نحوه ی ایجاد پسورد قوی برای پی پال (paypal)

امنیت حساب های بانکی برای کاربران از اهمیت ویژه ای برخوردار است به خصوص در مورد حساب های ارزی بین المللی باید نکات امنیتی را مد نظر داشته باشید. یکی از این نکات مربوط به پسورد حساب ها می شود. همانطور که می دانید امن ترین سیستم های پرداخت از جمله پی پال نیز ممکن است مورد حمله ی هکرها قزار بگیرید و هک پی پال اتفاق بیفتد. اما یکی از راه های جلوگیری از هک پی پال ایجاد پسورد قوی برای حساب ارزی است. در این مقاله با پرداختینو همراه شوید تا نحوه ی ایجاد پسورد قوی برای پی پال (paypal) را آموزش دهیم.

چگونگی ایجاد پسورد قوی برای پی پال (paypal)

یکسری نکات کلی در مورد ایجاد پسورد قوی برای پی پال (paypal) وجود دارد که تقریبا همه از آن ها اطلاع دارند. مثلا اینکه تعداد کارکترهای تشکیل دهنده ی پسورد نباید کمتر از 8 کارکتر باشد، یا اینکه از کارکترهایی نظیر @،#،$ و ... در آن استفاده شده باشد یا اینکه از هر دو نوع حروف کوچک و بزرگ در ترکیب پسوردی که ایجاد می کنید استفاده کرده باشید.

پسورد قوی برای پی پال (paypal)

اما آیا می دانید برای ایجاد پسورد قوی برای پی پال (paypal) رعایت کردن این موارد کافی نیست؟ در ادامه راه کارهای مهم تری را برای شما ذکر کرده ایم. همچنان با ما همراه باشید.

نکته ی اول : اگر می خواهید از کارکترهای خاص مثل @ و ... استفاده کنید توصیه می شود به گونه ای خاص آن ها را به کار ببرید. به طور مثال به جای حرف a از کارکتر @ استفاده کنید یا به جای حرف S از کارکتر $ استفاده کنید. حتی می توانید به جای همه ی فاصله ها بین کارکترها از درصد (%) استفاده کنید.

نکته ی دوم : جهت ایجاد پسورد قوی برای پی پال (paypal) سعی کنید عبارتی را که برای پسورد انتخاب می کنید، عبارتی خاص باشد که یادآورد رویدادی خاصی باشد که هم منحصر به فرد باشد و هم همواره آن را به خاطر داشته باشید. فاصله ی بین کلمات، استفاده از حروف کوچک و بزرگ، تعداد کارکترها و ... را فراموش نکنید. رعایت این موارد باعث می شود که یک هکر به آسانی نتواند به پسورد شما دسترسی پیدا کند.

نکته ی سوم : وب سایت هایی وجود دارد برای تست قدرت پسورد شما. پس از انتخاب پسورد خود، به این وب سایت ها مراجعه کنید و کلمه ی عبور خود را از لحاظ قوی بودن آن بسنجید.

این ها مهم ترین نکاتی بود که برای ایجاد پسورد قوی در پی پال باید در نظر داشته باشید. اما نهایتا پیشنهاد دیگری برای شما داریم و آن هم این است که هر چند وقت یکبار پسورد خود را تغییر دهید. حتما می گوئید تغییر پسورد و ایجاد یک پسور قوی اندکی سخت است. دوستان در ادامه چند ایده ی جالب برای تغییر پسورد را در ادامه به شما پیشنهاد خواهیم داد.

نکاتی جهت تغییر پسورد پی پال

  1. به پسور فعلیتان یک کلمه ی منحصر به فرد دیگر اضافه کنید. هر بار این کار را به روش های مختلف انجام دهید. مثلا یکبار کلمه را به ابتدای پسورد قبلی، یار دیگر به انتها و باز بعد به وسط آن اضافه کنید.
  2. کارکترهای خاص را با یکدیگر جایگزین کنید. مثلا کارکتر @ را با کارکتر ~  جا به جا کنید.
  3. حروف بزرگ را به حروف کوچک و بالعکس تبدیل کنید.

و دهها راه دیگر که با خلاقیت خودتان می توانید به راحتی پسورد پی پال خود را تغییر دهید.

پسورد قوی برای پی پال (paypal)

سخن آخر

حفظ امنیت حساب های ارزی مسئله ی بسیار مهمی است که باید تا جای ممکن تلاش کنید این امنیت حفظ شود تا مورد حمله و آسیب هکرها قرار نگیرید. آیا شما هم یکی از دارندگان حساب های ارزی از جمله پی پال هستید؟ اگر پاسخ شما به این سوال مثبت است، اولین قدم برای حفظ حریم خصوصی و ارتقا سطح امنیتی حساب خود این است که رمز عبور خود را یک رمز قوی انتخاب کنید. بنابراین لازم است با راهکارهای ایجاد پسورد قوی برای پی پال آشنا شوید. پس نکات گفته شده در این مقالهرا با دقت مطالعه کنید.

شرکت پرداختینو ، ارائه دهنده ی انواع خدمات پرداخت های ارزی مفتخر است که انواع پرداخت های بین المللی شما عزیزان را بر عهده دارد. شما می توانید با خیالی آسوده پرداخت هزینه ی ثبت نام آزمون های بین المللی، پرداخت هزینه ی خرید از فروشگاه های آنلاین معتبر خارجی، ارسال حواله ارزی  و ... را با خیالی آسوده به گروه پرداختینو بسپارید. جهت ثبت هرگونه سفارش و درخواست پرداخت هزینه و به طور کلی بهره مندی از کلیه ی خدمات پرداختینو، با ما تماس بگیرید و با دریافت راهنمایی های لازم از مشاوران مجرب ما برای ثبت سفارش خود اقدام کنید.

پرسش و پاسخ

    مقالات مرتبط

    عضویت در خبرنامه سایت