چگونه خرید از تم فارست را انجام دهم؟

سایت تم فارست (ThemeForest) بخشی از انواتو مارکت، یا همان Envato Market است. در ThemeForest می‌توانید قالب‌های HTML و همچنین تم‌هایی برای محصولات محبوب CMS مانند وردپرس (Wordpress)، جوملا (Joomla) و دروپال (Drupal) را خریداری کرده و یا بفروشید. قیمت‌ها بر اساس پیچیدگی، کیفیت و استفاده از فایل، تعیین می‌شوند. این سایت، بزرگترین بازار در نوع خود و خانه‌ای برای جامعه شلوغ طراحان و برنامه‌نویسان وب سایت می‌باشد. در ادامه، پرداختینو روش خرید از تم فارست را به شما عزیزان آموزش می‌دهد. 

خرید از تم فارست

معرفی سایت تم فارست (ThemeForest)

از آنجا که تم فارست زیر مجموعه‌ای از انواتو مارکت می‌باشد، بهتر است کمی هم از انواتو بدانید. Envato Market مجموعه‌ای از بازارهای اینترنتی و آنلاین برای تم است، که در آن افراد و تیم‌های بسیار خلاقی، هنرها و کارهای دیجیتال خود را برای کمک به شما جهت تحقق بخشی به ایده‌هایتان، به فروش می‌رسانند. بنابراین، فرقی نمی،کند که برای خرید از تم فارست یا سایر سایت‌ها، چه محصول دیجیتالی را مد نظر دارید. هر چیزی، از کارهای فوتوشاپی و فیلمبرداری گرفته تا مضامین و تم‌ها و افزونه‌های پیشرفته وردپرس در این سایت قابل خریداری هستند.

اکنون که با انواتو آشنا شدیم، بهتر است بگوییم که تم فارست نیز عملکردی مشابه به انواتو دارد. اگر شما یک وب مستر بوده و یا دارای وب سایتی هستید که برای بهتر شدن آن مدام در تلاشید، خرید از تم فارست را به شما پیشنهاد می‌کنیم. شما می‌توانید از انواع تم‌ها، طرح‌های گرافیکی، قالب‌ها و انواع طراحی‌های منحصر به فرد در این سایت استفاده کرده و خریداری کنید.

در یک جمله: رویای توسعه بی نظیر  و زیباسازی چشم نواز وب سایتی که در دست دارید، با خرید از تم فارست (ThemeForest) ، به سادگی به حقیقت خواهد پیوست.

مزایای خرید از تم فارست (ThemeForest)

در اینجا برخی از جوانب مثبت در مورد فروش تم‌ها در ThemeForest آشنا شوید.

1. کیفیت بالای محصولات دیجیتالی

نگرانی از کیفیت محصول خریداری شده به صورت آنلاین، یکی از دغدغه‌های همیشگی افراد است. این نگرانی زمانی که صحبت از کالای دیجیتال می‌شود، بیشتر نیز خواهد شد. اما خوشبختانه این دغدغه و نگرانی در رابطه با خرید قالب از تم فارست وجود ندارد. چرا که کلیه محصولاتی که در این سایت برای فروش قرار داده می‌شوند، از فیلترهای متنوع رد شده و کیفیت آنها تضمین می‌شود.

2. تنوع قیمت در تم فارست

Envato به شما امکان انتخاب می‌دهد. محصولاتی که در این سایت به فروش می‌رسند، تنوع زیادی داشته و قیمت‌های متفاوتی دارند. بنابراین‌ با هر بودجه‌ای، امکان خرید از تم فارست برای شما وجود دارد. 

 

3. کسب درآمد آنلاین

یکی از روش‌های کسب درآمد دلاری در ایران و به طور کلی کسب درآمد از اینترنت ، فروش تم، قالب، افزونه و ... در سایت تم فارست می‌باشد. در حال حاضر بسیاری از حرفه‌ای‌ترین افراد، برای افزایش درآمد خود و فروش قالب از این پلتفرم استفاده می‌کنند. چرا که با توجه به ترافیک ماهیانه بیش از 9 میلیونی که دارد، شانس شما را برای کسب درآمد آنلاین بیشتر می‌کند.

خرید از تم فارست

4. کسب درآمد با پشتیبانی در سایت تم فارست

اگر می‌خواهید درآمدتان را چندین برابر کنید، بهتر است که علاوه بر فروش محصول به ارائه خدمات پشتیبانی نیز فکر کنید. چرا که این روزها بسیاری از افراد برای یافتن پاسخ سوال خود، به دنبال یک فرد همیشه در دسترس می‌باشند. خصوصا اگر شخص مورد نظر قادر به حل مشکلات تخصصی باشد. 

5. جامعه بزرگ تم فارست

و آخرین مزیت این سایت، جامعه اطراف Envato است. شما بخشی از آن می‌شوید. شما فرصتی پیدا می‌کنید تا با برنامه‌نویسان که علاقه‌ای مشابه  شما دارند، صحبت کرده، از آن‌ها بیاموزید، افکار خود را به اشتراک بگذارید و ایده‌های خلاقانه بگیرید.

نحوه خرید از تم فارست (ThemeForest)

با وجود اینکه این وب سایت فرصت‌های زیادی در اختیار افراد چه در زمینه فروش و چه در زمینه خرید قرار می‌دهد، اما هنوز هم بسیاری از افراد با نحوه استفاده و خرید از تم فارست آشنایی ندارند. برای خرید اقلام خود در این سایت می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

تمامی این پرداخت‌ها با کلیک روی آن‌ها، در پرداختینو در دسترس هستند و می‌توانید از یکی از این روش‌ها پرداخت خود را انجام دهید.

چنانچه پرداخت از هریک از روش‌های بالا برای شما مقدور نبود، نگران نباشید. به ما از طریق تیکت، سفارش پرداخت خود را اعلام کرده و با یک کارت بانکی، پرداخت خود را از طریق پرداختینو به انجام برسانید.

پرسش و پاسخ

    مقالات مرتبط

    عضویت در خبرنامه سایت