خرید از سایت های ترکیه به سرعت و با کمترین نرخ

امروزه تقاضا برای خرید از سایت های خارجی رو به افزایش است. در واقع خرید از برند های معروف و با کیفیت آرزوی بسیاری از ایرانیان است که با وجود تحریم ها و زیاد شدن اجناس تقلبی موجود در بازار، کاری دشوار شده است. از جمله معروف ترین سایت های مورد علاقه ایرانیان، سایت های ترکیه ای به ویژه در زمینه مد و زیبایی هستند.

با این حال همه می دانیم که خرید از این سایت ها با کارت های شتابی به طور مستقیم امکان پذیر نیست. در این مقاله با پرداختینو همراه باشید تا شما را با نحوه خرید از سایت های ترکیه با کارت شتاب آشنا کنیم.

بیشتر بخوانید: خرید از فروشگاه اینترنتی دبنهامز (debenhams) با کارت شتاب

چرا خرید از سایت های ترکیه ای ؟

در واقع خرید اجناس برند های غیر ایرانی در ایران شک و شبهه های بسیاری به دنبال دارد، اعم از غیر اصل بودن جنس تا گران بودن بیش از حد اجناس . خرید مستقیم از سایت های بزرگ می تواند تمام این شک ها را از بین ببرد چرا که شما یک جنس را به قیمتی مناسب و مطابق با قیمت آن در سایت خریداری میکنید و خیالتان هم از اصل بودن آن راحت است.

اکثر سایت های ترکیه ای نه تنها برند های بزرگ ترکیه را شامل می شوند که محصولات اکثر برند های بزرگ جهان را هم به فروش میرسانند. قیمت های موجود در سایت های ترکیه ای به دلیل دارا بودن نمایندگی های رسمی برند های مختلف در کشورشان، قیمت هایی واقعی هستند. به طور قطع خرید یک جنس باکیفت، با قیمت واقعی بسیار لذت بخش تر از خرید آن با قیمت های چند برابری است.

در ادامه به معرفی چند تا از بهترین سایت های ترکیه ای می پردازیم.

معرفی چندتا از بهترین سایت های ترکیه ای

خرید از سایت ترکیه ای ترندیول

ترندیول

از بزرگترین و معروف ترین سایت های ترکیه، سایت ترندیول است که با داشتن دامنه وسیعی از محصولات توانسته مشتریان بسیاری را برای خود پیدا کند. ترندیول با برند های بزرگی همچون زارا، دیفکتو، کوتون، آدیداس، نایک و ... همکاری می کند. میتوان گفت یکی از بزرگترین و جامع ترین سایت های ترکیه همین می باشد. قیمت های این سایت قابل مقایسه با قیمت محصولاتی که از این برندها در ایران فروخته میشود نیست. در زمان تخفیف ها، سایت ترندیول محصولات خود را با قیمت های باور نکردنی به فروش میرساند.

برای خرید از سایت های ترکیه با کارت شتاب باید به چند نکته توجه کرد. باید در زمان برآورد هزینه به هزینه ارسال که توسط سایت دریافت می شود نیز توجه بفرمایید. همچنین در برخی مواقع با عبارت "kargo bedava"  در کنار عکس محصولات مواجه می شوید که این به معنای رایگان بودن هزینه ارسال آن محصول است.

خرید از سایت برشکا ترکیه

برشکا

یکی از برند های محبوب ترکیه، برند برشکا است که در حوزه مد و فشن فعالیت دارد. این برند به ویژه در ایران طرفداران بسیاری دارد. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که وارد مغازه ای می شوید و فروشنده برای تایید کیفیت جنس خود، آن را از برند برشکا معرفی میکند. اما آیا میتوان از اصل بودن آن اطمینان کامل داشت؟

به طور قطع نه. اما زمانی که شما از سایت اصلی این برند خرید میکنید در واقع از تمام جوانب محصول عکس گذاشته شده و شما مطمین هستید که جنسی که پس از خرید دریافت خواهید کرد، اصل خواهد بود.

خرید از سایت ترکیه ای زارا

زارا

زارا یک برند غیر ترکیه ای در زینه مد و زیبایی است که نمایندگی های رسمی بسیاری در کشور ترکیه دارد. در واقع زارا در سایت اصلی خود قسمتی برای انتخاب کشور دارد که ترکیه هم جز آن ها میباشد. تراپی خرید از این سایت را هم برای شما ممکن می کند.

خرید از ریباک ترکیه

ریباک

برند بزرگ ریباک که در زیمنه تولید وسایل ورزشی جز برترین های جهان است با داشتن نمایندگی های رسمی در کشور ترکیه امکان خرید از سایت و دریافت محصول در ترکیه را برای مردم این کشور فراهم کرده است. پس به طور قطع شما می توانید از سایت ریباک نیز محصولات خود را انتخاب کنید و بقیه راه را به ما بسپارید.

این سایت ها تنها تعداد بسیار محدودی از بیشمار برند های مختلف ترکیه ای و غیر ترکیه ای است که خرید از آن ها در ترکیه امکان پذیر است. در ادامه با نحوه خرید از سایت های ترکیه به کمک کار شتاب آشنا میشوید.

خرید از سایت های ترکیه با کارت شتاب

اما سوالی که در اینجا مطرح میشود این است که ایرانیان چطور می توانند از این سایت ها خرید کنند. آیا امکان خرید از سایت های ترکیه با کارت شتاب و دریافت محصول در ایران وجود دارد؟ ما به شما این اطمینان را می دهیم که این کار با پرداختینو ممکن است. تنها کاری که شما باید انجام دهید انتخاب محصول از این سایت ها و معرفی آن به تیم پرداختینو است.

پس از آن تیم پشتیبانی ما در پرداختینو با برآورد هزینه آن محصول، به عنوان یک واسطه محصول را برای شما خریداری میکنند و شما هزینه آن را با کارت شتابی خود پرداخت می کنید و محصول را در کمترین زمان درب خانه خود تحویل میگیرید.

در صورتی که هر گونه سوالی در مورد نحوه خرید از سایت های ترکیه دارید با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

پرسش و پاسخ

  • تصویر آواتار
    زهرا یونسی ۳۱ تیر ۱۴۰۰ پاسخ دادن
    سلام.چطوری میتونم قیمت لباسایی که از سایت های ترکیه ای انتخاب میکنم به ریال تبدیل کنم؟

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت