خرید از سایت CodeCanyon و کسب درآمد ریالی از آن

اگر در زمنیه توسعه وب یا اپلیکیشن‌های تفلن همراه در حال فعالیت هستید، قطعا برای بهبود عملکرد و رفع برخی از مشکلات موجود، به ابزار جانبی، مانند پلاگین و قطعه کدهای آماده نیاز دارید. اما آیا با انواع وب سایت‌هایی که در زمینه فروش پلاگین و کد در حال فعالیت هستند، آشنایی دارید؟ آیا با مجموعه سایت‌هایی که زیر مجموعه ENVATO هستند، مانند CodeCanyon کار کرده‌اید؟ اگر پاسخ شما منفی است، پس در جای درستی قرار دارید. چرا که در این مقاله پرداختینو نحوه خرید از سایت CodeCanyon و کسب درآمد ریالی از آن را به شما عزیزان آموزش می‌دهد. همراه ما باشید.

معرفی سایت CodeCanyon

همان‌طور که گفته شد، وب سایت CodeCanyon یکی از زیرمجموعه‌های ENVATO بوده و در زمینه فروش انواع قطعه کد برنامه نویسی و پلاگین برای پلتفرم‌های مختلف در حال فعالیت است. یکی از مهم‌ترین مزایای که در رابطه با این سایت می‌توان مطرح کرد، امکان فروش در آن و کسب درآمد ریالی است. بنابراین، در عین حالی که شما می‌توانید در این سایت می‌توانید خریدار باشید، می‌تواند به عنوان فروشنده عمل کرده و کسب درآمد آنلاین داشته باشید. در ادامه هم روش خرید از سایت CodeCanyon و هم نحوه کسب درآمد ریالی از آن را به شما آموزش می‌دهیم.

خرید از سایت CodeCanyon و کسب درآمد ریالی از آن

نحوه خرید از سایت CodeCanyon

با توجه به اینکه تنوع محصولات در این سایت بسیار زیاد است، خرید از آن با کمی پیچیدگی همراه است. به همین دلیل به شما توصیه می‌کنیم که از دسته بندی‌هایی که در سایت برای راحتی کاربران قرار داده شده است، استفاده نمایید.

بعد از اینکه محصول مورد نظرتان را پیدا کردید، فراموش نکنید که بخش توضیحات و نظرات در رابطه با آن را مطالعه کنید. جرا که در غیر این صورت ممکن است چیزی را خریداری کنید که پاسخگوی نیاز شما نبوده و یا سایر کاربران از آن رضایت زیادی نداشته‌اند.

بعد از آن، نوبت به پرداخت هزینه خرید از سایت CodeCanyon می‌رسد. با توجه به اینکه این سایت در سطح بین المللی در حال فعالیت است، پس روش‌های مختلفی جهت پرداخت هزینه ارزی نیز در نظر گرفته است. شما می‌توانید برای خرید از سایت CodeCanyon از یکی از روش‌های زیر استفاده کنید:

خرید با ویزا کارت / مسترکارت

امکان خرید با ویزا کارت / مسترکارت در بسیاری از سایت‌های بین المللی مانند CodeCanyon وجود دارد. در صورتی که شما یکی از این انواع کارت‌های اعتباری را داشته باشید، می‌توانید با استفاده از آن‌ها، هزینه خریدتان را پرداخت نمایید.

برای خرید با مستر و ویزاکارت، کلیک کنید!

خرید با پی پال

کیف پول الکترونیکی پی پال ، یکی دیگر از روش‌های خرید از سایت CodeCanyon است. شما می‌توانید از طریق افتتاح حساب پی پال وریفای شده و شارژ حساب پی پال آن به مقدار مورد نیاز، نه تنها از این سایت، بلکه از بسیاری از سایت‌های خارجی خریدتان را انجام دهید.

برای خرید با پی پال، کلیک کنید!

خرید از سایت CodeCanyon توسط پرداختینو

در صورتی که قادر به استفاده از دو روش گفته شده نیستید، می‌توانید پرداخت این هزینه را به ما بسپارید. تنها کافی است که از طریق لینک زیر، درخواستتان را برای کارشناسان ما ارسال کنید. درخواست شما ظرف حداکثر 24 ساعت توسط متخصصین ما بررسی شده و انجام می‌گردد.

پرداخت هزینه خرید از طریق سفارش پرداختینو

خرید از سایت CodeCanyon و کسب درآمد ریالی از آن

کسب درآمد ریالی از CodeCanyon

برای فعالیت در این سایت، کافی است که در زمینه برنامه نویسی و ایجاد پلاگین مهارت داشته باشید. مسلما هرچه بتوانید به صورت تخصصی در این زمینه‌ها فعالیت داشته باشید، شانس شما جهت کسب درآمد نیز بیشتر خواهد بود. پس به شما پیشنهاد می‌کنیم جهت کسب درآمد دلاری ، فعالیت در این سایت را به عنوان یک فریلنسر آغاز کنید. البته، لازم به ذکر است که فروش قطعه کدهای برنامه نویسی و پلاگین‌های مختلف، شرایط منحصر به خودش را دارد. به عنوان مثال، شما حتما باید پشتیبانی و به روز رسانی پلاگین و قطعه کدهایی که می‌فروشید، را تضمین نمایید. بنابراین، در این سایت یک حساب کاربری ایجاد کنید و با مطالعه شرایط و قوانین آن، فعالیتتان را برای کسب درآمد دلاری آغاز کنید.

اما شاید برای شما این سوال مطرح شود که چگونه درآمد ارزی که از این طریق کسب کرده‌اید را به ریال تبدیل کنید؟! خب، جواب این سوال در خدمات ارزی است که توسط شرکت پرداختینو به شما عزیزان عرضه می‌شود. شما می‌توانید با خدمت نقد کردن درآمد ارزی ، نه تنها کسب درآمد ریالی از سایت CodeCanyon ، بلکه سایر سایت‌های خارجی را نقد کنید. تنها کافی است که از طریق لینک زیر درخواست خود را برای ما ارسال نمایید:

برای نقد کردن درآمد ارزی خود از طریق یکی از روش های بالا در پرداختینو، کلیک کنید!

توجه: افرادی که در حال حاضر حساب پی پال دارند، می‌توانند از این حساب جهت دریافت درآمد ارزی خود استفاده کنند. و در صورت نیاز از طریق لینک بالا، تبدیل دلار پی پال به ریال را انجام دهند.

نتیجه گیری

خرید از سایت CodeCanyon برای افرادی نیاز است که در زمینه طراحی و توسعه سایت، توسعه اپلیکیشن و برنامه‌های مختلف در حال فعالیت هستند. نکته مثبتی که در رابطه با این سایت وجود دارد این است که امکان کسب درآمد دلاری را برای افراد به صورت فریلنسری فراهم کرده است. بنابراین، در صورتی که در این زمینه تخصص و مهارت دارید، حتما شانس خود را برای کسب درآمد ریالی از سایت CodeCanyon امتحان کنید.

 

 

 

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت