تفاوت کردیت کارت مجازی و فیزیکی چیست؟

قطعا شما هم تا کنون اخبار زیادی در مورد سرقت های آنلاین از کارت های اعتباری هنگام پرداخت با آن ها شنیده اید و حتی ممکن است با افرادی مواجه شده باشید که از خالی شدن ناگهانی حساب بانکی خود گه مند و ناراحت بوده اند. این مسئله می تواند برای همه ی دارندگان کارت های اعتباری یا کردیت کارت ها بغرنج و ناراحت کنند باشد چرا که آن ها همواره نگران این مسئله هستند که نکند در هر بار خریدی که با استفاده از کارت خود انجام می دهند، موجودی حسابشان به یکباره صفر شود. پس حتما می پرسید در این شرایط، برای رفع این مشکل راهکار چیست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوئیم که بهتر است از کارت مجازی استفاده کنید. آیا می دانید تفاوت کردیت کارت مجازی و فیزیکی چیست؟ در این مقاله با پرداختینو همراه شوید تا شما را با تفاوت این دو کارت آشنا کنیم.

همانطور که پیش تر گفتیم، بسیاری از کاربران هستند که برای استفاده از کارت های اعتباری فیزیکی خود با مشکل مواجه هستند و در مورد مسائل امنیتی آن دچار نگرانی هستند. برای این دسته از عزیزان مطالبی که در این مقاله مطالعه خواهید کرد را تهیه کرده ایم و از ویژگی ها، امکانات و مزیت های کارت های اعتباری مجازی برای آن نکاتی را آورده ایم تا با آگاهی بیشتر و دید بهتر به انتخاب بپردازند.

کردیت کارت مجازی و فیزیکی

با تفاوت های کردیت کارت مجازی و فیزیکی آشنا شوید

در این بخش از مقاله به برخی از تفاوت ای کردیت کارت مجازی و فیزیکی اشاره می کنیم تا با درک تفاوت های این دو نوع کارت متوج شوید که چرا لازم است به جای کارت های اعتباری فیزیکی از کارت های اعتباری مجازی استفاده کنید.

همانطور که می دانید کردیت کارت های فیزیکی از جنس پلاستیک هستند و دارای خاصیت فیزیکی می باشند، اما کارت های اعتباری مجازی موجودیت فیزیکی ندارند. اما کردیت کارت های مجازی نیز دارای مشخصات کارت های فیزیکی از جمله : شماره کارت، کد CVV2 ، تاریخ انقضا و ... می باشد.

نحوه ی صدور کارت های اعتباری مجازی از طریق ایمیل می باشد. در حقیقت به محض درخواست برای صدور کارت های اعتباری مجازی، کارت مجازی شما، به ایمیلتان ارسال می شود.

بنابراین از جمله تفاوت های کردیت کارت مجازی و فیزیکی این است که یک کارت اعتباری مجازی، مانند کارت اعتباری فیزیکی در دسترس شما قرار ندارد و کردیت کارت مجازی به صورت دیجیتالی قابل استفاده می باشد.

در مقابل کارت های اعتباری فیزیکی در پایانه های پرداخت قابل استفاده می باشد.

از دیگر تفاوت های کردیت کارت مجازی و فیزیکی این است که کارت های اعتباری مجازی دارای یک سیستم کنترل مالی تعبیه شده در برنامه آنف به صورت دیجیتالی می باشد و این سیستم کنترل مالی هم سرعت انجام تراکنش ها را افزایش می دهد و هم خطا در پردازش ها را به حداقل می رساند.

کردیت کارت مجازی و فیزیکی

یکی دیگر از تفاوت های کردیت کارت های مجازی و فیزیکی مربوط به حافظه ی نگهداری اطلاعات پردازش در آن ها می باشد. در این نوع کارت ها هیچ محدودیتی برای ذخیره اطلاعات مربوط به تراکنش های مالی وجود ندارد و همه ی این اطلاعات با جزئیات کامل در این سیستم نگهداری می شود.

از جمله دیگر تفاوت های کردیت کارت مجازی و فیزیکی این است که، برای کارت های اعتباری مجازی قابلیت برنامه ریزی برای میزان اعتبار یک کارت و مچنین میزان پرداخت ها و یا حداکثر میزان برداشت وجود دارد. ب این ترتیب امکان سرقت از این نوع کار های اعتباری و کلاهبرداری های اینترنتی به شدت کاهش می یابد.

این مواردی که گفته شد، از مهم ترین تفاوت های کردیت کارت مجازی و فیزیکی بود.

ممکن است با مطالعه ی این مقاله و آگاهی از مزیت های کردیت کارت های مجازی نسبت به کردیت کارت های فیزیکی ، شما دوست عزیز نیز تصمیم گرفته باشید که از امکانات این نوع کردیت کارت ها بهره مند شوید. برای این منظور می توانید صدور کارت اعتباری مجازی را از ما در تیم پرداختینو بخواهید.

خدمت تیم پرداختینو برای صدور کردیت کارت مجازی

اگر مایلید که برای انجام پرداخت های بین المللی خود با امنیت هر چه بیشتر و امکانات بهتر، از کارت های اعتباری مجازی استفاده کنید، از طریق لینک زیر سفارش خود را برای ما ثبت کنید.

برای درخواست سفارش کردیت کارت مجازی، کلیک کنید!

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت