مقالات isi چیست؟ | چگونه یک مقاله isi بنویسیم؟

مقالات isi ، مقالات معتبری هستند که در مجلات isi به چاپ می رسند و دارای اعتبار بین المللی می باشند. شما دوست عزیز تا چه حد با اینگونه مقالات آشنا هستید؟ آیا شما نیز تصمیم گرفته اید مقاله ی isi ارائه دهید و در ژرنال های معتبر آن را به چاپ برسانید؟ اگر پاسختان به این سوال مثبت است، پس قبل از هر چیز باید با نکات مهمی که مربوط به مقالات isi می باشد آشنا شوید. پس در این مقاله با تیم پرداختینو همراه شوید.

در باره ی مقالات isi

isi مخفف Import Substitution Industrialization ، می باشد که یک سازمان غیر دولتی است و در سال 1949 فعالیت خود را آغاز نموده است و با شورای اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد مشارکت نموده است. همچنین این سازمان فعالیت خود را رسما در سال 1853 آغاز نمود و به عنوان یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین انجمن های علمی در سراسر جهان محسوب می شود.

مقالات isi

دانشجویان و اساتید دانشگاه به منظور کسب مدارج علمی بالاتر و افزایش اطلاعات و دانش خود اقدام به نوشتن مقالات isi می کنند. آیا می دانید چگونه می توان مقاله ی isi نوشت؟

در ادامه همچنان با ما همراه باشید تا نکاتی را در مورد چگونگی نوشتن مقالات isi برای شما عزیزان بیان کنیم.

چگونگی نوشتن مقالات isi

بسیاری از دانشجویان و اساتید دانشگاه ها برای نوشتن مقالات isi ابتدا تحقیقات و بررسی های لازم را انجام می دهند تا با کسب اطلاعات لازم بتوانند مقالات خود را با موفقیت نوشته و در ژورنال های معتبر چاپ کنند.

جهت آگاهی هر چه بیشتر شما عزیزان، در این بخش از مقاله نحوه ی نوشتن مقالات isi را برای شما آموزش داده ایم و نکات مهم در این زمینه را نیز ذکر کرده ایم. لطفا این مطالب را با دقت مطالعه کنید.

اولین و مهم ترین نکته در زمینه ی نوشتن مقالات isi این است که شما باید بدانید که قرار است مطلب جدیدی را در قالب یک مقاله isi ارائه دهید که در پیشرفت علم نقش موثری خواهد داشت، پس باید بتوانید تحقیقات لازم در زمینه ی مطالعاتی خود را با بالاترین کیفیت انجام دهید.

به علاوه باید فرضیه هایی ارائه دهید که منحصر به فرد باشد و برای اثبات آن ها روی داده های معتبر و قوی کار کنید و مفاهیم نظری و عملی را در آن حوزه ارائه دهیم و به اشتراک بگذاریم.

به منظور دستیابی به اهداف خود برای ارائه ی مقالات isi با کیفیت و مورد تائید، ما شما را با برخی از نقص ها و کاستی های موجود که تحقیقات نشان داد اند که تا کنون این نقص ها باعث رد مقالات isi شده است، آشنا خواهیم کرد تا چنانچه شما نیز متوجه چنین نقوص و مشکلاتی حین نوشتن مقالات شدید، هر چه سریع تر برای رفع آن ها اقدام نمائید.

هر چه زودتر برای نوشتن مقاله اقدام کنید

منظور این است که در زمان تحصیلات دکترا و اتمام مراحل اولیه تحقیق، برای نوشتن مقاله isi خود اقدام کنید تا زمان کافی برای رفع نقص های موجود و مشکلاتی که ممکن است منجر به رد مقاله شما بشود داشته باشید. به عبارت دیگر رویکرد پیشگیرانه داشته باشید.

مقالات isi

مقاله خود را با دیگران به اشتراک بگذارید

اگر شما مقالات isi خود را با اساتید و دیگر همکاران خود به اشتراک بگذارید می توانید بازخورد آن ها را دریافت کنید و به اصلاح مشکلات و رفع عیوب مقالات خود بپردازید.

در انتخاب مجله isi دقت نمائید

شما باید از دیگر همکاران خود در مورد مجلات مناسب کمک بخواهید تا بتوانید مجله ای مناسب برای چاپ مقاله خود پیدا کنید. اگر مقالات isi شما در ژورنال های معتبر به چاپ برسد، شانس شما در این که مقاله تان ب دست مخاطب هدف برسد افزایش می یابد.

عنوان و چکیده مقاله خود را با دقت بنویسید

شما قطعا می دانید که عنوان و چکیده ی مقاله جز مهم ترین بخش های یک مقاله محسوب می شود. بنابریان در انتخاب این دو حتما دقت لازم را داشته باشید.

  • عنوان مقاله باید موضوع اصلی مقاله را به طور خلاصه شامل شود.
  • چکیده باشد شامل هدف و دامنه ی مطالعاتی را شامل شود. همچنین در آن باید نظریه، روش مورد استفاده در مقاله، مجموعه داده ها، یافته های کلیدی، محدودیت ها و مفاهیم نظری و عملی به ترتیب ذکر شود.

این موارد از مهم ترین مواردی است که در هنگام منوشتن مقالات isi باید به آن ها توج داشته باشید تا بتوانید مقالات را با کیفیت بالا و با موفقیت در یک ژورنال معتبر به چاپ برسانید.

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت