نحوه برداشت پول از وب مانی (Webmoney) | چگونه از وبمانی پول دریافت کنیم؟

همانطور که اطلاع دارید و بارها در مقاله‌های متعدد در این سایت ذکر شده است، وب مانی (Webmoney) یک سیستم پرداخت آنلاین و الکترونیکی است که خدمات پرداخت بسیاری را برای کاربران در سراسر دنیا ارائه می‌دهد. اما مطلبی که در این پست در پرداختینو راجع به آن برای شما شرح خواهیم داد، نحوه برداشت پول از وب مانی خواهد بود.

آیا انواع پاسپورت وب مانی را می‌شناسید؟

برداشت پول از وب مانی

پروسه برداشت پول

در گذشته‌ای نه چندان دور، اگر فردی در یک حساب بانکی واقعی و فیزیکی دارای مبلغی پول باشد و خواهان دریافت یا برداشت پول از حساب خود باشد، به سادگی با رفتن به بانک و ارائه کارت شناسایی و پر کردن یک فرم می‌توانست مبلغ مورد نظر خود را از بانک دریافت کند. در دوران رفتن به بانک و قبل از رایج شدن دستگاه‌های عابربانک و ATM، این روند بانک‌ها را شلوغ و پر رفت و آمد کرده و افراد برای انجام بسیاری از امور بانکی خود ملزم بودند که به بانک مراجعه کنند.

پس از این دوران، عابر بانک‌ها روی کار آمدند و با استقبال مردم از این دستگاه‌ها، بانک‌ها کمی خلوت شدند. از آن پس مردم برداشت پول خود را از طریق دستگاه‌های عابربانک انجام می‌دهند. این موضوع روند برداشت پول را تسریع بخشید و بسیاری از امور را جلو انداخت.

رفته رفته با پیشرفت تلکنولوژی، راه اندازی شغل‌های الکترونیکی و فضای مجازی و... استفاده افراد از موبایل و کامپیوتر بیشتر شد، کارت‌ها و حساب‌های بین المللی زیاد شدند و به کاربران آن‌ها نیز روز به روز افزوده شد. بسیاری از مردم اکنون دارای شغل‌های آنلاین یا همان فریلنسری هستند، دیگر در کنار خرید آنلاین از فروشگاه‌های ایرانی و داخلی، آن‌ها به سایت‌های خارجی مراجعه کرده و هرچه مایلند از این سایت‌ها خرید می‌کنند. خدمات مترجمی و فریلنسری انجام می‌دهند، از دوستان و آشنایان خود در خارج از کشور هدیه‌های ارزی و پولی دریافت می‌کنند و هزاران امر دیگر که در این میان، پول و ارز چه از نوع خارجی، چه از نوع داخلی و چه از نوع دیجیتال، به نحوی درگیر ماجراست.

برای مواردی که ذکر کردیم پول در گردش است و استفاده کنند نیاز به برداشت این پول پیدا می‌کنند. اگر شما یک فریلنسر هستید و درآمد ارزی خارجی مثل دلار و یورو دارید، مسلما نیاز به بردشت آن پیدا می‌کنید. وب مانی گزینه مناسبی است برای فریلنسرهایی که خواهان برداشت وجه درآمد خود هستند. برداشت پول از وب مانی گزینه ایست که کاربران وب مانی قطعا به آن نیاز دارند.

برداشت پول از وب مانی

روند برداشت پول از وب مانی، پروسه‌ای است که انجام آن به سهولت قابل انجام است. حتی اگر همین حالا در حال فکر کردن به این موضوع هستید که در زمان تحریم ایران، چطور می‌توانیم از این خدمات آنلاین استفاده کنیم، نگران نباشید. ما به شما اطمینان می‌دهیم که برداشت پول از وب مانی امری ساده و در دسترس است. اگر به دنبال دریافت پول و درآمد ارزی خود هستید و یا به هر دلیل خواهان برداشت وجه از حساب وب مانی‌تان هستید، نحوه برداشت آن در پرداختینو برای کاربران وب مانی در ایران امکان پذیر است.

برداشت پول از وب مانی

نحوه برداشت پول از وب مانی

اگر تا به اینجا ما را دنبال کرده‌اید، قطعا قبلا یک حساب وب مانی افتتاح کرده و آن را وریفای کرده‌اید. حال که به دنبال برداشت و دریافت پول خود هستید، باید بدانید که چند روش برای برداشت وجه (Withdraw) از حساب وبمانی وجود دارد (برخی از این خدمات نیز در وب سایت خود وبمانی در دسترس است):

  • مبادله وجوه به صورت نقدی در یکی از آژانس‌های مجاز صرافی و یا ارائه دهنده خدمات ارزی (مثل سایت پرداختینو)
  • برداشت وجه در خدمات انتقال بانکی و از طریق کارت‌های بانکی
  • دریافت پول از طریق سیستم‌های انتقال پول مانند CONTACT و ...
  • برداشت پول با انتقال پول دریافت شده به کارت‌های مجازی و پلاستیکی در قسمت خدمات کارت‌ها
  • برداشت وجوه و انتقال آن به کارت بانکی از طریق سرویس Telepay
  • دریافت پول از طریق سرویس اکانت‌های متصل در وب مانی

نحوه برداشت پول از وب مانی توسط پرداختینو

شما می‌توانید با تیکت زدن به ما در این سایت، سفارش خود را مبنی بر دریافت وجه از حساب وب مانی خود برای ما مطرح کنید.

برای این کار ابتدا در پرداختینو ثبت نام کنید، در قسمت پشتیبانی و تیکت، به ما تیکت زده و سفارش خود را اعلام کنید. اطلاعات خود را وارد کرده و شماره کارت بانکی خود را (در صورتیکه مبلغ تان زیر 200 دلار است، و اگر بالای 200 دلار است شماره شبا را بفرستید) برای ما بفرسید.

پس از تایید سفارش، پرداختینو وجه شما را در کم‌ترین زمان ممکن به صورت ریال با کسر کارمزدی به حساب شما واریز خواهد کرد.

جواب به سوالات شما در مورد وب مانی

کارمزد برای نقد کردن پول وبمانی به ریال چقدر است ؟

برای محاسبه دقیق کافیه در سایت پرداختینو حساب باز کنید و در پنل کاربری خود محاسبه را انجام دهید یا با تیک راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

آیا شما خدمات دیگر مربوط به وب مانی را انجام می دهید؟

بله ، تیم پرداختینو خدمات دیگر مربوط به حساب های وب مانی از ساخت تا شارژ و نقد کردن درآمد وب مانی را انجام می دهد.

برای نقد کردن درآمد وب مانی باید چکار کنم ؟

تنها کافیه پس از افتتاح حساب در سایت پرداختینو با تیک زدن درخواست خود را برای ما ارسال کنید و شماره کارت و شبا را در اختیار تیم پشتیبانی پرداختینو قرار دهید.

پرسش و پاسخ

  • تصویر آواتار
    محمد سلیمی ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ پاسخ دادن
    سلام وقت به خیر من به اشتباه شماره حساب فرد دیگری را از طریق وب مانی شارژ کردم و صاحب شماره حساب را نمیشناسم چطور میتوان پول واریزی را پس بگیرم

  • تصویر آواتار
    احمد سالمی نسب ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ پاسخ دادن
    کجا ثبت نام کنیم جهت برداشت پول از وب مانی ...من چند روز پیش در تاپ چنج یک کارت وب مانی شارژ کردم حالا چطور همان می تواند از وب مانی برداشت کنم

  • تصویر آواتار
    امیرحسین حیدری ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ پاسخ دادن
    خسته نباشید
    برای مثال من میتونم به این سایت وب مانی دلار انتقال بدم و بعد به صورت ریال به حساب بانکی خودم واریز کنم
    فقط برای ثبت نام در وب مانی محدودیت سنی وجود دارد یا نه
    چون بنده ۱۴ سالم است

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت