نکات سفارش وب مانی | موارد سفارش وبمانی را بدانید

وب مانی به عنوان یکی از مشهورترین درگاه‌های پرداخت الکترونیکی، خدمات متفاوت و مناسبی را ارائه می‌دهد. اگر شما یک کاربر حساب وب مانی هستید، یا تازه به دنبال ایجاد یک حساب وب مانی هستید، لازم است نکات سفارش وب مانی را بدانید، چراکه کاربران برای انجام پرداخت‌ها و امور مختلف اینترنتی خود از طریق وب مانی، ملزم به ثبت سفارش هستند. در ادامه پرداختینو این نکات را برای سفارش در وب مانی، شرح می‌دهد.

نکات سفارش وب مانی

در وب مانی برای عملیات‌هایی همچون خرید و پرداخت، افتتاح حساب، و شارژ حساب وب مانی نیاز است که سفارش خود را انجام دهید. پرداختینو ثبت این سفارشات را از شما می‌پذیرد، از این رو می‌توانید با ثبت هریک از این سفارش‌ها در این سایت، عملیات مورد نظر خود را به انجام برسانید. برای انجام سفارش هر یک از این عملیات، بهتر است نکات سفارش وب مانی را بدانید.

نکات سفارش وب مانی

نکات سفارش وب مانی برای "افتتاح حساب وب مانی"

  1. برای ثبت درخواست سفارش برای افتتاح یک حساب وب مانی، لازم است ابتدا در سایت ثبت نام کنید. پس از احراز هویت و ارسال مدارک در قسمت مورد نظر، پرداختینو سفارش شما را تایید کرده و در نهایت شما صاحب یک حساب وب مانی خواهید شد.
  2. لازم به ذکر است که، برای استفاده کامل از خدمات وب مانی و بدون داشتن محدودیت، توصیه می‌شود حساب‌های الکترونیکی به حساب‌های وریفای شده تبدیل شوند. از این رو، حساب خود را با وریفای کردن می‌توانید حرفه‌ای کنید. در پرداختینو ما برای شما افتتاح حساب فول وریفای وبمانی را انجام می‌دهیم.
اگر نیاز به افتتاح حساب وب مانی دارید، هم اکنون در پرداختینو این قابلیت به سادگی امکان پذیر است. برای سفارش افتتاح حساب وب مانی کلیک کنید.

 

نکات سفارش وب مانی برای "شارژ حساب وب مانی"

  1. اگر اولین بار است که از طریق سایت پرداختینو می‌خواهید برای شارژ حساب وب مانی ثبت سفارش انجام دهید، ابتدا نیاز است که مدارک احراز هویت خود را که در سایت ذکر شده، مانند کارت ملی، تلفن ثابت و کد پستی را برای ما در قسمت ثبت نام و احراز هویت ارسال کنید.

  2. اگر نیاز دارید که حساب وب مانی خود را شارژ کرده یا به آن پول واریز کنید، و این کار را با کد امنیتی انجام دهید، لازم است حتما در توضیحات سفارش این مطلب را قید کنید.

  3. اگر می‌خواهید حساب وب مانی خود را با دلار شارژ کنید و یا در واقع ارز دلار به حساب خود واریز کنید، نیاز است شماره کیف پول وب مانی ای را برای ما ارسال کنید که با حرف Z شروع می‌شود.
  4. تایید اعتبار شخص مورد نظر، برعهده پرداختینو نمی‌باشد. (لطفا قبل از پرداخت و ثبت سفارش این نکته را به یاد داشته باشید که در صورت عدم دریافت خدمات یا سرویس مورد نظرتان، سایت پرداختینو هیچگونه مسئولیتی را به عهده نخواهد گرفت. همچنین قادر به پیگیری‌های بعدی در مورد این عملیات‌ها نخواهد بود.)
  5. پرداختینو تنها عملیات پرداخت محصول، کالا یا سرویس مورد نظر کاربران را انجام می‌دهد. جدا از عملیات پرداخت‌ها، پرداختینو مسئول پیگیری‌ها و تایید انجام خرید و فروش‌ها و یا انتقالات نخواهد بود.
اگر نیاز به شارژ وب مانی دارید، هم اکنون در پرداختینو این قابلیت به سادگی امکان پذیر است. برای سفارش شارژ حساب وبمانی کلیک کنید.

 

نکات سفارش وب مانی

نکات سفارش پرداخت وب مانی برای "خرید با وب مانی"

  1. برای پرداخت هزینه‌های خرید خود به صورت آنلاین و الکترونیکی، این نکته را مد نظر داشته باشید که به ازای هر پرداخت و تراکنش‌های جداگانه (منظور خریدهای متعدد است، مثلا اگر امروز دو بار خرید داشته اید و یا هرروز یک محصول را خریداری می‌کنید و یا از سایت‌های متفاوت در یک زمان خرید انجام دهید و در نهایت اگر از یک سایت دو بار با فاصله زمانی خرید کرده‌اید)، نیاز به ثبت سفارش مجزا در پرداختینو دارید. در واقع، اگر دو فاکتور خرید در یک سایت دارید لازم است که به ازای هر کدام از آن‌ها فرم سفارش جداگانه‌ای تکمیل و ثبت شود.
  2. لازم است مجددا یاد آور شویم که پرداختینو در ثبت این سفارشات، تنها برای عملیات پرداخت شما را یاری خواهد کرد و در صورت ایجاد هرگونه اشکال در روند خرید محصول مورد نظرتان و یا دریافت نکردن سرویس یا خرید مد نظر، این سایت هیچ مسئولیتی در قبال این موضوع ندارد.
اگر نیاز به پرداخت خرید با وب مانی دارید، هم اکنون در پرداختینو این قابلیت به سادگی امکان پذیر است. برای سفارش پرداخت هزینه خرید با وب مانی کلیک کنید.

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت