با مزایا و معایب پیونیر (Payoneer) آشنا شوید

علاوه بر درگاه‌های پرداخت الکترونیکی نظیر پی پال و اسکریل و ... وب سایت‌های دیگری نیز وجود دارد که ارائه دهنده‌ی خدمات پرداخت بین المللی می‌باشد و خدمات خود را با شرایط بسیار عالی برای کاربران ارائه می‌دهد به نام پیونیر (Payoneer) . در مقالات قبلی شما را با این درگاه پرداخت آشنا کردیم و در این مقاله به ذکر مطالب دیگری در مورداین سیستم رداخت از جمله خدمات پشتیبانی مشتری، قیمت و مزایا و معایت پیونیر (Payoneer) . پس با ما در پرداختینو همراه باشید.

شرکت پرداختینو، فعال در زمینه‌ی ارائه‌ی خدمات پرداخت‌های ارزی بین المللی، آماده‌ی خدمت رسانی به شما عزیزان برای انجام پرداخت هزینه‌ی خرید از فروشگاه های آنلاین معتبر خارجی، پرداخت هزینه‌ی ثبت نام آزمون های بین المللی، ارسال حوالجات ارزی و ... می‌باشد.

خدماتی که پیونیر (Payoneer) برای کاربران ارائه می‌دهد

Payoneer از طریق تماس تلفنی، چت آنلاین و ایمیل در تمام ساعات اداری از دوشنبه تا جمعه به کاربران پاسخگو خواهد بود. این پشتیبانی در کشورهای مختلفی از جمله ایالات متحده ، انگلستان ، چین ، روسیه ، استرالیا ، اسپانیا ، ژاپن و ... در دسترس است.

Payoneer

پیونیر (Payoneer) در وب سایت خود اشاره کرده است که سعی میکند به مشکل کاربران در مدت حداکثر سه روز از زمان دریافت شکایت رسیدگی کند، فرقی نمی‌کند، اگرکاربر از طریق هر کدام از روش‌های نامه ، تلفن ، ایمیل ، چت و ... درخواست خود را اعلام کرده باشد، این مدت زمان حداکثر سه روز طول خواهد کشید.

به علاوه یک مرکز پشتیبانی با اسناد بسیار قوی و کامل در زمینه‌ی نحوه‌ی استفاده از پیونیر (Payoneer) در وب سایت ارائه شده است.

سایر موارد پشتیبانی مشتری عبارتست از : ارائه ی آموزش‌های ویدئویی، انجمن‌های پرسش و پاسخ، وبلاگ و شبکه‌های اجتماعی که در آن کاربران می‌توانند سوالات خود را مطرح کنند.

هزینه‌ی پیونیر (Payoneer)

همانطور که قبلاً نیز گفته شد ، افتتاح حساب Payoneer و ارسال و دریافت پرداخت بین سایر دارندگان حساب Payoneer کاملاً رایگان است.

برای ارسال و دریافت پرداخت از حساب مشتریانی که دارای حساب پیونیر (Payoneer) نیستند، 3٪ هزینه برای پرداخت کارت اعتباری و 1٪ برای پرداخت eCheck به شما تعلق می‌گیرد. برای انتقال وجوهی که نیاز به استفاده از سیستم تبدیل ارز دارد،  هزینه 2٪ مبلغ را متحمل می‌شوید و برای واریز وجوه به همان ارز ، هزینه 1.50 دلاری را متحمل خواهید شد. برای انتقال مانده حسابتان به ارزهای دیگر در حساب Payoneer خود باید معادل 0.5٪ هزینه پرداخت کنید.

مزایا و معایب پیونیر (Payoneer)

در این بخش از مقاله شما را با مزایا  و معایب پیونیر (Payoneer) آشنا خواهیک کرد.

با مزایای پیونیر (Payoneer) آشنا شوید

  • یکی از مزیت‌های پیونیر در ارتباط با قیمت و هزینه‌ها است. اگر نیازی به پرداخت از طریق کارت‌های اعتباری ندارید ، Payoneer می‌تواند یک گزینه مناسب برای شما باشد. با استفاده از این سیستم پرداخت، نقل و انتقالات بانکی ECheck و نقل و انتقالات محلی فقط 1٪ هزینه دارد و به طور کلی انتقال ارز بین مشتریان Payoneer به هیچ وجه هزینه‌ای نخواهد داشت.
  • خدمات مشتری. از دیگر مزیت‌های وب سایت Payoneer مربوط به خدمات مشتریان این سیستم پرداخت است.

Payoneer

معایب Payoneer

برای هر سیستم پرداخت الکترونیکی علاوه بر مزایا، معایبی نیز وجود دارد. در این بخش ازمقاله معایب پیونیر را برای شما خاطر نشان خواهیم کرد.

  • یکی از معایب سیستم پرداخت Payoneer این است که برخی از ویژگی‌های پرداخت را شامل نمی‌شود. به عنوان مثال امکان استفاده از دستگاه پوز (POS) و یا پرداخت با کارت‌های اعتباری از طریق پیونیر وجود ندارد.
  • Payoneer مانند هر سرویس دیگری که پردازش پرداخت را انجام می‌دهد ، در صورت شک به وجود کلاهبرداری ، وجوه شما را فریز می‌کند یا حساب شما را بلوکه می‌کند.

همانطور که گفتیم، Payoneer از سیستم تشخیص تقلب بهره می‌برد ، اما از دیگاه مشتری ، به نظر می‌رسد این سیستم کمی فراتر از حد بر این مسئله تمرکز کرده و حساس است. جالب اینجاست که با این وجود، تعداد شگفت انگیزی از شکایات وجود دارد که افراد وجود از هک حساب‌های خود شاکی هستند یا حتی مواردی وجود داشته است که اطلاعات پرداخت مشتری به خطر افتاده است. به هر روشی که به آن نگاه کنید ، این‌ها همه جز معایب Payoneer محسوب می‌شود.

از اینکه تا پایان مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم. در صورت وجود هر گونه سوال یا مشکل با ما تماس بگیرید.

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت