چگونگی کسب درآمد آنلاین از طریق فارکس

بازار فارکس بزرگ ترین بازار مالی در دنیا است که روزانه بیش از 5 هزار میلیارد دلار در آن مبادله انجام می شود. این بازار به صورت 24 ساعته در شبانه روز و 5 روز در طول هفته فعالیت می کند؛ مبادله در فارکس از غروب روز یکشنبه و در ساعات مبادلاتی آمریکای شمالی افتتاح می شود و در ساعت 5 عصر جمعه در همان منطقه زمانی تعطیل می شود. اگر یک مبتدی در بازار فارکس هستید باید بازار را دنبال کنید و درک خود را در مورد چگونگی حرکت نرخ ارز پیش از ریسک کسب سرمایه در نظر بگیرید. در صورتیکه علاقه به ریسک و کسب درآمدهای بالا به صورت آنلاین دارید کافی است در ادامه این مقاله با ما همراه باشید. در این مقاله پرداختینو به چگونگی کسب درآمد آنلاین از طریق فارکس می پردازد.

 

کسب درآمد آنلاین از طریق فارکس

 

آیا مبادله گران فارکس واقعاً درآمد کسب می کنند؟!


یکی از سوالات رایجی که کاربران در زمان شروع فعالیت خود در فارکس می پرسند، این است که آیا واقعا می توان از طریق فارکس درآمد کسب کرد؟ در جواب باید گفت در صورت هوشیاری و آگاهی کامل از نحوه انجام مبالات می توان به راحتی درآمد آنلاین از طریق فارکس کسب کرد. مبادلات ارزی یکی از گزینه های اصلی مبادلات در بازار به همراه سهام، کالاها و املاک و مستغلات است. هر یک از این موارد به نوعی منحصر به فرد است اما آنچه همه آنها را مشابه می سازد وجود یک خریدار، فروشنده و بازاری است که در آن مبادلات انجام می شود.

مبانی کسب درآمد آنلاین از طریق فارکس


مبادلات ارزهای خارجی در بازار ارز (فارکس) در بسیاری از افراد که به دنبال مبادله کم سرمایه هستند، محبوبیت زیادی دارد. برای شروع نیازی به سرمایه گذاری گسترده نیست. مبادله گران برتر فارکس از سیستم های آزمایش شده و واقعی استفاده می کنند، این افراد روش های مورد اطمینان خود را از طریق آزمون و خطا آموخته اند. این روند به آنها اجازه می دهد تا هر روز سود بیشتری کسب کنند. با این حال، حتی این افراد هم در برخی از مواقع دچار لغزش می شوند. این یک مشکل شایع است؛ چرا که بازارهای ارز با سرعت زیاد حرکت می کنند. لغزش زمانی اتفاق می افتد که ضرر و زیان بیشتر از حد انتظار باشد. برای این امر، مبادله گران موفق فارکس سود خالص محاسبه شده را 10٪ کاهش می دهند.

تفاوت بین مبادله گران موفق و مبادله گران غیر موفق، از بحث فردی جدا است و به شانس و روند کاری مرتبط نیست. افرادی که در نهایت موفق می شوند، به طور معمول روش های زیادی را امتحان کرده اند و پول و وقت زیادی را در این راه از دست داده اند. تنها راهی که آنها توانستند روند سودآور و کارساز پیدا کنند، این بوده که بارها و بارها راه های مختلف را امتحان  کنند تا در نهایت به یک روش پایدار دست یابند. در ادامه به برخی از عوامل مورد نیاز برای شروع کار در بازار  کسب درآمد آنلاین از طریق فارکس پرداخته شده است.

 

کسب درآمد آنلاین از طریق فارکس

 

چگونه کار را با فارکس شروع کنیم؟

برای کسب درآمد آنلاین از طریق فارکس می توانید از روش های مختلفی شروع به کار کنید که در ادامه به برخی از این روندها اشاره شده است:

ابتدا با خواندن کتاب شروع کنید، در کتاب ها تئوری مبادله در بازارهای مالی به صورت کامل آموزش داده می شود و این امر برای موفقیت در مبادلات بلند مدت از اهمیت بالایی برخوردار است.

دوم، سعی کنید به هر گروه فیس بوک یا موضوع Reddit که در مورد فارکس صحبت می کند، بپیوندید. سپس در آن گروه ها سؤال کنید و سعی کنید از تجارب دیگران استفاده کنید.
سوم اینکه استفاده بیش از حد از اهرم می تواند به طور جدی صدمه بزرگی به استراتژی تجاری موفق شما وارد کند. 

در مرحله بعد باید یاد بگیرید که چگونه از ضرر احتمالی به منظور مدیریت ریسک جلوگیری کنید.

سرانجام باید افرادی را پیدا کنید که به آنها اعتماد داشته باشید و از آنهادر مورد کارگزاران قابل اعتماد و دوره های معتبری که باید بگذرانید، سوال کنید. احتمالاً صدها دوره فارکس به صورت آنلاین وجود دارد، تمامی این دوره ها سیستمی را تضمین می کنند که از روز اول شما قادر به کسب درآمد آنلاین از طریق فارکس باشید. اما مانند خیلی از موارد دیگر، برخی از این دوره ها هم نیز کلاهبرداری می باشند.

لازم به ذکر است که یادگیری تحلیل تکنیکال و بنیادی نیز به شما در روند حرکت بازار کمک خواهد کرد و پیش بینی های شما را بیشتر به حقیقت نزدیک می کند.

پس از اینکه احساس می کنید کمی برای این کار آماده هستید، می توانید یک حساب آزمایشی یا دمو باز کنید و دانش خود را به کار گیرید. مزیت اصلی استفاده از این نوع حساب کاربری این است که در صورت لغزش و مشکل، پول واقعی خود را از دست نخواهید داد. علاوه بر آن حرکت بازار فارکس را در زمان واقعی مشاهده خواهید کرد و با اصطلاحات مبادلات ارزی و نحوه کار بسترهای تجاری آشنا خواهید شد. با استفاده از حساب دمو به راحتی می توانید دانش خود را امتحان کنید و تئوری های خود را آزمایش کنید، علاوه بر آن شما قادر به مقایسه پلتفرم های مختلف تجاری با یکدیگر و انتخاب راحت ترین پلتفرم می باشید.

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت