب پی پال

ارائه ی خدمتی نوین برای شارژ حساب پی پال با روبل روسیه در پرداختینو

این یک واقعیت است که تقاضا برای شارژ حساب پی پال برای برخی از ارزهای رایج بیشتر از سایر انواع ارزهای دنیا می باشد. به طور مثال کاربران بیشتر مایلند تا حساب پی پال خود را با ارزهایی نظیر دلار، یورو و پوند شارژ کنند.

شارژ حساب پی پال با روبل روسیه

اما در میان این کاربران، افرادی هستند که قصد دارند حساب پی پال خود را با دیگر ارزهای رایج دنیا شارژ کنند، از جمله روبل روسیه. به همین منظور، ما در تیم پرداختینو امکان شارژ حساب پی پال با روبل روسیه را برای این دسته از کاربران ارائه داده ایم که با استقبال بسیار خوبی هم روبرو شده است، چرا که ما جز معدود شرکت هایی هستیم که این خدمت را برای کاربرانش ارائه داده است.

در ادامه راهنمائی های لازم را در این زمینه برای شما آورده ایم.

آموزش چگونگی شارژ حساب پی پال با روبل روسیه

برای اینکه حساب پی پال خود را با روبل روسیه شارژ کنید باید ابتدا فرم درخواست خود را به دقت پر کرده و برای ما ارسال نمائید.

توجه داشته باشید که اطلاعات حساب خود را باید به دقت وارد کنید.

پس از آن معادل ریالی مبلغ مورد نظر خود را به حساب پرداختینو واریز نمائید. پس از واریز معادل ریالی وجه مورد نظر، همکاران ما در تیم پرداختینو در کمتر از دو ساعت کاری، شارژ حساب پی پال با روبل رئسیه را برای شما انجام خواهند داد.

شما دوست عزیز می توانید درخواست خود را از طریق لینک زیر برای ما اراسال کنید.

فرم درخواست شارژ حساب پی پال با روبل

پرداخت فاکتورهای شما به روبل روسیه توسط پرداختینو

خدمت ویژه ای که مجموعه ی پرداختینو برای شما در نظر گرفته است، پرداخت فاکتورهای شما به روبل روسیه می باشد.

دوستانی که تمایل دارند از کشور روسیه کالا یا محصولاتی را خریداری کنند، اما برای پرداخت هزینه ی آن به روبل روسیه، به دلایلی با مشکل مواجه شده اند، می توانند پرداخت هزینه را به ما در پرداختیو بسپارند. برای این منظور نیز کافیست درخواست خود را ثبت نموده و برای ما ارسال کنند.

شارژ حساب پی پال با روبل روسیه

چرا شارژ حساب پی پال با روبل روسیه را به پرداختینو بسپاریم؟

پیش تر گفتیم که شرکت پرداخت های ارزی پرداختینو جز معدود شرکت هایی است که شارژ حساب شما را به روبل روسیه انجام می دهد. پس چنانچه شما دوست عزیز به دنبال یک شرکت معتبر و مطمئن و البته با تجربه برای شارژ حساب پی پال به روبل روسیه می گردید، مجموعه پرداختینو می تواند گزینه ی بسیار مناسبی برای شما باشد.

از جمله مهم ترین مزیت های شرکت پرداخت های ارزی پرداختینو این است که ما به مشتریان خود و نیازها و نظراتشان بسیار اهمیت می دهیم. ما تمامی تلاش های خود را بر این اسا بنا نهاده ایم که بتوانیم رضایت خاطر مشتریان خود را جلب نموده و خدمات خود را به بهترین شکل ممکن برای آن ها انجام دهید.

و از آنجا که کمتر شرکت خدمات پرداخت ارزی هست که شارژ حساب پی پال با روبل روسیه را انجام دهد، ما در تیم پرداختینو تصمیم گرفته ایم تا به منظور رفاه حال مشتریان و سهولت در امر شارژ حساب آن هاف این امکان را برای آن ها فراهم نمائیم که بتوانند حساب خود را به واحد پول کشور روسیه شارژ نمایند.

همراهان عزیز از این که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما صمیمانه سپاسگزاریم. چنانچه در زمینه خدمات ما در تیم پرداختینو با سوال یا مشکلی مواجه شدید، با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید.

همکاران ما در مجموعه پرداختینو در کوتاه ترین زمان ممکن به درخواست های شما رسیدگی کرده و با کمال میل سوالات و مشکلات شما را پاسخگو خواهند بود.

پرسش و پاسخ

    مقالات مرتبط

    عضویت در خبرنامه سایت