نقد کردن حساب های لیمیت شده پی پال

بسیاری از صاحبان کسب و کارها و یا افرادی که تراکنش ها و نقل و انتقالات بین المللی زیادی دارند، درگاه پرداخت الکترونیکی پی پال را برای پرداخت های خود انتخاب می کنند و روز به روز نیز بر تعداد کاربران پی پال نیز افزوده می شود. با وجود مزیت های بسیار این درگاه پرداخت، گاهی کاربران با مشکلاتی در ارتباط با پی پال مواجه می شوند که یکی از این مشکلات عبارتند از مشکل لیمیت شدن حساب پی پال. ممکن است شما دوست عزیز نیز تا کنون با این مشکل مواجه شده باشید. در چنین مواقعی قطعا دچار استرس شده اید و نمی دانید که برای نقد کردن حساب های لیمیت شده پی پال خود چکار کنید. برای حل این مشکل با پرداختینو همراه شوید و این مقاله را تا پایان به دقت مطالعه کنید.

لیمیت حساب پی پال

لیمیت شدن حساب پی پال، مشکلی است که گاها کاربران با آن مواجه می شوند و برای نقد کردن حساب های خود دچار مشکل می شوند. به خصوص اگر موجودی حسابشان مبلغ قابل توجهی باشد بسیار نگران خواهند شد.

دوستان، در چنین شرایطی اصلا نگران نباشید. ما در تیم پرداختینو می توانیم نقد کردن حساب های لیمیت شده پی پال را برای شما انجام دهیم.

نقد کردن حساب های لیمیت شده پی پال

نقد کردن حساب های لیمیت شده پی پال

برای این منظور نیروهای متخصص و کارآزموده ی ما در مجموعه ی پرداختینو ابتدا حساب شما را مورد بررسی قرار می دهند، سپس در صورت امکان و بدون وجود مشکلاتی نظیر نقض قوانین پی پال، با کسر درصدی به عنوان کارمزد، معادل ریالی باقی مانده حساب شما را بین 8 تا 45 روز ، به حسابتان واریز می کنند.

برای این منظور کافیست به وب سایت ما مراحعه نمائید و با ثبت سفارش خود، درخواست خود را برای ما ارسال نمائید.

در صورتی که عملیات نقد کردن حساب های لیمیت شده پی پال با موفقیت انجام نشود، کارمزد چه می شود؟

این سوالی است که ممکن است برای بسیاری از کاربران پیش بیاید و بابت آن نگران باشند.

دوستان گرامی، برای این مسئله اصلا نگران نباشید، پرداختینو با توجه به قوانین و سیاست های کاری خود در صورتی که با چنین مشکلی مواجه شود و عملیات رفع لیمیت حساب پی پال و نقد کردن حساب های لیمیت شده پی پال با موفقیت انجام نشود، کارمزد دریافت شده را به صورت تمام و کمال به حساب شما باز خواهد گرداند.

هزینه ی کلی استفاده از این سرویس

به طور کلی برای نقد کردن حساب های لیمیت شده پی پال و تبدیل آن به ریال دو هزینه به صورت جداگانه کسر می شود. هزینه ی اول مربوط می شود به کارمزد که چیزی حدود 30 درصد موجودی حساب پی پال است و هزینه ی دوم مربوط می شود به نرخ تبدیل به ریال.

دوستان عزیز، برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید مقاله ی محاسبه ی کارمزد پی پال را مطالعه کنید.

شرکت پرداخت های ارزی بین المللی پرداختینو ، جز معدود شرکت هایی است که نقد کردن حساب های لیمیت شده را از کشورهای مختلف و برای اکانت های مختلف پی پال انجام می دهد. بنابراین عزیزان، شما می توانید روی کمک ما در این زمینه حساب کنید و با خیال راحت نقد کردن حساب های لیمیت شده پی پال خود را به ما بسپارید.

در ارتباط با نقد کردن حساب های لیمیت شده پی پال نکاتی وجود دارد که باید آن ها را ر نظر داشته باشید. در ادامه به ذکر این نکات پرداخته ایم. آن را با دقت مطالعه کنید.

نقد کردن حساب های لیمیت شده پی پال

به این نکات توجه کنید

  • قبل از انجام عملیات رفع لیمیت حساب پی پال شما، ابتدا حسابتان توسط متخصصان ما در تیم پرداختینو بررسی می شود، در صورتی ک امکان رفع لیمیت برای شما وجود داشته باشد، برای این کار اقدام خواهد شد.
  • اگر از زمانی که حساب شما لیمیت شده است، 180 روز گذشته باشد، می توان برای رفع لیمیت آن اقدام کرد.
  • توجه کنید که اگر حسابتان هک شده باشد، رفع لیمیت آن توسط مجموعه پرداختینو بررسی و انجام نخواهد شد.

سخن آخر

با افزایش کاربران پی پال، روز به روز بر تعدا افرادی که حساب آن ها به دلایلی لیمیت می شود نیز افزوده می شود.

ما معتقدیم که نکات مربوط به جلوگیری از لیمیت حساب پی پال را رعایت کنید تا با مشکل لیمیت حساب مواجه نشوید.

اما در صورتی که به دلایلی حساب شما لیمیت شد، اصلا نگران نباشید و با خیال آسوده نقد کردن حساب های لیمیت شده پی پال را به ما بسپارید. تیم پرداختینو پس از انجام بررسی های لازم، در صورت امکان برای رفع لیمیت حساب شما اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

از توجه و همراهی شما عزیزان تا پایان این مقاله بسیار ممنون و سپاسگزاریم.

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت