نکات مهم در مورد کار با اکانت پی پال در ایران که باید بدانید

همانطور که می دانید، یکی از موارد تحریم آمریکا علیه کشور عزیزمان ایران، ممنوعیت هایی است که در زمینه ی استفاد از شرکت های ارائه دهنده خدمات مالی بین المللی می باشد. به همین دلیل شما نمی توانید از داخل کشور از سیستم پرداخت های ارزی پی پال استفاده کنید و ممکن است با پیامدهای احتمالی همراه باشد. بنابراین خوب است نکات مهم در مورد کار با اکانت پی پال در ایران را بدانید. پس با پرداختینو همراه شوید.

از آنجا که درگاه پرداخت اینترنتی پی پال بسیار شرایط سخت گیرانه ای دارد، به محض اینکه تشخیص بدهد تراکنشی از ایران در حال انجام است، بلافاصله حساب آن کاربر را مسدود یا لیمیت کرده و موجودی حساب او را ضبط می کند. بنابراین برای اینکه متضرر نشوید، لازم است که نکات مهم در مورد کار با اکانت پی پال در ایران را بدانید.

کار با اکانت پی پال در ایران

کار با اکانت پی پال در ایران : پیامدهای احتمالی کار با حساب پی پال در ایران

در این بخش از مقاله به نکات بسیار مهمی در مورد کار با اکانت پی پال در ایران اشاره کرده ایم که لازم است حتما از آن ها آگاهی داشته باشید تا نه تنها با هیچ مشکل خاصی در این مورد مواجه نشوید، بلکه متوجه ضرر مالی نیز نشوید.

  • زمانی که شما از VPN ، برای اتصال به حساب پی پال خود استفاده می کنید، اگر حتی برای لحظاتی، VPN قطع شود و پیپ ال متوجه خواهد شد و حساب شما لیمیت خواهد شد. پس به این نکته توجه داشته باشید.  این مورد یکی از نکات مهم در مورد کار با اکانت پی پال است.
  • وجود هر گونه اطلاعات مرتبط با ایران از جمله، آدرس، شماره تلفن و ... می تواند پی آمدهایی را به همراه داشته باشد و منجر به لیمیت شدن حساب پی پال شما شود. بنابراین یکی از نکات مهم در مورد کار با اکانت پی پال در ایران مربوط به اطلاعاتی می شود که وارد می کنید.
  • اگر پولی را از طریق پی پال از منبعی دریافت می کنید که از آن منبع کاملا مطمئن نیستید، ممکن است با مشکل مواجه شوید. به این علت که همانطور که گفتیم، درگاه پرداخت اینترنتی پی پال بسیار دقیق عمل می کند و اگر مبدا ارسال کننده ی پول تحریم باشد و تحریم ها را درو زده باشد، پی پال می تواند این مسئله را متوجه شود و آن تراکنش را به حالت تعلیق درآورد. یا اینکه حساب شما را لیمیت کند. پس این نکته را نیز به عنوان یکی دیگر از نکات مهم در مورد کار با اکانت پی پال در نظر داشته باشید.
  • انجام تراکنش هایی که با مبلغ بیشتر از اعتبار فعلی اکانت پی پال خود می خواهید انجام دهید. در این صورت پی پال ممکن است اکانت شما را محدود کند. موارد دیگری نیز می توانید در این زمینه دخیل باشد مثل، مدت زمانی که از ایجاد اکانت شما می گذرد و یا میزان تراکنش هایی که با اکانت خود انجام داده اید.

در این صورت پی پال تراکنش مورد نظر را به مدت 24 ساعات به حالت تعلیق در خواهد آورد و از شما درخواست می کند تا مدارک خود به عنوان صاحب تراکنش برای اثبات عملکرد خود ارائه دهید. در صورتی که مشکل شما به این روش حل نشود، پی پال حساب شما را لیمیت خواهد کرد.

کار با اکانت پی پال در ایراناین مواردی که ذکر شد همگی نکات مهم در مورد کار با اکانت پی پال در ایران می باشد که لازم است آن ها را در نظر داشته باشید تا اکانت شما لیمیت نشود و موجودی حساب شما توسط پی پال ضبط نگردد.

کلام آخر

در این مقاله برای شما عزیزان مطالبی را عنوان کردیم در خصوص اینکه زمانی که از کشور ایران بخواهید با اکانت پی پال خود کار کنید، باید این نکات را مورد توجه قرار دهید چرا که کشور ما توسط آمریکا تحریم شده است و درگاه پرداخت پی پال در این زمینه بسیار دقیق عمل می کند و اگر کشوری که تحریم است در تراکنشی مداخله داشته باشد، تراکنش را به حالت تعلیق درآورده و در صورتی که مشکل وی حل نشود، اکانت صاحب حساب پی پال لیمیت خواهد شد.

از توجه و همراهی شما عزیزان تا پایان این مقاله بسیار سپاسگزاریم. در صورتی که با سوال یا مشکلی مواجه هستید، حتما با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید.

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت