آموزش تصویری خرید از فروشگاه آنلاین tvc-mall.com

شما به خرید از کدامیک از فروشگاه‌های آنلاین خارجی علاقه‌مند هستید؟ تجربه‌ی خرید از کدام فروشگاه‌ها را داشته‌اید؟ آیا از فروشگاه های اینترنتی چینی خرید می‌کنید؟ KOODINGو دبنهامز چطور؟ تا کنون به وب سایت tvc-mall.com سر زده‌اید؟ آیا مایلید از این فروشگاه آنلاین خرید کنید؟ در این مقاله با پرداختینو همراه شوید تا نحو‌ه‌ی خرید از tvc-mall.com را به شما آموزش دهیم.

آشنایی با وب سایت tvc-mall.com

فروشگاه آنلاین tvc-mall.com در سال 2008 راه اندازی شد و یک شرکت تجارت الکترونیکی بین المللی است که به صورت عمده به فروش محصولات جانبی تلفن همراه می‌پردازد. شما می‌توانید در این وبسایت هر گونه گجت و ابزار مورد نیاز که در ارتباط با تلفن همراه است را پیدا کنید. در بخشی از سایت نیز محصولات پرفروش قرار داده شده است که می‌توانید از آن‌ها نیز بازدید کنید. در ادامه‌ی این مقاله برای شما عزیزان خواهیم گفت که چگونه از این وب سایت خرید نمائید. پس همچنان با ما همراه باشید.

tvc-mall.com

آموزش گام به گام تصویری خرید از وب سایت tvc-mall.com

در این بخش از مقاله خواهید آموخت که چگونه از فروشگاه آنلاین tvc-mall.com خرید کنید و پرداخت هزینه‌ی آن را نیز انجام دهید.

گام اول : ابتدا به وب سایت آن به آدرس tvc-mall.com وارد شوید. زمانی که به صفحه‌ی اصلی سایت وارد شدید، طبق آنچه در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، محصولات سایت دسته بندی شده‌اند و در قالب یک منو قرار گرفته اند و هر منو شامل یک زیرمنو می‌باشد و در زیرمنوها نیز محصولات مربوط به همان دسته قرار گرفته است.

شما بر اساس آیتمی که برای خرید در نظر گرفته‌اید در منوها جستجو کنید و پس از ورود به آن زیرمنو از دسته محصولات، آیتم مورد نظر را انتخاب کنید.

گام دوم : در این جا ما از منوی Wholesale Categories (دسته محصولات عمده) گزینه‌ی Cell Phone Accessories را انتخاب کرده‌ایم و از میان محصولات موجود قصد خرید Power bank را داریم. پس آن را انتخاب می‌کنیم. در صفحه‌ی بعد محصولات موجود از این زیرمنو را به شما نشان خواهد داد.

tvc-mall.comگام سوم : در این مرحله از میان آیتم‌هایی که به شما نشان داده می‌شود، آیتم مورد نظر خود را انتخاب کنید تا وارد صفجه‌ی مربوط به مشخصات آن شوید. در صفحه‌ی مربوط به مشخصات محصول، قیمت آن به شما نشان داده می‌شود. در این صفحه می‌توانید مشخصات دیگری را از جمله کیفیت آن را انتخاب کنید و همچنین تعداد مورد نظر از آن محصول را.

tvc-mall.com

توجه کنید که در صورتی که تعداد بیشتری از آن آیتم را خریداری نمائید، درصد بیشتری تخفیف روی قیمت آن برای شما در نظر گرفته می‌شود. پس از انتخاب این موارد، گزینه‌ی  Buy Now را کلیک کنید تا وارد مرحله‌ی بعد شوید.

tvc-mall.comگام چهارم : در این مرحله از شما خواسته می‌شود که در این وب سایت حساب کاربری ایجاد کنید یا اینکه در وب سایت به عنوان مهمان به خرید خود ادامه دهید. در صورتی که فعلا مایل به ایجاد اکانت نیستید می‌توانید گزینه‌ی  Checkout as Guest را انتخاب کنید تا وارد مرحله‌ی بعد شوید.

tvc-mall.comگام پنجم : در مرحله‌ی پنجم شما یکی از روش‌های پرداخت را برای پرداخت هزینه انتخاب می‌کنید و سپس مشخصات پرداخت خود را وارد نموده و به این ترتیب پرداخت هزینه را انجام داده و آیتم مورد نظرتان را از وب سایت tvc-mall.com خریداری می‌کنید.

tvc-mall.comپرداخت هزینه‌ی خرید از فروشگاه tvc-mall.com

اگر به دلایلی پرداخت آنلاین هزینه به روشی که گفته شد برای شما مقدور نمی‌باشد یا کارت‌ اعتباری در اختیار ندارید، می‌توانید پرداخت هزینه‌ی خرید از این فروشگاه اینترنتی را به ما بسپارید. همکاران ما در گروه پرداختینو در کوتاه‌ترین زمان ممکن پرداخت هزینه را برای شما انجام خواهند داد.

بیشتر بدانید : خرید از فروشگاه اینترنتی دبنهامز (debenhams) با کارت شتاب

برای این منظور شما باید ابتدا به وب سایت پرداختینو وارد شوید و حساب کاربری ایجاد کنید. پس از آن با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور، به حساب کاربریتان وارد شوید. بعد از اینکه احراز هویت انجام شد، می‌توانید در پنل کاربری خود سفارش خود را برای ما ثبت کنید و لینک پرداخت را نیز برای ما ارسال نمائید تا ما پرداخت هزینه را برای شما انجام دهیم.

شرکت پرداختینو ارائه دهنده‌ی کلیه‌ی خدمات پرداخت‌های ارزی بین المللی، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان برای نقل و انتقالات ارزیتان می‌باشد. در صورت نیاز به هر گونه مشاوره در این زمینه با ما تماس بگیرید.

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت