معرفی بهترین نرم افزارهای چت آنلاین در سال 2021

با ورود کسب و کارها به فضای آنلاین، نیاز صاحبان بیزینس های مختلف به برقراری ارتباط موثرتر با مشتریان خود، بیشتر شده است. برقراری ارتباط با مشتری از طریق چت آنلاین می تواند روشی مناسب باشد؛ به این دلیل که بازدیدکنندگان سایت شما می توانند از این طریق به راحتی نظرات، خواسته ها و نیازهای خود را با شما در میان بگذارند. به همین دلیل در این مقاله پرداختینو بهترین نرم افزارهای چت آنلاین در سال 2021 را به شما معرفی کرده است. لطفا با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید :

معرفی بهترین افزونه های ارز دیجیتال وردپرس در سال 2020

بهترین افزونه های وردپرسی برای نمایش قیمت ارز دیجیتال

چرا از نرم افزارهای چت آنلاین استفاده کنیم؟

امروزه ، مشتریان وقتی با تیم پشتیبانی یک شرکت تماس می گیرند انتظار پاسخ سریع دارند و اگر مشتری بیش از حد منتظر بماند ، ممکن است به اعتبار شما لطمه بزند. از طریق چت آنلاین ، شرکت ها می توانند در زمان واقعی با مشتریان خود صحبت کنند؛ این نرم افزار همچنین آن ها را قادر می سازد تا به رایج ترین سوالات و درخواست های مشتریان به صورت خودکار پاسخ دهند.

نرم افزارهای چت آنلاین

آشنایی با بهترین نرم افزارهای چت آنلاین

همانطور که گفتیم، به دلیل نیاز به برقراری ارتباط با مشتری به طور موثر و در زمان واقعی لازم است که ابزارهای چت آنلاین را بشناسید. پس همچنان با ما همراه باشید.

LiveChat

LiveChat به لطف سهولت استفاده از آن و طیف گسترده ای از ویژگی هایی که دارد ، یک انتخاب مناسب برای نرم افزار چت آنلاین است. LiveChat برای شما این امکان را فراهم می کند تا تمام ارتباطات خود از جمله ایمیل ، چت ، پیام کوتاه ، برنامه و غیره را در یک داشبورد کاربر پسند سازماندهی کنید.

LiveAgent

LiveAgent امکان ادغام با پلتفرم های پیام رسان اصلی مانند فیس بوک ، توییتر و اینستاگرام را فراهم می کند. این پلتفرم همچنین یک سیستم جامع خرید بلیط ارائه می دهد که شما می توانید به صورت خودکار بلیط ها را رزرو کنید ، به عوامل و تیم های مختلف بلیط اختصاص دهید ، بلیط ها را انتقال دهید و ... .

HubSpot

HubSpot یکی از بهترین نرم افزارهای چت آنلاین است و گزینه ای کاملاً رایگان برای همه ی مشاغلی است که نیاز به یک سیستم آنلاین برای چت با مشتریان می باشد.

با استفاده از چت آنلاین HubSpot شما می توانید پس از گفتگو با مشتری اگر لازم بود، او را به تیم بیزینس دیگری ارجاع دهید.

به علاوه شما می توانید هنگام تنظیم ویجت چت آنلاین ، آن را با برند تجاری خود شخصی سازی کرده و پیام های خوشامدگویی را مخصوص هر کدام از مخاطبان تنظیم کنید.

Olark

Olark یکی دیگر از بهترین نرم افزارهای چت آنلاین است که نصب و راه اندازی آن نیز بسیار راحت و آسان است، بنابراین گزینه خوبی برای مشاغل کوچک است که قبلاً از این چنین خدماتی استفاده نکرده اند. همچنین امکان انجام تنظیمات و خصوصی سازی این نرم افزار برای صاحبان کسب و کارها وجود دارد.

نرم افزارهای چت آنلاین

Zendesk Chat

Zendesk Chat برای شما این امکان را فراهم می کند تا توابع چت آنلاین را به وب سایت یا برنامه کسب و کار خود اضافه کنید. و در زمان واقعی با مشتریان خود صحبت کنید ، گپ های هدفمند و مشتری محور را ذخیره و تجزیه و تحلیل کنید.

ClickDesk

ClickDesk برای مشاغل مختلف شرایطی را فراهم می کند تا به سرعت و به راحتی یک گفتگوی صوتی و تصویری مبتنی بر مرورگر را در وب سایت خود با مشتریان تنظیم کنند.

Social Intents

Social Intents تمام ویژگی هایی را که انتظار دارید در یک نرم افزار چت آنلاین داشته باشید را برای شما فراهم کرده است. همچنین اگر از Slack یا Microsoft Teams در کسب و کار خود استفاده می کنید ، Social Intents برای شما این امکان را فراهم می کند تا مستقیماً از طریق این پلتفرم ها با مشتریان گفتگو کنید.

به این ترتیب از طریق این نرم افزارهای چت آنلاین شما می توانید هر زمان مشتری سوالی دارد، پاسخگوی سوالاتش باشید و ارتباط موثر و کاراتری برقرار نمائید و با آگاهی از خواسته های مشتریان خدمات خود را گسترده تر نمائید.

پرداخت هزینه خرید نرم افزارهای چت آنلاین

اگر شما دوست عزیز قصد دارید که از نرم افزارهای چت آنلاین در وب سایت خود استفاده کنید، و برای پرداخت هزینه آن با مشکل مواجه شده اید، اصلا نگران نباشید. پرداختینو پرداخت هزینه خرید نرم افزار را برای شما عزیزان بر عهده گرفته است. کافیست از طریق لینک زیر درخواست خود را برای ما ارسال نمائید.

برای درخواست پرداخت هزینه ، کلیک کنید!

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت