راه های پشتیبانی پی پال از کسب و کارهای مختلف

اگر به این فکر هستید که فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کنید قطعا پی پال را به عنوان یکی از روش‌های پرداخت در سایت خود قرار خواهید داد. چرا که دارای امکانات و مزیت‌های بسیار عالی چه برای کاربران و چه برای فروشندگان می‌باشد. به طور مثال هزینه‌های بلند مدت برای استفاده از پی پال وجود ندارد، به علاوه راه های پشتیبانی پی پال از کسب و کارهای مختلف، بسیاری از صاحبان کسب و کار را به سوی انتخاب این سیستم پرداخت بین المللی ترقیب کرده است. در این مقاله با پرداختینو همراه شوید تا شما را با این راه و روش‌ها آشنا کنیم.

بیشتر بدانید : آیا پی پال امن است؟

با راه های پشتیبانی پی پال از کسب و کارهای مختلف آشنا شوید

پی پال با سیتمی که برای استفاده‌ی کاربران ارائه داده است، باعث راحتی کار بسیاری از آن‌ها شده است و به عبارتی از طریق ارائه‌ی راه‌ها و روش‌هایی که در ادامه خواهیم گفت از کاربران و صاحبان کسب و کارها پشتیبانی کرده است.

راه های پشتیبانی پی پال

پی پال خرید و فروش را آسانتر می کند

راه های پشتیبانی پی پال برای پرداخت برای شما این امکان را فراهم می‌کند تا پرداخت با کارت‌های اعتباری را در وب سایت خود یا در یک بازار آنلاین مانند eBay یا Etsy را انجام دهید ، و مشتریان می‌توانند بدون ایجاد حساب کاربری پی پال از حساب پرداخت پی پال به صورت اعتباری یا دبیت کارت استفاده کنند. خرید با پی پال بسیار ساده است و از آنجا که بیشتر هزینه‌ها برای فروش حدود 2.9٪ درصد به علاوه 30 سنت برای هر تراکنش است ، فروش نیز به همین سادگی انجام پذیر است.

فروش آنلاین

به علت وجود ابزارهای امنیت داده برای محافظت از کلاهبرداری‌ها و ارائه‌ی خدمات قابل اعتماد به مشتری ، PayPal گزینه‌ای مناسب برای هر تجارت الکترونیکی است. بنابراین شما هم می‌توانید پی پال را به عنوان گزینه‌ای مناسب برای پرداخت یا  برای پردازش کلیه پرداخت‌های آنلاین خود استفاده کنید.

گزینه‌ی PayPal Checkout

این گزینه یک راه حل پرداخت یک وجهی است که برای کسب و کار شما این امکان را فراهم می‌کند تا طیف وسیعی از انواع پرداخت را بپذیرد. با یکپارچه سازی مجدد آن ، پرداخت شما به طور خودکار مناسب‌ترین گزینه‌های پرداخت از جمله PayPal ، Venmo1 ، PayPal Credit2 ، کارت‌های اعتباری یا دبیت کارت را برای مشتریان ارائه می‌دهد. همچنین مهم نیست که چطور شخصی با استفاده از PayPal Checkout نوع پرداخت‌ها را انتخاب می‌کند ، در کل همه‌ی این روش‌ها بدون خروج از سایت شما انجام می‌شود.

پرداخت استاندارد پی پال

اگر به دنبال یکی از راه های پشتیبانی پی پال ساده هستید، که بتوانید درگاه پرداخت پی پال را در وب سایت خود راه اندازی کنید، ، این گزینه، گزینه‌ی بسیار ایده‌آلی است و این امکان را برای شما فراهم می‌کند که با کارت‌های اعتباری و دبیت کارت‌ها نیز پرداخت‌های خود را انجام دهید . با از راه حل پرداخت استاندارد پی پال ، اضافه کردن دکمه‌های پرداخت به سایت شما چیزی بیشتر از یک کپی پیست ساده‌ی چند خط کد HTML نیست و نیازی به کمک برنامه نویسان هم ندارید.

راه های پشتیبانی پی پال

هنگامی که مشتریان به مرحله‌ی پرداخت می‌رسند ، قبل از بازگشت به سایت شما با اطمینان در PayPal.com پرداخت خود را انجام داده‌اند. پرداخت استاندارد پی پال هیچ هزینه ماهانه‌ای ندارد. شما فقط هنگام پرداخت هزینه‌ی معامله را پرداخت می‌کنید.

پرداخت با Payments Pro

این گزینه برای کسانی که می‌خواهند پرداخت با کارت‌های اعتباری، دبیت کارت، PayPal و اعتبار پی پال را در سایت خود بپذیرند مناسب است. با PayPal Payments Pro ، این گزینه برای توسعه دهندگان این امکان را فراهم می‌‌کند تا یک فرآیند پرداخت منحصر به فرد که با فروشگاه آنلاین شما یکپارچه است ایجاد کند ، و تجربه خرید را برای مشتریان خود یکپارچه سازی نماید. شما می‌توانید همه چیز را از رنگ‌ها گرفته تا طرح و زبان آن را انتخاب کنید. همچنین شما می‌توانید جزئیات دیگری را که به منظور ایجاد یک فرایند پرداختی برای تجارت شما مناسب است ، انتخاب کنید.

علاوه بر این ، PayPal Payments Pro برای شما این امکان را فرهم می‌کند تا پردازش پرداخت کارت اعتباری را از طریق تلفن ، از طریق فکس یا از طریق نامه با ترمینال مجازی انجام دهید. با استفاده از ترمینال مجازی شما می‌توانید اطلاعات کارت اعتباری مشتری را مستقیماً به حساب پی پال خود وارد کنید ، که این می‌تواند بسیار انعطاف پذیرتر باشد.

از توجه و همراهیتان صمیمانه سپاسگزاریم.

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت