خرید و صدور انواع کارت اعتباری پی پال

آیا شما تا کنون با استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی پی پال خرید آنلاین انجام داده اید؟ تا چه حد با پی پال آشنا هستید؟ پی پال یک درگاه پرداخت بین المللی و دارای امنیت بسیار بالایی است چرا که اطلاعات مالی شما را هنگام نقل و انتقالات مالی، به اشتراک نمی گذارد و به این ترتیب حریم خصوصی کاربران حفظ خواهد شد و دلیل اینکه کاربران زیادی در سراسر جهان ترجیح می دهند که از این درگاه پرداخت استفاد کنند همین امنیت بالای آن است. این شرکت پرداخت بین المللی نیز یکسری کارت اعتباری ارائه داده است. با استفاده از این کارت ها می توانید خرید آنلاین انجام دهید. برای استفاده از این کارت های اعتباری باید حساب پی پال وریفای شده داشته باشید. اگر هنوز برای این کار اقدام نکرده اید، به وب سایت پرداختینو مراجعه نموده و حساب پی پال وریفای شده ایجاد کنید. به منظور آشنایی بیشتر با نحوه ی خرید و صدور انواع کارت اعتباری پی پال با ما همراه شوید.

انواع کارت اعتباری پی پال

در کل درگاه پرداخت پی پال سه نوع کارت اعتباری را برای کاربران خود ارائه داده است که عبارتند از :

  • The Prepaid Mastercard
  • The Debit MasterCard
  • The Extras MasterCard

در ادامه به ذکر توضیحات بیشتری در مورد هر کدام از این کارت های اعتباری پرداخته ایم.

کارت اعتباری پی پال

مسترکارت پیش پرداخت پی پال (The Prepaid Mastercard)

این نوع کارت اعتباری را قبل از پرداخت باید شارژ کنید، به این دلیل که قبل از پرداخت موجودی حساب شما کنترل می شود. توجه داشته باشید که در صورت لیمیت شدن حساب پی پال شما، دیگر امکان استفاده از این کارت اعتباری پیش پرداخت وجود ندارد.

دبیت کارت پی پال (The Debit MasterCard)

این نوع کارت اعتباری پی پال بشتر شبیه به کارت های بانکی است که به جای استفاده از اعتبار حساب خود، از موجودی حساب شما و سرمایه ای که در آم دارید برداشت می شود. اگر اکانت بیزینس پی پال داشته باشید می توانید از کارت اعتباری نوع دبیت کارت استفاد کنید. پس در صورتی که می خواهید از این نوع کارت های پی پال استفاده کنید، حتما اکانت بیزینسی یا اکانت پریمیر ایجاد کنید.

کارت اعتباری اکسترا پی پال (The Extras MasterCard)

در صورتی که مایل باشید به جای دبیت کارت ها از کارت ای اعتباری استفاده کنید، کارت اعتباری اکسترا می تواند گزینه ی مناسبی برای شما باشد. این نوع کارت برای شما این امکان را فراهم می کند تا هنگام خرید آنلاین و پرداخت هزینه آن از حساب پی پال خود پول قرض بگیرید و با استفاد از آن پرداخت کنید. البته پی پال ابتدا تحقیقات لازم را در مورد شغل و درآمد شما انجام می دهد و سپس مجوز ایجاد حساب اکسترا را برای شما صادر می کند.

استفاده از کارت های اعتباری پی پال چه مزایایی دارد؟

در این بخش از مقاله به چند مزیت مهم انواع کارت اعتباری پی پال اشازه کرده ایم.

  • از مهم ترین مزیت های کارت اعتباری پی پال این است که امکان پرداخت ایمن از سراسر دنیا را برای شما فراهم می کند.
  • برای دریافت کارت های اعتباری پی پال می توانید به صورت رایگان با ارائه ی آدرس ایمیل ، مشخصات و شماره تلفن خود در وب سایت رسمی پی پال ثبت نام کنید.
  • با استفاده از این کارت های اعتباری امکان ارسال پرداخت های شما به همه جای دنیا وجود دارد.
  • امکان دریافت از هر جای دنیا نیز با استفاده از کارت های اعتباری پی پال وجود دارد.
  • امکان ارسال و دریافت از طریق اپلیکیشن موبایل نیز برای کاربران پی پال فراهم شده است.

کارت اعتباری پی پال

خرید و صدور انواع کارت اعتباری پی پال

حال که با مزیت های انواع کارت اعتباری پی پال آشنا شدید، می توانید برای خرید آن اقدام کنید. اما قبل از آن باید بدانید که دریافت کارت اعتباری پی پال دو شرط اصلی دارد :

  • سن فرد متقاضی باید بالای 18 سال باشد.
  • فرد متقاضی برای استفاده از کارت اعتباری باید حساب پی پال وریفای شده داشته باشد.

دوستان گرامی در این مقاله سعی کردیم شما را با انواع کارت اعتباری پی پال آشنا نمائیم و همچنین شما را با مزیت های این نوع کارت ها آشنا کنیم. به علاوه برای شما عزیزان گفتیم که چه افرادی واجد شرایط دریافت این کارت های اعتباری هستند. امید است آنچه گفته شد مورد توجه و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد.

لطفا با ما در تماس باشید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت