معرفی بهترین اپلیکیشن های کسب درآمد ارزی در سال 2021

امروزه با وجود اینترنت و اپلیکیشن‌های متنوعی که در زمینه‌های مختلفی ارائه شده است، کاربران در انتخاب یک اپلیکیشن خوب برای کسب درآمد با مشکل مواجه شده‌اند. اگر شما هم به دنبال راه‌های مناسب برای به دست آوردن پول از طریق اینترنت و تلفن همراه خود هستید، مقاله‌ی درستی را برای مطالعه انتخاب کرده‌اید.

با پرداختینو همراه شوید تا شما را با بهترین اپلیکیشن های کسب درآمد در سال 2021 آشنا کنیم.

بیشتر بدانید : 

خرید از سایت CodeCanyon و کسب درآمد ریالی از آن

نحوه کسب درآمد از یوتیوب

با بهترین اپلیکیشن های کسب درآمد در سال جدید آشنا شوید

در این بخش از مقاله برخی از بهترین اپلیکیشن های کسب درآمد را برای شما معرفی خواهیم کرد که این اپلیکیشن‌ها نه تنها پرکاربردترین هستند، بلکه روش پرداخت در همه‌ی آن‌ها تقریبا مشابه است.

بهترین اپلیکیشن های کسب درآمد

اپلیکیشن‌های Freelancing

یکی از اپلیکیشن‌های فریلنسری، Upwork است که افراد حرفه‌ای مستقل را به کسب و کارهایی که می‌خواهند با فریلنسرها برای انجام پروژه‌های آنلاین در ارتباط باشند، متصل می‌کند.

اگر شما می‌خواهید در این زمینه فعالیت کنید، می‌توانید یک پروفایل در Upwork ایجاد کنید و شروع کنید از طریق انجام اینگونه خدمات به فریلنسرها و کارفرمایان، به کسب درآمد بپردازید.

برخی از این دسته خدمات عبارتند از :

  • طراحی گرافیک
  • نویسندگی
  • برنامه نویسی
  • طراحی صفحات وب
  • سئو SEO

Task Rabbit

یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های کسب درآمد در سال 2021 اپلیکیشن Task Rabbit می‌باشد. Task Rabbit یک برنامه‌ی کاربردی است که به ازای کمک به افراد برای انجام کارهایشان به شما پول پرداخت می‌کند. کارهایی از قبیل تمیزکاری، نقل و انتقال، خرید و ارسال اقلام مختلف و ... در محدوده‌ی خودتان.

برای کسب درآمد از طریق این اپلیکیشن باید سن شما حداقل 21 سال باشد. همچنین یک حساب بانکی و کارت اعتباری یا دبیت کارت در اختیار داشته باشید.

اینکه چه مقدار درآمد از طریق این اپلیکیشن به دست خواهید آورد به سه فاکتور زیربستگی دارد :

  • مهارت
  • مکان
  • نوع تسک

اپلیکیشن Bambino

این اپلیکیشن به والدین کمک می‌کند تا با پرستاران کودک از نزدیک در ارتباط باشند. اگر رابطه‌ی شما با کودکان خوب است، می‌توانید در این اپلیکیشن به عنوان یک پرستار کودک ثبت نام کنید و حساب کاربری ایجاد کنید تا از این طریق به کسب درآمد بپردازید. برای این منظور شما نیاز به یک تلفن همراه هوشمند دارید به علاوه‌ی یک اکانت فیسبوک.

اگر سن شما کمتر از 18 سال است، رضایت نامه‌ی والدین شما برای انجام این کار نیاز است.

به این ترتیب فکر می‌کنید درآمد شما از طریق اپلیکیشن  Bambino چقدر خواهد بود؟ درآمد شما حدود 12 تا 25 دلار در هر ساعت خواهد بود و محاسبه‌ی زمان کارکرد شما به صورت اتوماتیک از طریق این اپلیکیشن انجام می‌شود و معادل آن به شما پرداخت می‌شود.

بهترین اپلیکیشن های کسب درآمد

بیشتر بدانید : کسب درآمد دلاری در ایران

BookScouter

اگر شما اهل مطالعه هستید و کتاب‌های زیادی دارید که قصد دارید آن‌ها را بفروشید، این اپلیکیشن یکی از بهترین برنامه‌های کاربردی است که می‌توانید با استفاده از آن از طریق BookScouter درآمد کسب کنید. این اپلیکیشن به شما کمک می‌کند تا شما تنها با یک سرچ ساده کتاب‌های خود را با بالاترین قیمت پیشنهادی بفروشد.

علاوه بر این، شرکت ارائه دهنده این اپلیکیشن در ازای معرفی دوستان تان برای استفاده از این اپلیکیشن به شما پاداش می‌دهد.  

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت